Powiat Nidzicki ogłasza przetarg
- Adres: 13100 Nidzica, ul. Traugutta
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 896 253 279 , fax. 896 253 279
- Data zamieszczenia: 2017-12-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Nidzicki
ul. Traugutta 23
13100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 896 253 279, fax. 896 253 279
REGON: 51074250500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnidzicki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w trakcie realizacji projektu pt. „Zintegrowana informacja geodezyjna i kartograficzna Warmii i Mazur w Powiecie Nidzickim”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Wymagany przez zamawiającego minimalny okres gwarancji dla dokumentów powstałych w wyniku realizacji zamówienia – 60 miesięcy od daty dokonania ostatecznego odbioru. Zamawiający, z uwagi na charakter wszystkich wykonywanych usług w ramach zamówienia, które nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, ze zm.), nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia, które wymagają zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71241000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od konkretyzacji tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zamawiający, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych t.j.: a) W zakresie braku podstaw wykluczenia: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy 4) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- OPRACOWANIE ANALIZY RUCHU DLA MIASTA OSTRÓDA
Dodano: 2020-04-24 - INWENTARYZACJA ORAZ OPRACOWANIE STANDARDÓW PRZESTRZENI MIEJSKIEJ
Dodano: 2020-03-26 - OPRACOWANIE ANALIZY RUCHU DLA MIASTA OSTRÓDA
Dodano: 2020-03-19 - OPRACOWANIE ANALIZY RUCHU DLA MIASTA OSTRÓDA
Dodano: 2020-02-19 - OPRACOWANIE STUDIUM KOMUNIKACYJNEGO DLA MIASTA EŁKU
Dodano: 2019-03-22 - Opracowanie koncepcji budowy kotłów biomasowych, analizy, wyliczenia, złożenie wniosków.
Dodano: 2018-07-20 - Wykonanie Studium Wykonalności
Dodano: 2017-07-04 - Wykonanie Studium Wykonalności
Dodano: 2017-02-14 - Wykonanie Studium Wykonalności
Dodano: 2016-12-29 - Świadczenie usług wsparcia technicznego w zakresie systemu SWD-ST
Dodano: 2016-12-01