Przetargi.pl
Pełnienie funkcji koordynatora ds. przeprowadzenia warsztatów dla studentów i nauczycieli

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Akademicka 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6383555, 6383444 , fax. 084 6383500
  • Data zamieszczenia: 2012-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu
    ul. Akademicka 8 8
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6383555, 6383444, fax. 084 6383500
    REGON: 06004411400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszzamosc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji koordynatora ds. przeprowadzenia warsztatów dla studentów i nauczycieli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji koordynatora ds. przeprowadzenia warsztatów dla studentów i nauczycieli w związku z realizacją przez Państwową Wyższą Szkołę Zawodową im. Szymona Szymonowica w Zamościu projektu pn. Praktyki pedagogiczne drogą do innowacyjnego szkolnictwa, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Pełnienie funkcji koordynatora ds. przeprowadzania warsztatów dla studentów, nauczycieli i opiekunów praktyk w ramach umowy cywilnej (umowa zlecenie). Celem warsztatów jest zwiększenie kompetencji studentów - przyszłych adeptów zawodu nauczyciela -niezbędnych do realizowania procesu edukacyjnego i wychowawczego oraz konieczność wzmocnienia umiejętności nauczycieli i opiekunów praktyk w zakresie właściwego organizowania i moderowania opieki nad praktykantem. Organizowane warsztaty służyć mają właściwemu wdrożeniu zmodernizowanego Programu Praktyk Pedagogicznych (PPP) opracowanego w ramach projektu. Tematyka organizowanych warsztatów dotyczyć będzie w szczególności: Blok tematyczny A (dla studentów) : Sytuacje trudne w pracy nauczyciela - jak sobie radzić; Blok tematyczny B (dla studentów): Techniki efektywnej pracy z grupą i jednostką; Blok tematyczny C (dla studentów): Organizacyjne aspekty pracy nauczyciela (planowanie, obserwacja i dokumentowanie zajęć, metody analizy pracy własnej uczniów, współpraca z nauczycielami, wychowawcami, pedagogami szkolnymi, poradnią psychologiczno-pedagogiczną, świetlicą środowiskową); Blok tematyczny D (dla nauczycieli, opiekunów praktyk): Metody organizowania i ewaluacji pracy praktykanta oraz wdrożenie PPP. Warsztaty w ramach poszczególnych bloków odbywać się będą w Zamościu, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w okresie październik 2012 - kwiecień 2013. Planowana ilość grup warsztatowych i godzin zajęć: Rok 2012: Blok A - 3 grupy (20 godzin na jedną grupę); Blok B - 1 grupa (2 godziny zajęć); Blok C - 3 grupy (20 godzin na jedną grupę); Blok D - 2 grupy (16 godzin na jedną grupę); Rok 2013: Blok B - 3 grupy (18 godziny na jedną grupę oraz po 20 godzin na 2 grupy). Zajęcia warsztatowe odbywać się będą w grupach 10-osobowych, w blokach 2-godzinnych. W ramach organizowanych warsztatów Zamawiający zapewnia: materiały dydaktyczne dla trenerów, materiały szkoleniowe dla uczestników, materiały pomocnicze, Program Praktyk Pedagogicznych. Szacowany wymiar czasu pracy koordynatora ds. przeprowadzania warsztatów dla studentów, nauczycieli i opiekunów praktyk w ramach umowy cywilnej (umowa zlecenie) - 58 godzin miesięcznie. Osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie w szczególności za: 1) Organizację i przygotowanie cyklu warsztatów dla studentów, nauczycieli i opiekunów praktyk pedagogicznych biorących udział w projekcie, w tym w szczególności: - udział w procedurze wyboru trenerów warsztatów, - ustalenie we współpracy z trenerami szczegółowego harmonogramu i programu przeprowadzenia warsztatów, - udzielanie wsparcia merytorycznego i logistycznego kierownikowi projektu i zespołowi projektowemu podczas przygotowań i realizacji warsztatów oraz spotkań roboczych 2) Nadzór nad prawidłową realizacją i przebiegiem warsztatów projektowych: - bieżący nadzór merytoryczny i organizacyjny nad przebiegiem warsztatów, - logistyczna obsługa warsztatów, - utrzymywanie bieżących kontaktów z wykonawcami i uczestnikami szkoleń, monitorowanie efektywności szkoleń. 3) Prowadzenie bieżącej dokumentacji działań warsztatowych i obsługa grupy docelowej projektu (studenci, nauczyciele-opiekunowie praktyk) w zakresie wynikającym z realizacji działań warsztatowych, w tym: - bieżący monitoring i sprawozdawczość dot. zakresu objętego zamówieniem - utrzymywanie bieżącego kontaktu z beneficjentami, personelem i partnerami projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://83.3.123.29/bip/bip/zam-wienia-publiczne/zamowienia-2012.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach