Przetargi.pl
Pełnienie funkcji koordynatora i dwóch asystentów w ramach projektu PO KL 9.1.2 Zespół szkół w Lipniku - szkołą równych szans.

Zespół Szkół im. prof. Józefa Mikułowskiego-Pomorskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 27-540 Lipnik,
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 15 8691413 , fax. 15 8691413
  • Data zamieszczenia: 2011-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół im. prof. Józefa Mikułowskiego-Pomorskiego
    27-540 Lipnik, woj. świętokrzyskie
    tel. 15 8691413, fax. 15 8691413
    REGON: 26002792500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zszlipnik.dbv.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji koordynatora i dwóch asystentów w ramach projektu PO KL 9.1.2 Zespół szkół w Lipniku - szkołą równych szans.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie funkcji koordynatora i dwóch asystentów w ramach projektu POKL pt. Zespół Szkół w Lipniku - szkołą równych szans. Przedmiot zamówienia został ujęty w 3 częściach: Część1. Pełnienie funkcji Koordynatora projektu Część2. Pełnienie funkcji pierwszego asystenta koordynatora projektu Część3. Pełnienie funkcji drugiego asystenta koordynatora projektu. Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Do zadań koordynatora projektu należy: koordynowanie pracą zespołu projektu, nadzór nad prawidłową realizacją projektu zgodnie z harmonogramem i budżetem projektu, kontrola bieżącej sprawozdawczości (merytorycznej i finansowej) realizacji Projektu, kontakt z Instytucjami Zarządzającymi i Pośredniczącymi, przygotowanie wniosków o płatność w części merytorycznej, przygotowanie i archiwizacja dokumentacji projektowej, bieżący monitoring i kontrola, prowadzenie dokumentacji personelu projektu (CV, umowy cywilno-prawne, miesięczne karty czasu pracy itp.), obecność w trakcie kontroli projektu, dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji koordynatora, prowadzenie ewidencji czasu pracy, przypisanego do stanowiska koordynatora projektu - 50h w miesiącu. Do zadań pierwszego asystenta należy: kompleksowe przygotowanie, realizacja i dokumentacja zakupów towarów i usług przewidzianych w projekcie, zgodnie z wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, kontrola kwalifikowalności wydatków zgodnie z budżetem i harmonogramem projektu w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, zbieranie, kompletowanie, kopiowanie i przekazywanie księgowej dowodów zakupu, rachunków, faktur, aktualizacja zakładki projektu, umieszczanie informacji na stronie internetowej szkoły, planowanie i organizacja pracy we współpracy z koordynatorem projektu, dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji asystenta koordynatora, udział w spotkaniach Zespołu Projektowego, prowadzenie ewidencji czasu pracy, przypisanego do stanowiska asystenta koordynatora projektu - 30h w miesiącu. Do zadań drugiego asystenta należy: realizacja działań dotyczących promocji projektu, prowadzenie rekrutacji uczestników projektu, prowadzenie dokumentacji indywidualnej uczestników projektu, wprowadzanie danych do systemu PEFS, dbałość o odpowiednie oznakowanie sprzętu zakupionego w ramach projektu, obecność w trakcie kontroli projektu, udział w spotkaniach Zespołu Projektowego, organizacja szkoleń i konferencji dotyczących realizacji projektu, planowanie i organizacja pracy we współpracy z Koordynatorem Projektu, dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji asystenta koordynatora, prowadzenie ewidencji czasu pracy, przypisanego do stanowiska asystenta koordynatora projektu - 30h w miesiącu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wiedza i doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zszlipnik.dbv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach