Gmina Wisznia Mała ogłasza przetarg
- Adres: 55-114 Wisznia Mała, ul. Wrocławska 9
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3127025 , fax. 071 3127068
- Data zamieszczenia: 2010-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznia Mała
ul. Wrocławska 9 9
55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie
tel. 071 3127025, fax. 071 3127068
REGON: 93193489700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wiszniamala.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach przedsięwzięcia pn. Stacja uzdatniania wody z ujęcia dla wodociągu grupowego Wisznia Mała oraz budowa kanału wód zużytych z rejonu SUW Machnice w Gminie Wisznia Mała - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu, który będzie pełnił obowiązki Inwestora Zastępczego i odpowiedzialny będzie za całość realizacji projektu: Stacja uzdatniania wody z ujęcia dla wodociągu grupowego Wisznia Mała oraz budowa kanału wód zużytych z rejonu SUW Machnice w Gminie Wisznia Mała. 2.Wykonawca wykonywał będzie obowiązki zgodnie z zawartą umową i Warunkami Kontraktowymi FIDIC, wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego i koordynowanie czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.), sporządzanie raportów oraz rozliczenia finansowe Kontraktów. Przedmiotowe Zarządzanie będzie wykonywane zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz z zasadami realizacji Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. Inżynier będzie w pełni odpowiedzialny za zarządzanie opisanym procesem inwestycyjnym. 3.Usługa obejmować będzie następujące etapy: I ETAP: Wybór Wykonawcy robót tj: -Analiza dokumentacji projektowej wraz z weryfikacją kosztorysów wymaganych do przeprowadzenia procedury przetargowej na wykonanie prac budowlanych. -Opracowanie szczegółowego harmonogramu finansowo - rzeczowego inwestycji w oparciu o złożony przez Gminę wniosek o dofinansowanie zadania. -Opracowanie, w oparciu o dokumentację projektowo - kosztorysową dokumentacji przetargowej tj. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wzoru kontraktu, przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane zgodnie z przepisami Ustawy Pzp. II ETAP: Realizacja robót: -Powiadomienie organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót, załączając oświadczenie kierownika budowy i inspektorów nadzoru, stwierdzających przejęcie obowiązków przypisanych tym funkcjom na budowie. -Przekazanie placu budowy przy udziale Zamawiającego wykonawcy robót. -Sprawowanie nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach nad kompleksową realizacją inwestycji zgodnie z prawem budowlanym, przepisami wykonawczymi, decyzjami załączonymi do projektu budowlanego a w szczególności: -sprawdzania atestów, świadectw jakości materiałów stosowanych przez wykonawcę robót, -kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania i wyceny robót, -organizowanie i prowadzenie narad koordynacyjnych, zgodnie z ustalonym harmonogramem, -kontrola jakości wykonywanych prac budowlano - montażowych, zgodności robót z dokumentacją, zaleceniami nadzoru, przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa w toku budowy i przyszłego użytkowania, -kontrola terminów wykonania poszczególnych etapów zadania inwestycyjnego, -uczestniczenie w przeprowadzanych próbach i odbiorach technicznych, -kontrola i odbiór robót ulegających zakryciu, -rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania prac, w razie potrzeby zasięgania opinii autora projektu bądź rzeczoznawców, -czuwanie nad przestrzeganiem przepisów BHP w czasie realizacji inwestycji, -bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji, -organizowanie odbiorów częściowych i odbioru końcowego inwestycji (z udziałem przedstawiciela Zamawiającego ). III ETAP: Odbiór i rozliczenie robót: -Potwierdzenie gotowości inwestycji do odbioru, na podstawie zgłoszenia wykonawcy robót oraz oceny poszczególnych inspektorów nadzoru. -Przygotowanie i przeprowadzenie odbioru końcowego inwestycji, przy udziale przedstawicieli Zamawiającego i przyszłych użytkowników. -Dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, otrzymanej od Wykonawcy robót i dostaw, w dniu odbioru końcowego inwestycji. -Przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. -Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie SUW i kanału wód zużytych. -Egzekwowanie od Wykonawcy robót wszystkich warunków realizacji umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, w tym usunięcia usterek stwierdzonych w trakcie realizacji i na dzień odbioru. -Uczestnictwo w komisjach powołanych przez Zamawiającego dla oceny jakości robót i dostaw w okresie gwarancji i rękojmi. Częstotliwość przeglądów gwarancyjnych: przeglądy gwarancyjne będą przeprowadzane co 12 miesięcy przez okres 5 lat liczone od chwili uzyskania pozwolenia na użytkowanie. -Bieżąca analiza i weryfikacja kosztów realizacji w układzie poszczególnych pozycji kalkulacyjnych z informowaniem na bieżąco Zamawiającego. -Udzielanie wyjaśnień, pisemnych odpowiedzi na pytania dotyczące prowadzonej inwestycji wszystkim organom i instytucjom finansującym lub kontrolującym zadanie. -Rozliczenie inwestycji i przekazanie dokumentacji dotyczącej budowy Zamawiającemu. IV ETAP: Rozliczanie pozyskanych środków z Unii Europejskiej współfinansujących inwestycję: -Wypełnianie kwartalnych wniosków o płatność do organu współfinansującego inwestycję. Gmina pozyskała dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego Priorytet 4: Poprawa stanu środowiska naturalnego oraz bezpieczeństwa ekologicznego i przeciwpowodziowego Dolnego Śląska (Środowisko i bezpieczeństwo ekologiczne) -Przygotowywanie okresowych sprawozdań z poszczególnych etapów realizacji inwestycji do organu współfinansującego inwestycję. -Sprawdzanie protokołów odbioru oraz faktur częściowych zgodnie z zaleceniami jednostki współfinansującej. -Zgłaszanie Zamawiającemu przyspieszania realizacji robót lub konieczności aneksowania umowy zawartej z jednostką współfinansującą w zakresie przesunięć w harmonogramie rzeczowo - finansowym. -Uczestniczenie w kontrolach sposobu wykorzystania udzielonej pomocy finansowej przeprowadzanych przez jednostkę współfinansującą inwestycję. -Sporządzenie sprawozdania końcowego do organu współfinansującego w części rzeczowej i finansowej, z uwzględnieniem postanowień zawartych w umowie o współfinansowanie inwestycji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715400005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 5000,00 PLN Wadium słownie: pięć tysięcy PLN
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wiszniamala.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach realizacji zadania pn. Przebudowa ulic Świdnickiej i Piłsudskiego w Nowej Rudzie będących łącznikiem pomiędzy Drogą Sudecką a centrum miasta oraz noworudzką podstrefą WSSE INVEST PARK i drogą 385 do przejścia granicznego w Tłumaczowie
Dodano: 2016-07-18 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach przedsięwzięcia pn.: Rekultywacja składowisk odpadów komunalnych na cele przyrodnicze w Środkowosudeckim Regionie Gospodarki Odpadami
Dodano: 2015-03-26 - Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu w ramach projektu pn. Budowa rozdzielczej kanalizacji sanitarnej i deszczowej dla miasta Sycowa
Dodano: 2014-10-02 - Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad zaprojektowaniem i wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 379 od ronda łącznik ul. Uczniowska do skrzyżowania ulic Strzegomska - Świdnicka - Noworudzka - 11 Listopada w m. Wałbrzych i na terenie Gminy Walim
Dodano: 2014-05-20 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego w ramach projektu: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wioska - część południowa, gmina Syców, etap III
Dodano: 2014-04-30 - Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad zaprojektowaniem i wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 379 od ronda łącznik ul. Uczniowska do skrzyżowania ulic Strzegomska - Świdnicka - Noworudzka - 11 Listopada w m. Wałbrzych i na terenie Gminy Walim
Dodano: 2014-04-25 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania pn.: Budowa Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w Świdnicy
Dodano: 2014-02-18 - Inżynier Kontraktu dla zadania: Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Jurczycach - Etap I.
Dodano: 2014-02-13 - Pełnie funkcji Inwestora Zastępczego oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: Przebudowa ul. Gagarina i Lelewela w Wałbrzychu etap I: ulica Gagarina wraz z obiektem mostowym
Dodano: 2014-02-10 - Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad zaprojektowaniem i wykonaniem robót budowlanych związanych z przebudową ulicy Sikorskiego i ulicy 1 Maja wraz z łącznicami w ramach zadania pn. Przebudowa drogi krajowej nr 35 w obszarze Miasta Wałbrzycha - ul. Sikorskiego od ul. Beethovena do ul. Wysockiego etap II jezdnia zachodnia oraz nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn. Przebudowa wiaduktów na węźle ulic Sikorskiego i 1 Maja w ciągu drogi krajowej nr 35 w Wałbrzychu
Dodano: 2014-02-06