Przetargi.pl
Pełnienie funkcji kierownika projektu Szansa dla najmłodszych.

Burmistrz Miasta Kraśnika ogłasza przetarg

  • Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Lubelska 84
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8251540 , fax. 081 8252709
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Kraśnika
    ul. Lubelska 84 84
    23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 081 8251540, fax. 081 8252709
    REGON: 00052410500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji kierownika projektu Szansa dla najmłodszych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : wybór osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika projektu Szansa dla najmłodszych. Projekt dotyczy objęcia dzieci uczęszczających do przedszkoli na terenie Kraśnika zajęciami z języka angielskiego, umuzykalniającymi i logopedycznymi. Forma zatrudnienia - umowa zlecenie. Obowiązki: 1. przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach. 2. czuwanie nad realizacją wszystkich zadań Projektu na wszystkich jego etapach , ze szczególnym uwzględnieniem ich jakości, rzetelności i terminowości, 3. podejmowanie wiążących decyzji w sprawie projektu, rozliczenie projektu, 4. kontrola całości realizacji projektu, sprawozdawczość, odpowiedzialność za przebieg działań i ich zgodność z założeniami projektu, 5. całościowa koordynacja merytoryczna i finansowa strony projektu, 6. zarządzanie całokształtem działań związanych z realizacją projektu, 7. reprezentowanie Zamawiającego w sprawach związanych z realizacją projektu wobec instytucji zewnętrznych 8. promocja, monitoring i ewaluacja całości Projektu, 9. uczestnictwo w przygotowywaniu wszystkich dokumentów, sprawozdań okresowych i raportów wymaganych przez Instytucje Zarządzające i Wdrażające, 10. Utrzymywanie stałych kontaktów z Dyrektorami przedszkoli, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów 11. organizacja i odpowiedzialność za prawidłowy przebieg zajęć w przedszkolach, 12. kontakty i współpraca z dyrektorami przedszkoli uczestniczących w projekcie 13. weryfikacja programów nauczania pod kątem merytorycznym, 14. monitoring i kontrola zajęć w przedszkolach pod kątem merytorycznym, 15. monitorowanie na bieżąco realizacji zadań związanych z Projektem zgodnie z harmonogramem ,budżetem i zapisami zawartymi we wniosku 16. obecność podczas kontroli Projektu. 17. Uczestnictwo w przygotowaniu i realizacji zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w zakresie działań projektowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia Zamawiający żąda: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (Wykonawcy , którzy nie prowadzą działalności gospodarczej nie są zobowiązani do składania tego dokumentu) 2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a) Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za usługi odpowiadające rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się czynności w zakresie administracji, zarządzania i kontroli przy realizacji projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej b) Wykonawca musi dysponować/być osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje w zakresie objętym niniejszym zamówieniem lub przedstawi zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia i spełniającego n/w wymagania: 1) wykształcenie wyższe pedagogiczne; 2) doświadczenie w zakresie wdrażania projektów współfinansowanych z funduszy unijnych 3) doświadczenie w zakresie realizacji projektów edukacyjnych w przedszkolach; 4) pełna dyspozycyjność w trakcie trwania projektu; 5) znajomość co najmniej dwóch języków obcych; 6) doświadczenie w zakresie administracji samorządowej poparta 2 letnim stażem pracy w jednostkach samorządu terytorialnego 7) znajomość obsługi komputera; 8) posiadanie zdolności organizacyjnych 9) znajomość podstawowych przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i ustawy o finansach publicznych; 10) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych; 11) brak karalności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przesłanek wykluczenia określonych w art. 24 ust 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia 1 - 0 i zostanie przeprowadzona w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia Wykonawcy, wymienione w rozdz. VII SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty (załącznik Nr 1 do SIWZ) podpisany przez uprawnione osoby. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według załącznika nr 2 do SIWZ . 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Wykonawcy , którzy nie prowadzą działalności gospodarczej nie są zobowiązani do składania tego dokumentu) 4. Wykaz wykonanych usług , w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za usługi odpowiadające rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się czynności w zakresie administracji, zarządzania i kontroli przy realizacji projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - poparte referencjami. 5. Oświadczenia o niekaralności i korzystaniu z pełni praw publicznych zgodnie z załącznikiem nr 2 6. Dokument poświadczający 2 letni staż pracy w jednostce samorządu terytorialnego. 7. Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć oświadczenie do umów - zał. nr 4 do SIWZ, oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych. 8. Dyplom ukończenia wyższych studiów pedagogicznych. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. bez podpisu), spowoduje odrzucenie oferty. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę na każdej zapisanej stronie z wyjątkiem oświadczeń i pełnomocnictw, które należy złożyć w formie oryginału. Zamawiający wyklucza z postępowania wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lublin.pl/miastokrasnik/

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach