Przetargi.pl
Pełnienie funkcji: kierownika projektu, asystenta projektu (4 os.), specjalisty ds.rozliczeń (4 os.) w związku z realizacją projektu: Z edukacją na TAK.

Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 32-602 Oświęcim, ul. Królowej Jadwigi 12a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8423963 , fax. 033 8422505
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich
    ul. Królowej Jadwigi 12a 12a
    32-602 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 033 8423963, fax. 033 8422505
    REGON: 07003438400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsipm.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Miejska Jednostka Organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji: kierownika projektu, asystenta projektu (4 os.), specjalisty ds.rozliczeń (4 os.) w związku z realizacją projektu: Z edukacją na TAK.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres obowiązków dla zadania 1: - odpowiedzialność za merytoryczny postęp realizacji projektu, - koordynacja i nadzór na pracą zespołu projektowego - nadzór nad prawidłowa realizacja projektu w zakresie merytorycznym i finansowym oraz zgodnością z przyjętym harmonogramem, budżetem i planem działań, - koordynacja działań w projekcie - współpraca i nadzór nad działalnością podmiotów zaangażowanych w realizację projektu - organizowanie i podział zadań oraz ustalenie zakresu współpracy pomiędzy osobami lub jednostkami realizującymi projekt, zgodnie z procedurami ustalonymi przez instytucje wdrążająca oraz z wnioskiem o dofinansowanie projektu, - potwierdzanie wszelkich wydatków ujętych w harmonogramie projektu, nadzór nad dokumentacją finansową - współpraca z instytucjami zewnętrznymi w tym z Instytucją Wdrażającą - prowadzenie informacji i promocji wymaganej umową projektową, - informowanie Zamawiającego o przebiegu realizacji projektu i ewentualnych nieprawidłowościach związanych z jego realizacja. - być dyspozycyjnym w godz. od 08:00 - 16:00 w dni robocze, w siedzibie biura projektu oraz w miejscach realizacji projektu (w zależności od potrzeb związanych z realizacją projektu) w okresie trwania projektu; 2. Zakres obowiązków dla działania 2: Realizacja projektu w jednym z wyznaczonych Gimnazjów objętych projektem a w szczególności: - sporządzanie sprawozdań finansowych (w zakresie wydatków dot. poszczególnych szkół) - sporządzanie wniosków o płatność w częściach dot. realizacji projektu (w zakresie wydatków dot. poszczególnych szkół) do 2-go dnia każdego miesiąca, następującego po zakończeniu okresu rozliczeniowego, - raportowanie Kierownikowi Projektu i Księgowemu nt. postępu rzeczowego realizacji projektu, ewentualnych nieprawidłowościach odnoszących się do swojego zakresu obowiązków i związanych z realizacją projektu. - być dyspozycyjnym w godz. od 08:00 - 16:00 w dni robocze, w siedzibie biura projektu oraz w miejscach realizacji projektu (w zależności od potrzeb związanych z realizacją projektu) w okresie trwania projektu, na żądanie Zamawiającego w ciągu trzech godzin od otrzymania informacji od Kierownika Projektu 3. Zakres obowiązków do zadania 3 Realizacja projektu w jednym z wyznaczonych Gimnazjów objętych projektem a w szczególności: - Prowadzenie Biura Projektu, - kontakty z BO - przeprowadzenie rekrutacji (w tym opracowanie formularzu zgłoszeniowego, regulaminu, umowy i wzorów oświadczeń- przy współpracy z kierownikiem projektu oraz pedagogiem szkolnym), - organizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i pozalekcyjnych oraz organizacja obozów językowych i wycieczek edukacyjnych, - raportowanie do Kierownika Projektu nt. postępu rzeczowego realizacji projektu, o ewentualnych nieprawidłowościach związanych z jego realizacją, - sporządzanie postępu rzeczowego do wniosku o płatność wraz z załącznikiem nr 1 i PEFS do 2-go dnia każdego miesiąca, następującego po zakończeniu okresu rozliczeniowego. - być dyspozycyjnym w godz. od 08:00 - 16:00 w dni robocze, w siedzibie biura projektu oraz w miejscach realizacji projektu (w zależności od potrzeb związanych z realizacją projektu) w okresie trwania projektu, na żądanie Zamawiającego w ciągu trzech godzin od otrzymania informacji od Kierownika Projektu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751121005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający sie o zamówienie musi spełniać poniższe warunki : 1. Wykonawca musi spełnić warunki określone w art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających sie o zamówienie np. konsorcja - ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (należy dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo lub umowę), 3. być dyspozycyjnym w godz. od 08:00 - 16:00 w dni robocze, w siedzibie biura projektu oraz w miejscach realizacji projektu (w zależności od potrzeb związanych z realizacją projektu) w okresie trwania projektu w siedzibie biura projektu, na żądanie Zamawiającego w ciągu trzech godzin od otrzymania informacji od Kierownika Projektu 4. Wykonawcy ubiegający się o zadanie 1 dodatkowo muszą spełniać następujące wymagania: a) posiadać wykształcenie wyższe b) posiadać doświadczenie w zakresie czynności odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia w ramach projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego (wg załącznika nr 3 do SIWZ) - Za usługę odpowiadająca rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, Zamawiający uzna pełnienie funkcji kierownika bądź koordynatora w projektach współfinansowanych z EFS (w co najmniej w dwóch) z których wartość co najmniej 1 (jednego) wynosi nie mniej niż 200 000,00 PLN. 5. Wykonawcy ubiegający się o zadanie 2 dodatkowo muszą spełniać następujące wymagania: a) wykształcenie wyższe kierunkowe: ekonomiczne b) posiadać doświadczenie w pracy w księgowości na samodzielnym stanowisku - minimum 3 lata 6. Wykonawcy ubiegający się o zadanie 3 dodatkowo muszą spełniać następujące wymagania: a) Wykształcenie wyższe oraz ukończony kurs lub studia podyplomowe z zakresu problematyki związanej z zarządzaniem placówką oświatową b) ukończone szkolenie o tematyce związanej z Europejskim Funduszem Społecznym - Wykonawca dołączy do oferty kserokopię certyfikatu ukończenia szkolenia o tematyce związanej z Europejskim Funduszem Społecznym (potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) c) posiadać doświadczenie w zakresie projektów finansowanych ze środków zewnętrznych (wg załącznika nr 3 do SIWZ):
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty wymagane od Wykonawcy: 1. oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem 1B do niniejszej SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa powyżej, jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed data składania ofert. W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawa tychże zmian (uchwała wspólników, prawomocny wyrok sadowy). 3. Na potwierdzenie posiadanego wykształcenia Wykonawca dołącza do oferty: - Kserokopie (poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) dokumentu, potwierdzającego posiadane wykształcenie i kwalifikacje, 4. Dla potwierdzenia posiadanego doświadczenia w zakresie czynności odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia Wykonawca dołącza: - Wykaz projektów w ramach których Wykonawca wykonywał lub wykonuje funkcje wymagane do poszczególnych zadań z podaniem - zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ - Dokument/y potwierdzające pełnienie funkcji wymaganych do poszczególnych zadań np. oświadczenie, życiorys zawodowy, powołanie na dane stanowisko w projekcie. 5. Oświadczenie o dyspozycyjności w wymaganym przez Zamawiającego czasie, 6. Wykonawca będący osoba fizyczna nieprowadzący działalności gospodarczej do oferty składa dodatkowo: - (poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) kserokopie dowodu osobistego - w miejsce dokumentów o których mowa w pkt 8, - zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych - (tekst jedn. Dz. U. 2002, Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) Wykonawca zagraniczny: W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zastosowanie ma przepis §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 oraz . Dz.U.08.188.1155 ). Dokumenty wymienione powyżej należy dostarczyć w oryginale lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzone w języku obcym były składane wraz z tłumaczeniem ich na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsipm.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach