Przetargi.pl
Modernizacja instalacji zasilania awaryjnego sieci komputerowej biura RZGW w Krakowie

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-109 Kraków, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 22
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (012) 6284106 , fax. (012) 4232153
  • Data zamieszczenia: 2009-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie
    ul. Marsz. J. Piłsudskiego 22 22
    31-109 Kraków, woj. małopolskie
    tel. (012) 6284106, fax. (012) 4232153
    REGON: 35711356100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.rzgw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja instalacji zasilania awaryjnego sieci komputerowej biura RZGW w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja instalacji zasilania awaryjnego sieci komputerowej biura RZGW w Krakowie. Szacunkowa wartość zamówienia 155 047,82 PLN
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 509110004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy. 3. wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę związaną z wykonawstwem instalacji elektrycznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami SIWZ. Oferty będą oceniane wg zasady spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny na dzień składania ofert dokument dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego, czyli odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wykonawcy składającego ofertę. W/w dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku spółek cywilnych wymagana jest umowa spółki oraz zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników. b) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy składającego ofertę - dotyczy sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba inna niż wymienione w dokumencie określonym w pkt. 5 a SIWZ, c) dokumenty (np. listy referencyjne, protokoły odbioru końcowego) wydane przez inwestora prac, potwierdzające, że wykonane zamówienia związane z wykonawstwem instalacji elektrycznych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zostały wykonane należycie, d) zestawienie podstawowych dostaw z podaniem: typu/modelu urządzenia oraz nazwy producenta - należy wypełnić zał. nr 7 do SIWZ, e) deklarację zgodności CE, f) w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przez każdego wykonawcę dokumenty wymienione w punkcie 5a) SIWZ, natomiast dokumenty wymienione w punktach: 5c), 5d) SIWZ mogą być złożone wspólnie przez członków konsorcjum. Oświadczenia wymienione w punktach: 5h), 5i) SIWZ mogą być złożone oddzielnie przez każdego członka konsorcjum lub jako wspólne oświadczenia podpisane przez wszystkich członków konsorcjum. g) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane wraz z późniejszymi zmianami wprowadzonymi Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. h) oświadczenie stanowiące zał. nr 2 do SIWZ, i) oświadczenie stanowiące zał. nr 3 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.rzgw.gov.pl/zamówienia publiczne/ogłoszenia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną