Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu w ramach projektu pn.: Poprawa dostępności komunikacyjnej województwa łódzkiego poprzez przebudowę infrastruktury transportowej Północ-Południe w powiecie zduńskowolskim i łaskim

Powiat Zduńskowolski ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Złotnickiego 25
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8232204 , fax. 043 8232204
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zduńskowolski
    ul. Złotnickiego 25 25
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 043 8232204, fax. 043 8232204
    REGON: 73093479500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzdunskowolski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu w ramach projektu pn.: Poprawa dostępności komunikacyjnej województwa łódzkiego poprzez przebudowę infrastruktury transportowej Północ-Południe w powiecie zduńskowolskim i łaskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywane przez Wykonawcę obejmujące zarządzanie i nadzór nad Projektem (pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu), a także pomoc techniczną dla Zamawiającego. Przedmiotem Projektu jest przebudowa dróg powiatowych o łącznej długości ok. 37.856 km. Realizowany będzie w ramach trzech podprojektów: Podprojekt I - roboty budowlane na terenie powiatu zduńskowolskiego, poza terenem miasta Zduńska Wola, gdzie inwestorem będzie Powiat Zduńskowolski, Podprojekt II - roboty budowlane na terenie powiatu łaskiego, gdzie inwestorem będzie Powiat Łaski, Podprojekt III - roboty budowlane na terenie miasta Zduńska Wola, gdzie inwestorem będzie Miasto Zduńska Wola. Szczegółowy zakres obowiązków Inżyniera kontraktu (SZO) - stanowi załącznik nr 1 do Projektu umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715410002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5.000 zł (słownie złotych: pięć tysięcy). Wadium może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych. Rachunek Zamawiającego, na który należy wnieść wadium w pieniądzu: Bank PKO BP S.A., Oddział w Zduńskiej Woli nr rach.: 30 1020 3437 0000 1902 0018 2014 adnotacją: Wadium - Przetarg na Inżyniera Kontraktu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp: 1)Zakończyli w okresie ostatnich 3 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 kontrakty, porównywalne z przedmiotem zamówienia, realizowane na rzecz budownictwa drogowego obejmujące pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu lub Menedżera Projektu współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub Funduszu Spójności. 2)Zakończyli w okresie ostatnich 3 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 kontrakty, porównywalne z przedmiotem zamówienia, obejmujące usługę nadzoru inwestorskiego realizowane na rzecz budownictwa drogowego. POPRZEZ KONTRAKT PORÓWNYWALNY Z PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA NALEŻY ROZUMIEĆ INWESTYCJĘ DROGOWĄ, O CAŁKOWITEJ WARTOŚCI NIE MNIEJSZEJ NIŻ 8 MLN PLN. 3)Dysponują osobami, które będą nadzorować realizację kontraktu: a) Kierownik Zespołu Inżyniera Kontraktu - wymagane wykształcenie wyższe oraz doświadczenie zdobyte poprzez nadzorowanie robót w ramach minimum 2 zakończonych kontraktów, porównywalnych z przedmiotem zamówienia, jako Kierownik Zespołu w ramach projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub Funduszu Spójności, b) inspektorzy branży budowlanej - Inspektorzy nadzoru o specjalności konstrukcyjno-budowlanej - posiadający uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej oraz wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego - co najmniej 2 osoby, posiadające doświadczenie zdobyte poprzez nadzorowanie robót w ramach minimum 2 zakończonych kontraktów, porównywalnych z przedmiotem zamówienia, c) Inspektor branży sanitarnej (wodociągowo - kanalizacyjnej) - Inspektor nadzoru o specjalności instalacyjnej posiadający uprawnienia do kierowania robotami wodociągowo - kanalizacyjnymi bez ograniczeń oraz wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego, - posiadający doświadczenie zdobyte poprzez nadzorowanie robót w ramach zapytać Janusza minimum 2 zakończonych kontraktów, porównywalnych z przedmiotem zamówienia, d) Inspektor ds. obmiarów - uprawniony geodeta, posiadający doświadczenie zdobyte poprzez udział w realizacji kontraktów minimum 2 zakończonych kontraktów, porównywalnych z przedmiotem zamówienia, współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub Funduszu Spójności, e) Specjalista ds. rozliczeń - posiadający doświadczenie zdobyte w zakresie rozliczeń na minimum 2 zakończonych kontraktów, porównywalnych z przedmiotem zamówienia, współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub Funduszu Spójności 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają aktualną polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia min. 50 000,00 zł; 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdz. IX SIWZ, na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp (Załącznik nr 3 do SIWZ) 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczeniu musi być podpisane przez ich pełnomocnika lub muszą być złożone oświadczenie odrębne w odniesieniu do każdego wykonawcy. 2a. Oświadczenie wykonawcy - wynikające z art. 44 ustawy Pzp (Załącznik nr 7 do SIWZ) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydany lub potwierdzony o swej aktualności nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców dokumenty muszą być złożone w odniesieniu do każdego z nich, 5. Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców dokumenty muszą być złożone w odniesieniu do każdego z nich. 6. Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców dokumenty muszą być złożone w odniesieniu do każdego z nich. 7. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000 zł. W przypadku wykonawców wstępujących wspólnie ww. dokumenty musi złożyć każdy wykonawca. 8. Wykaz osób, (Załącznik nr 5 do SIWZ) które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zawierający informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z załączeniem Kopii dokumentu potwierdzających posiadanie przez osoby wymienione w pkt. VII pkt 3 lit b i c uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz dokument potwierdzający wpis na listę właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku gdy wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia udostępnionymi przez inny podmiot - pisemne zobowiązanie tego podmiotu o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia. 9. Wykaz zrealizowanych kontraktów (Załącznik nr 4 do SIWZ), potwierdzające spełnienie warunków rozdz. VII ust. 1 pkt 1 i 2, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej: 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp. 11. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 10., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzdunskowolski.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach