Zarząd Powiatu w Krasnymstawie ogłasza przetarg
- Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. Sobieskiego 3
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 082 5765211...13, 5767278
- Data zamieszczenia: 2013-08-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Krasnymstawie
ul. Sobieskiego 3 3
22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
tel. 082 5765211...13, 5767278
REGON: 11020012000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw-powiat.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji koordynatora merytorycznego projektu Wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli poprzez podniesienie jakości systemu doskonalenia nauczyciel w powiecie krasnostawskim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki działania 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa - pełnienie funkcji koordynatora merytorycznego projektu Wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli poprzez podniesienie jakości systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie krasnostawskim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki działania 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Projekt obejmuje praktyczne pilotażowe sprawdzenie w powiecie krasnostawskim modelu systemu doskonalenia nauczycieli wypracowanego w ramach projektu systemowego Ośrodka Rozwoju Edukacji System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół. Do zadań Wykonawcy - koordynatora merytorycznego będą należały zadania związane z koordynacją merytoryczną projektu, ukierunkowane na osiągnięcie celów projektu, poprzez prowadzenie działań merytorycznych wskazanych w aktualnym wniosku o dofinansowanie projektu, stanowiącym załącznik do umowy o dofinansowanie, w szczególności: 1.Opracowanie Powiatowego Programu Wspomagania (PPW), zawierającego informacje o realizacji wspomagania szkół i przedszkoli na poziomie powiatu krasnostawskiego. PPW winien obejmować w szczególności: -wskazanie tematów (z uwzględnieniem podziału na typy szkół i przedszkoli) i harmonogramu wdrażania rocznych planów wspomagania - które plany i w którym roku będą wdrażane w poszczególnych typach szkół, - wskazanie tematów sieci wybranych przez powiat wraz z uzasadnieniem ich wyboru, - źródło pozyskiwania ekspertów uczestniczących w procesie wspomagania w szkołach-przedszkolach oraz spotkaniach sieci współpracy i samokształcenia wraz ze wskazaniem zakresu tematycznego wsparcia PPW powinien zostać opracowany po zakończeniu przeprowadzenia diagnozy we wszystkich szkołach/przedszkolach, a więc po wskazaniu tematów ofert i przygotowaniu w oparciu o oferty doskonalenia rocznych planów wspomagania. Termin opracowania Powiatowego Programu Wspomagania: październik - grudzień 2013 r. -Monitoring merytoryczny zadań w zakresie przebiegu procesu wspomagania na podstawie opracowanego przez siebie Powiatowego Programu Wspomagania przez cały okres trwania projektu -Przygotowanie raportu z przeprowadzenia procesu wspomagania na terenie powiatu krasnostawskiego (na zakończenie realizacji projektu - lipiec 2015 r.) -Koordynacja i nadzorowanie pracy osób zaangażowanych we wdrożenie projektu w zakresie merytorycznym, w tym pracowników SORE (Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji) i koordynatorów sieci oraz zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy osobami zaangażowanymi w realizację merytoryczną projektu. -Zorganizowanie systemu sieci współpracy i samokształcenia. -Prowadzenie ewaluacji projektu. -Prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami. -Informowanie Kierownika projektu o przebiegu realizowanych zadań, min. raz w miesiącu. -Przygotowanie na zlecenie Kierownika projektu w formie pisemnej niezbędnych zestawień, harmonogramów, informacji itp. -Współdziałanie z zespołem zarządzającym projektem, w tym udział w spotkaniach zespołu projektowego min. raz na 2 tyg. -Współuczestnictwo przy obsłudze kontroli prowadzonych przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu. -Udział w działaniach związanych z zamknięciem projektu. -Przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z umowy o dofinansowanie projektu, procedur, standardów, wytycznych, instrukcji do sprawozdań oraz innych dokumentów związanych z realizacją projektów współfinansowanych ze środków EFS w ramach POKL, w zakresie związanym z realizacja zadań koordynatora merytorycznego. Wykonawca będzie zobowiązany świadczyć usługi w wymiarze 80 godzin miesięcznie, w siedzibie Zamawiającego w dni robocze z wyłączeniem sobót i niedziel oraz dni świątecznych i ustawowo wolnych od pracy. W przypadku konieczności realizacji zadań w placówkach oświatowych objętych projektem lub w innym miejscu w związku z realizacją projektu Wykonawca każdorazowo powiadomi o tym fakcie Zamawiającego i uzyska jego zgodę. Usługa będzie świadczona w oparciu o comiesięczny harmonogram przygotowany przez Wykonawcę i zatwierdzany przez Kierownika projektu. Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania świadczonej usługi w formie miesięcznych kart czasu pracy. Zamawiający może dodatkowo wprowadzić inne wymogi dokumentujące prawidłowa realizację zadań wynikających z umowy o czym poinformuje Wykonawcę. Wynagrodzenie wykonawcy obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją umowy. Wszelkie koszty związane z dojazdami, delegacjami leżą po stronie Wykonawcy. Wynagrodzenie będzie płatne miesięcznie z dołu w ciągu 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionego rachunku lub faktury. Pozostałe szczegółowe uwarunkowania dotyczące realizacji przedmiotu umowy i warunków współpracy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik Nr 6 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnystaw-powiat.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie usług kadry zarządzającej oraz nauczycieli projektu pod nazwą Zabawa, nauka, wiedza współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach konkursu 2/POKL/9.1.2/2013
Dodano: 2014-08-25 - PEŁNIENIE FUNKCJI ASYSTENTA KOORDYNATORA W ZESPOLE SZKÓŁ PUBLICZNYCH IM. ŻOŁNIERZY WRZEŚNIA 1939 R. W MAJDANIE GÓRNYM W ROKU SZKOLNYM 2014 - 2015 W RAMACH PROJEKTU PT. WIEDZA I UMIEJĘTNOŚCI
Dodano: 2014-08-11 - Pełnienie funkcji koordynatora i asystenta ds. finansowych i logistyki szkolnego projektu STAŻ Z KORŻYKIEM SZANSĄ NA DOBRĄ PRACĘ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Dodano: 2014-06-09 - Zarządzanie Projektem pn.: CZYSTA ENERGIA W POWIECIE RADZYŃSKIM
Dodano: 2014-05-29 - Koordynator szkolny w ramach projektu pn. Nauka - Praktyka - Sukces
Dodano: 2014-04-04 - Pełnienie funkcji koordynatora/ki projektu w ramach projektu Z wiedzą ku przyszłości współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2014-02-17 - Pełnienie funkcji koordynatora.
Dodano: 2014-01-03 - Pełnienie funkcji konsultanta w projekcie pt. Król jest tylko jeden! Szlak Jana III Sobieskiego jako transgraniczny produkt turystyczny (There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product)
Dodano: 2013-12-06 - Usługa pełnienia funkcji managera projektu INNOVA INVEST: inwestycje w innowacyjne przedsięwzięcia w Lubelskim Parku Naukowo Technologicznym znak sprawy LPNT/POIG.03.01.00/01/2013
Dodano: 2013-11-20 - Usługę pełnienie funkcji specjalisty/ki ds. sprawozdawczości, monitoringu i rozliczeń finansowych w ramach projektu Z wiedzą ku przyszłości współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Dodano: 2013-11-19