Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Koordynatora Budowy dla zadania pn.: Rozbudowa ul. Kujawskiej, ul. Akademickiej i ul. Panewnickiej w Gliwicach wraz z rozbudową skrzyżowań.

Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-121 Gliwice, ul. Płowiecka 31
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 300 86 34 , fax. 32 300 86 98
  • Data zamieszczenia: 2016-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach
    ul. Płowiecka 31 31
    44-121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 300 86 34, fax. 32 300 86 98
    REGON: 24000925100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Koordynatora Budowy dla zadania pn.: Rozbudowa ul. Kujawskiej, ul. Akademickiej i ul. Panewnickiej w Gliwicach wraz z rozbudową skrzyżowań.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu zarządzania budową, pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i koordynacja prac Zespołu inspektorów branżowych nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji inwestycji p.n.: Rozbudowa ul. Kujawskiej, ul. Akademickiej i ul. Panewnickiej w Gliwicach wraz z rozbudową skrzyżowań. I. Do obowiązków Koordynatora Budowy należało będzie: Przygotowanie, organizacja, nadzór, koordynacja i zakończenie całego procesu inwestycyjnego dla inwestycji jw. wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, zgodnie z warunkami określonymi w decyzji ZRID Nr 4/2015 Prezydenta Miasta Gliwice z dnia 01.12.2015 r. wydanej dla przedmiotowej inwestycji; Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego w zakresie określonym w art. 18 ust. 1 pkt 3), 4) i 5) oraz ust. 2 ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r. poz.1409 z późn.zm.); Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego; Pełnienie funkcji koordynatora czynności branżowych inspektorów nadzoru inwestorskiego; Bieżąca kontrola rozliczeń i zaawansowania finansowego zadania oraz sprawdzanie zgodności zafakturowanych kwot z wykonanymi zakresami rzeczowymi i rekomendowanie Zamawiającemu do zapłaty faktur wystawionych przez wykonawcę robót budowlanych; Reprezentowanie interesów Zamawiającego w sporach pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą robót; Rozliczenie końcowe budowy; Przygotowanie dowodów PT, dla potrzeb przekazania/wprowadzenia środków trwałych do ewidencji majątkowej. II. Szczegółowy zakres zadań oraz zasady sprawowania funkcji Koordynatora Budowy: Zapewnienie regularnej obecności na budowie (w przypadku stwierdzenia nieobecności na budowie przez okres dłuższy niż 2 dni robocze Zamawiający naliczy kary umowne w wysokości 0,1% od całkowitego wynagrodzenia, za każdy dzień nieobecności powyżej dwóch dni); Prowadzenie nadzoru nad realizacją zadań zgodnie z obowiązującym Prawem budowlanym, warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla wykonania robót w ramach inwestycji, warunkami umowy zawartej z Wykonawcą robót i przepisami związanymi; Akceptacja, monitoring postępu robót i w razie potrzeby aktualizacja harmonogramu rzeczowo-finansowego; Sprawdzenie, ocena i rekomendowanie Zamawiającemu do akceptacji dokumentów złożonych przez wykonawcę, a wymaganych umową i istotnymi postanowieniami umowy na roboty budowlane; Rekomendowanie Zamawiającemu do akceptacji Kierownika Budowy lub Kierownika Robót zgłoszonych przez Wykonawcę robót budowlanych, a nie wymienionych w ofercie robót; Bieżąca kontrola postępu robót pod kątem zgodności z harmonogramem i informowanie Zamawiającego, o wszelkich opóźnieniach, czy innych nieprawidłowościach; Przekazywanie Zamawiającemu informacji o wystąpieniu przesłanek do naliczenia Wykonawcy kar umownych i/lub odszkodowań wraz z wyliczeniem ich wysokości do niezwłocznego wyegzekwowania przez Zamawiającego; Dokonywanie oceny zaleconych badań i pomiarów; Akceptowanie receptur i technologii zgodnie z obowiązującymi normami i wymogami SSTWiORB; Sprawdzenie i ocena przedstawionych przez Wykonawcę kosztów zmian w robotach, lub robót dodatkowych wycenionych na bazie cen jednostkowych z oferty wykonawcy, bądź własnej wyceny tych kosztów i przedstawienie ich do akceptacji Zamawiającemu w terminie 5 dni od daty ich zgłoszenia; Codzienna kontrola oznakowania ustawionego przez Wykonawcę na czas realizacji robót i niezwłoczne powiadamianie o stwierdzonych nieprawidłowościach Wykonawcy, w celu ich usunięcia, z podaniem do wiadomości Zamawiającemu; Prowadzenie spraw dotyczących prowadzonej budowy do uzgodnienia z władzami terenowymi, organami i instytucjami budowlanymi, społecznością lokalną i innymi stronami, o ile wystąpiłaby taka potrzeba; Organizacja i prowadzenie Rad Budowy i innych spotkań związanych z realizacją inwestycji (Koordynator Budowy sporządza protokoły z narad i przekazuje zainteresowanym stronom - Zamawiającemu i Wykonawcy). Rady budowy winny odbywać się z częstotliwością nie mniejszą niż raz w tygodniu, a w przypadku wystąpienia problemów powinny być zwoływane w trybie nadzwyczajnym; Składanie Zamawiającemu pisemnych sprawozdań z działalności obejmującej koordynację i nadzór robót w cyklach miesięcznych, począwszy od upływu 1 miesiąca od podpisania umowy; Gromadzenie dokumentacji i korespondencji dotyczącej inwestycji i przekazanie ich Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu inwestycji i zrealizowaniu przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: liczba osób zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę (kryterium społeczne)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach