Przetargi.pl
Pełnienie funkcji kierownika projektu oraz prowadzenie działań promocyjnych projektu dla inwestycji pn. Rewitalizacja Parku Miejskiego Łazienki Lubawskie - obszar rekreacyjny z komunikacją

Burmistrz Miasta Lubawa ogłasza przetarg

  • Adres: 14-260 Lubawa, ul. Rzepnikowskiego 9a
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6455300 , fax. 089 6452558
  • Data zamieszczenia: 2014-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Lubawa
    ul. Rzepnikowskiego 9a 9a
    14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6455300, fax. 089 6452558
    REGON: 51001158900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji kierownika projektu oraz prowadzenie działań promocyjnych projektu dla inwestycji pn. Rewitalizacja Parku Miejskiego Łazienki Lubawskie - obszar rekreacyjny z komunikacją
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji kierownika projektu oraz prowadzenie działań promocyjnych projektu dla inwestycji pn.Rewitalizacja Parku Miejskiego Łazienki Lubawskie - obszar rekreacyjny z komunikacją. 4. Do obowiązków WYKONAWCY należy w szczególności: 4.1. Z zakresu funkcji kierownika projektu (inspektora nadzoru inwestorskiego): a) prowadzenie ogólnego nadzoru nad realizacją robót i ich finansowaniem, b) stałe uczestniczenie w naradach technicznych problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego w szczególności Zamawiającego, c) organizowanie i prowadzenie rad budowy minimum raz na dwa tygodnie (w okresie trwania robót), potwierdzonych protokołem z rady budowy, d) zobowiązuje się Inspektora Nadzoru Inwestorskiego do kontrolowania budowy w ilości minimum dwa razy w tygodniu - każdorazowo o obecności na budowie należy informować Zamawiającego, e) wydawanie zgody na wprowadzenie nieistotnych zmian w projekcie niewymagających zmiany pozwolenia na budowę po uprzedniej konsultacji z Zamawiającym oraz projektantami, f) podejmowanie wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację zadania, g) prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót, zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (j.t.Dz.U.2013.1409 z późn. zm.), przepisami wykonawczymi oraz zasadami wiedzy technicznej, h) stałe konsultowanie i fachowe doradzanie na rzecz ZAMAWIAJĄCEGO, i) współpraca z inwestorem, projektantami, i wykonawcą w okresie realizacji inwestycji, j) podejmowanie czynności mających na celu ochronę interesów Zamawiającego, k) sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad kompleksową realizacją inwestycji zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (j.t.Dz.U.2013.1409 z późn. zm.) i rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z 28.04.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. nr 83 poz. 578 z późn. zm.) oraz zasadami działania inspektora nadzoru, a w szczególności: reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, sprawdzanie jakości wykonywanych robót, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów nie posiadających atestów dopuszczających do stosowania w budownictwie, sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych i przekazywanie ich do użytkowania, potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy - minimum 10% ilości wykonanych robót należy potwierdzić obmiarem geodezyjnym wykonanym przez uprawnionych geodetów, l) bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji, m) zorganizowanie i dokonanie przy współudziale Zamawiającego odbioru końcowego oraz protokolarne przekazanie Inwestorowi zrealizowanego zakresu inwestycji, n) sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych przez wykonawcę za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy, o) wykonanie czynności wynikających z praw i obowiązków rękojmi łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Zamawiającego, przeglądów w okresie rękojmi do oceny jakości robót, a w szczególności: p) zawiadomienie wykonawców o stwierdzonych wadach w ich robotach w okresie rękojmi, q) sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych za zwłokę w usunięciu usterek stwierdzonych w okresie rękojmi, r) sporządzenie protokółu po upływie rękojmi, s) uczestniczenie w komisjach powołanych przez Inwestora do oceny jakości robót w okresie rękojmi. 4.2. Z zakresu promocji projektu - prowadzenie działań zgodnie z dokumentem pn. Obowiązki Beneficjentów w zakresie prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej zamieszczonym na stronie Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Warmia i Mazury na lata 2007-2013, stanowiącej załącznik do konkursu NR 01/12/4.2, a w szczególności: a) przygotowanie i dostarczenie 2 szt. tablic informacyjnej o wymiarach 200x250 cm,(wysokość x szerokość) b) przygotowanie i dostarczenie 2 szt. tablic pamiątkowych o wymiarach 70x90 cm, wysokość x szerokość) c) przygotowanie 1000 szt. ulotek informacyjnych (kartka formatu A-4, złożona na 3 części w formie rozkładówki, nadruk kolorowy, papier: kreda matowa, gramatura 150g) - treść ulotek do uzgodnienia z Zamawiającym, d) przygotowanie 1 artykułu do gazety o zasięgu regionalnym, e) opatrywanie logotypami Instytucji źródeł finansowania wszelkiej dokumentacji związanej z realizacją kontraktu oraz niniejszego zamówienia, f) przygotowywanie miesięcznych sprawozdań z zakresu zaawansowania realizacji inwestycji. 5. Zakres rzeczowy robót budowlanych zadania pn. Rewitalizacja Parku Miejskiego Łazienki Lubawskie - obszar rekreacyjny z komunikacją przedstawia przedmiar robót, dla które będzie pełniona funkcja kierownika projektu oraz prowadzone będą działania promocyjne, stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 zł. (słownie: tysiąc złotych, 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2000r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiają­cego: Bank Spółdzielczy w Lubawie nr 89 8832 0001 1001 0000 0332 0004. 5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy przed upływem terminu składania ofert zdeponować w oryginale w kasie Urzędu, a do oferty załączyć uwierzytelnioną kopię dokumentu wadialnego. Dokument wadialny nie może zawierać zapisów ograniczających uprawnienia Zamawiającego wynikające z ustawy. 6. Zwrot i zatrzymanie wadium będzie następować na zasadach określonych w art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lubawa.bip-wm.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach