Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg
- Adres: 90-419 Łódź, al. Kościuszki 4
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6302330 , fax. 042 6393952
- Data zamieszczenia: 2009-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny
al. Kościuszki 4 4
90-419 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6302330, fax. 042 6393952
REGON: 47307330800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zestawu aparaturowego do ilościowej analizy ekspresji genów, oznaczania polimorfizmów genetycznych, identyfikacji mutacji zdefiniowanych/niezdefiniowanych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa systemu amplifikacji DNA z detekcją w czasie rzeczywistym i automatycznego systemu sekwencjonowania i analizy DNA. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000.- zł słownie: dziesięć tysięcy złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania lub, jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 5 dostaw oferowanego systemu amplifikacji DNA z detekcją w czasie rzeczywistym, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy: - gdy jest ona niezgodna z ustawą, - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności nie spełnia wszystkich wymogów - przedmiotu zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawiera błędy w obliczeniu ceny, - wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów. Warunki dodatkowe: 1. Płatność: Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty należności za dostarczony towar przelewem, w terminie 30 dni od momentu dostarczenia potwierdzonej faktury wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym do siedziby Zamawiającego, Biura Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych, III piętro, pok. 20. 2. Czas trwania gwarancji (licząc od daty instalacji) - minimum 24 miesiące. 3. Wykonawcy zapewniają autoryzowany serwis pogwarancyjny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) 1. Wypełniony Formularz Oferty wg załącznika nr 1. 2. Wypełniony Przedmiot zamówienia - wg załącznika nr 2. 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych załącznik nr 3.1 4. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych - załączniki nr 3.2 5. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1: 5.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.2 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS u lub KRUS-u potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5, składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 7. Dokumenty, o których mowa w pkt 6a i pkt 6c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 6b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie - upoważnienie dla wspólnego pełnomocnika. 10. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie musi by w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 11. Certyfikat CE - odpis lub kopia, a jeśli został sporządzony w języku obcym musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 12. Oryginalny folder/prospekt oferowanego urządzenia potwierdzający spełnienie wymaganych parametrów technicznych zgodnie z opisem w SIWZ - dopuszcza się folder/prospekt w języku angielskim. 13. Instrukcję obsługi w języku polskim lub angielskim. 14. Dowód wniesienia wadium. 15. Wykaz wykonanych dostaw oferowanego systemu amplifikacji DNA z detekcją w czasie rzeczywistym (minimum 5) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem dat wykonania i odbiorców - zgodnie z załącznikiem nr 5, 16. Dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w załączniku nr 5 zostały wykonane należycie. Dokumenty te powinny zawierać miejsce i datę dostawy do użytkownika końcowego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umed.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- W-5 ZP/14/2016 - dostawa aparatury kontrolnej i badawczej dla Instytutu Technologii i Analizy Żywności Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ
Dodano: 2016-07-27 - W-5 ZP/12/2016 - dostawa aparatury kontrolnej i badawczej dla Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ.
Dodano: 2016-07-06 - W-5 ZP/11/2016 - dostawa aparatury kontrolnej i badawczej dla potrzeb realizacji projektu Biokonwersja odpadów pofermentacyjnych z biogazowni: ochrona wód i paliwo III generacji - Instytut Technologii Fermentacji i Mikrobiologii Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ
Dodano: 2016-06-29 - W-5 ZP/9/2016 - dostawa aparatury kontrolnej i badawczej dla Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ.
Dodano: 2016-06-07 - W-5 ZP/7/2016 - dostawa aparatury kontrolnej i badawczej dla Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ.
Dodano: 2016-04-19 - W-5 ZP/5/2016 - dostawa aparatury kontrolnej i badawczej dla Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ
Dodano: 2016-03-16 - W-5 ZP/3/2016 - dostawa aparatury kontrolnej i badawczej dla Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ
Dodano: 2016-02-15 - W-5 ZP/1/2016 - dostawa aparatury kontrolnej i badawczej dla Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ
Dodano: 2016-01-14 - W-5 ZP/17/2015
Dodano: 2015-11-24 - ZP/11/MiR/2015 dostawa aparatury kontrolnej i badawczej, jako wyposażenia laboratoryjnego, dla Instytutu Technologii i Analizy Żywności, Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności Politechniki Łódzkiej
Dodano: 2015-11-19