Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Koordynatora Czynności Nadzoru Inwestorskiego dla: Zadanie nr 1: przebudowa ul. Rudzkiej etap II w Rybniku Zadanie nr 2: przebudowa wiaduktu na ul. Żorskiej w Rybniku

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2019-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 27625543000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Koordynatora Czynności Nadzoru Inwestorskiego dla: Zadanie nr 1: przebudowa ul. Rudzkiej etap II w Rybniku Zadanie nr 2: przebudowa wiaduktu na ul. Żorskiej w Rybniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Koordynatora Czynności Nadzoru Inwestorskiego dla: Zadanie nr 1: przebudowa ul. Rudzkiej etap II w Rybniku Zadanie nr 2: przebudowa wiaduktu na ul. Żorskiej w Rybniku. Zadanie nr 1: pełnienie funkcji Koordynatora Czynności Nadzoru Inwestorskiego dla przebudowy ul. Rudzkiej etap II w Rybniku Ogólny zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego nadzorem: - przebudowa ul. Rudzkiej na odcinku od budynku nr 141 do ul. Piastowskiej, - budowa sygnalizacji świetlnej acyklicznej na skrzyżowaniu z ul. Energetyków, - budowa kanalizacji deszczowej ɸ 250-400 mm, - budowa oświetlenia ulicznego, - budowa placu manewrowego na ul, Konwalii - wycinka drzew, - przebudowa/zabezpieczenie sieci szerokopasmowej, - przebudowa tablic informacji pasażerskiej, - przebudowa sieci elektroenergetycznej, teletechnicznej, wodociągowej, Nadzór nad odtworzeniem przez Wykonawcę robót punktów osnowy geodezyjnej pochodzących z zasobów ODGiK Nadzór nad wykonaniem przez Wykonawcę robót inwentaryzacji stanu technicznego obiektów budowlanych. Zadanie nr 2: pełnienie funkcji Koordynatora Czynności Nadzoru Inwestorskiego dla przebudowy wiaduktu na ul. Żorskiej w Rybniku. Ogólny zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego nadzorem: - budowa wiaduktu nad koleją o dł. 52 m, szerokości 18,2m wraz z najazdami, - przebudowa kolidujących sieci uzbrojenia, - wymiana krawężników na ul Żorskiej do skrzyżowania z ul. Przyjaźni, Nadzór nad odtworzeniem przez Wykonawcę robót punktów osnowy geodezyjnej pochodzących z zasobów ODGiK. Nadzór nad wykonaniem przez Wykonawcę robót inwentaryzacji stanu technicznego obiektów budowlanych. Informacje ogólne. Na roboty budowlane określone powyżej zostaną wyłonieni w drodze postępowania o zamówienie publiczne Wykonawcy Inwestycji. Dokumentacja dotycząca Inwestycji będąca w posiadaniu Zamawiającego na dzień ogłoszenia postępowania, została udostępniona w trakcie postępowania: Zadanie nr 1: przebudowa ul. Rudzkiej etap II w Rybniku (ZP.271.104.2019) pod linkiem: https://bip.um.rybnik.eu/Default.aspx?Page=112&Id=47308 Zadanie nr 2: przebudowa wiaduktu na ul. Żorskiej w Rybniku (ZP.271.118.2019) pod linkiem: https://bip.um.rybnik.eu/Default.aspx?Page=112&Id=47313 Koordynator poprzez powołany zespół inżynierów będzie odpowiedzialny za całościowe zarządzanie przedsięwzięciem na roboty pod kontem technicznym, finansowym oraz administracyjnym, m.in. zgodnie z: 1) Prawem Budowlanym, 2) Prawem Zamówień Publicznych, 3) Umową na roboty, 4) Umową na usługę nadzoru. Koordynator Czynności Nadzoru Inwestorskiego zapewnia w imieniu Zamawiającego pełny nadzór nad robotami. W szczególności Koordynator powinien pełnić nadzór inwestorski przez Inspektorów nadzoru inwestorskiego, zgodnie z polskim Prawem Budowlanym oraz w oparciu o zapisy umowy na roboty. Nadzór powinien być sprawowany przez zespół specjalistów branżowych posiadających odpowiednie uprawnienia przewidziane przepisami polskiego Prawa Budowlanego. Koordynator winien realizować powierzone zadania stosując najnowsze osiągnięcia wiedzy technicznej, nowoczesne metody programowania, zarządzania oraz rejestracji pomiarów i rozliczania robót za pomocą nowoczesnej techniki pomiarowej. Koordynator pełni wszelkie obowiązki wymienione w SIWZ z zastrzeżeniem, że przed podjęciem decyzji finansowych lub innych decyzji pociągających za sobą skutki finansowe dla Zamawiającego należy uzyskać jego zgodę. Koordynator powinien przedstawić do akceptacji Zamawiającego wzory wszystkich dokumentów wystawianych przez siebie tj. np. świadectw, opinii, zatwierdzeń, poleceń, powiadomień, propozycji, życzeń, prób. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie 1: 5.000 PLN (pięć tysięcy PLN). Zadanie 2: 2.500 PLN (dwa tysiące pięćset PLN).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach