Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Kierownika Projektu w ramach projektu Szansa na miarę sukcesu finansowanego ze środków zewnętrznych, prowadzonego przez Beneficjenta w ramach PO KL

Gminny Ośrodek Administracji Szkół i Przedszkoli w Jordanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 34-240 Jordanów, ul. Rynek 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 26 93 514 , fax. 018 26 93 526
  • Data zamieszczenia: 2009-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Administracji Szkół i Przedszkoli w Jordanowie
    ul. Rynek 2 2
    34-240 Jordanów, woj. małopolskie
    tel. 018 26 93 514, fax. 018 26 93 526
    REGON: 12052878000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-jordanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Kierownika Projektu w ramach projektu Szansa na miarę sukcesu finansowanego ze środków zewnętrznych, prowadzonego przez Beneficjenta w ramach PO KL
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Kierownika Projektu w ramach projektu Szansa na miarę sukcesu polegającej na zarządzaniu projektem prowadzonym przez Beneficjenta którym jest Gmina Jordanów przez czas trwania projektu finansowanego ze środków zewnętrznych, prowadzonego przez Beneficjenta w ramach PO KL priorytet IX - Rozwój kompetencji i wykształcenia w regionach, Działanie 9.1. -Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 -Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Wymagana jest praca w Biurze Projektu w wymiarze co najmniej 3 godzin dziennie, 5 dni w tygodniu. Szczegółowy opis zadań został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Szacunkowa wartość zamówienia jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 23 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 500 zł Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy, Szczegóły dotyczące wadium zostały określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca który : a) spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, b) nie jest wykluczony na podstawie art. 24 ustawy, 2) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 3) Zamawiający uzna warunki, określone w art. 22 ust.1 pkt 1 - 4 ustawy, za spełnione w stosunku do Wykonawcy który: 1. Posiada co najmniej wykształcenie wyższe (magisterskie), 2. Posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie pracy w zakresie edukacji (nauczyciel lub osoba zajmująca się obsługą finansową szkół), 3. Posiada doświadczenie w zarządzaniu co najmniej trzema projektami (innymi niż przedmiotowy) o charakterze edukacyjnym finansowanymi ze środków Unii Europejskiej na stanowisku Kierownika Projektu lub Koordynatora, 4. Posiada uprawnienia pedagogiczne do pracy (opieki) z dziećmi i młodzieżą (kurs pedagogiczny/ ukończona uczelnia pedagogiczna), 5. Ukończył szkolenia z zakresu pierwszej pomocy i opieki przedmedycznej, 6. Ukończył szkolenia z zakresu współpracy z uczniami i rodzicami, 7. Posiada znajomości obsługi komputera w środowisku Windows, 8. Jest dyspozycyjny - praca w Biurze Projektu minimum 3 godziny dziennie przez 5 dni roboczych w tygodniu (potwierdzone odpowiednim oświadczeniem), 9. Posiada znajomość zagadnień z zakresu budżetu i finansów jednostki samorządu terytorialnego, 10. Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, 11. Nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe. W przypadku gdy Wykonawca będzie osobą prawną lub jednostką organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, jest zobowiązany do wydelegowania do pełnienia funkcji koordynatora osobę spełniającą powyższe warunki. 4) Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie oświadczenia wraz z ofertą i dokumentami wymienionymi poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ, Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ Kwestionariusz osobowy wraz z oświadczeniem - załącznik nr 4 do SIWZ, Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wykonawcy oraz zaświadczeń potwierdzających udział w szkoleniach, kursach określonych w pkt. IX.3) SIWZ, Oświadczenie o posiadaniu zdolności organizacyjnych oraz umiejętności obsługi komputera (w tym znajomości obsługi pakietu MS Office, Internetu, generatora wniosków aplikacyjnych POKL i generatora wniosków o płatność), Oświadczenie o znajomości zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej i o posiadanym doświadczenie we wdrażaniu (minimum trzy) projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Społecznego) - proszę podać: Tytuł projektu, okres realizacji oraz jego wartość, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodne z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 w sprawie dokumentów, jakich zamawiający może żądać od dostawcy lub wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków, uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605) - załączyć jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-jordanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach