Przetargi.pl
Pełnienie funkcji „Inżyniera Kontraktu” w ramach projektu pn. „Budowa infrastruktury turystycznej w parkach krajobrazowych województwa zachodniopomorskiego w celu zmniejszenia antropopresji – etap II”

Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Zachodniopomorskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 70506 Szczecin, Ul. Teofila Starzyńskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 48 17 120 , fax. 91 48 17 121
  • Data zamieszczenia: 2017-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Zachodniopomorskiego
    Ul. Teofila Starzyńskiego 42433
    70506 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 48 17 120, fax. 91 48 17 121
    REGON: 32126174600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpkwz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji „Inżyniera Kontraktu” w ramach projektu pn. „Budowa infrastruktury turystycznej w parkach krajobrazowych województwa zachodniopomorskiego w celu zmniejszenia antropopresji – etap II”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji „Inżyniera Kontraktu”, w ramach projektu pn. „Budowa infrastruktury turystycznej w parkach krajobrazowych województwa zachodniopomorskiego w celu zmniejszenia antropopresji – etap II”, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020. 2. W ramach projektu, o którym mowa w ust. 1 zostaną przeprowadzone postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiocie wyboru Wykonawców na opracowanie dokumentacji projektowych, oraz następnie w przedmiocie wyboru wykonawców robót budowlanych dla następujących Zadań Inwestycyjnych: 1) 5 wież widokowych o wysokości do 30m, planowanych do budowy na działkach ewidencyjnych: 120/10 obręb ew. 4144 Szczecin; 205 obręb ew. Stara Rudnica, gm. Cedynia; 109 obręb ew. Przyjezierze, gm. Moryń; 190/9 obręb ew. Ińsko 1; 42 obręb ew. Okunie, gm. Barlinek; 2) 1 wieży widokowej o wysokości do 50m, planowanej do budowy na działce ewidencyjnej nr 100/8 obręb ew. Żerdno, gm. Czaplinek; 3) 2 platform widokowych o wysokości do 10m planowanych do budowy na działkach ewidencyjnych nr: 96/6 obręb ew. 005 Połczyn – Zdrój; 413/3 obręb ew. 003 Czaplinek; 4) 1 palisady planowanej do budowy na działce ewidencyjnej nr 228/6 obręb ew. Osinów Dolny, gm. Cedynia; 5) 10 wiat ogniskowych planowanych do budowy na działkach ewidencyjnych nr: (2szt.) 120/10 obręb ew. 4144 Szczecin; (2szt.) 120/14obręb ew. 41444 Szczecin; (1szt.) 209 obręb ew. Śmierdnica Las, gm. Stare Czarnowo; (2szt.) 322/30 obręb ew. Żelisławiec, gm. Stare Czarnowo; (1szt.) 92/23 obręb ew. Dębina, gm. Stare Czarnowo; (1szt.) 579/12 obręb ew. Łubowo, gm. Borne Sulinowo; (1szt.) 325/5 obręb ew. Chociwel, gm. Chociwel; 6) 5 pomostów planowanych do budowy na działkach ewidencyjnych nr: 122/1 obręb ew. 4144 Szczecin; 230/1 obręb ew. Glinna, gm. Stare Czarnowo; 43/132 obręb ew. Kołbacz, gm. Stare Czarnowo; 350/3 obręb ew. Gwiazdowo, gm. Barwice; 372/2 obręb ew. Ińsko 1 (postępowanie w przedmiocie pomostu w Ińsku tylko w zakresie wykonawcy robót budowlanych); 7) rekonstrukcji mostku położonego na działce ewidencyjnej nr 222/2 obręb ew. Śmierdnica Las, gm. Stare Czarnowo. 3. W ramach zamówienia Inżynier Kontraktu zobowiązany będzie do zarządzania procesem inwestycyjnym w imieniu Zamawiającego, pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z przepisami polskiego prawa i postanowieniami odpowiednich pozwoleń na prowadzenie budowy, oraz w szczególności do: 1) Udziału w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań przetargowych (w trybach ustawy Prawo zamówień publicznych - dalej PZP) dla zadań inwestycyjnych określonych w ust. 2 – w zakresie merytorycznym (technicznym), celem wyłonienia wykonawców dokumentacji projektowych i robót budowlanych we współpracy z podmiotem świadczącym na rzecz Zamawiającego doradztwo prawne w zakresie PZP, w tym w szczególności: a) doradztwo i wsparcie merytoryczne (techniczne) dla Zamawiającego w procesie tworzenia dokumentacji o udzielenie zamówienia publicznego (SIWZ), których przedmiotem jest wykonanie dokumentacji projektowych, b) doradztwo i wsparcie merytoryczne (techniczne) dla Zamawiającego w procesie tworzenia dokumentacji o udzielenie zamówienia publicznego (SIWZ), których przedmiotem jest wykonanie robót budowlanych, c) udział w pracach komisji przetargowych i/lub zespołu określonego w art. 20a ustawy Prawo Zamówień Publicznych jako ekspert, w tym udział w ocenie i badaniu ofert, d) formułowanie projektów odpowiedzi na pytania kierowane przez potencjalnych Wykonawców, formułowanie projektów alternatywnych zapisów SIWZ-ów w przypadku konieczności dokonania w nich modyfikacji, weryfikacja przedstawionych przez Wykonawców dokumentów oraz udział w postępowaniach przed Krajową Izbą Odwoławczą i sądami powszechnymi wspólnie z podmiotem świadczącym na rzecz Zamawiającego doradztwo prawne w zakresie PZP w przypadku skorzystania przez Wykonawców ze środków ochrony prawnej – jeśli wnioski o wyjaśnienie treści SIWZ, odwołania itp. będą dotyczyły aspektów merytorycznych (technicznych). 2) nadzoru nad procesem projektowania prac budowlanych niezbędnych do prawidłowego wykonania Zadań Inwestycyjnych określonych w Projekcie, w tym szczegółowej weryfikacji dokumentacji projektowej (m.in. projektu budowlanego, wykonawczego, przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót); 3) reprezentowania Zamawiającego, jako Inwestora, zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, 4) wykonywania przez Inżyniera Kontraktu: a) obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane, b) obowiązków koordynatora czynności nadzoru inwestorskiego, zgodnie z art. 27 ustawy Prawo budowlane; 5) zapewnienia stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego zarówno określonych przed rozpoczęciem robót, jak i wynikających z okoliczności występujących w trakcie ich realizacji; 6) analizowania i sugerowania wszelkich zmian w projektach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas realizacji zadań inwestycyjnych określonych w projekcie; 7) prowadzenia inspekcji w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowych oraz praktyki inżynierskiej; 8) prowadzenia nadzoru nad realizacją zadań inwestycyjnych określonych w projekcie tj. pełnienia czynności Inżyniera Kontraktu przy realizacji robót budowlanych dla Zadań Inwestycyjnych określonych w Projekcie; 9) prowadzenia sprawozdawczości realizacji Zadań Inwestycyjnych określonych w Projekcie; 10) monitorowania postępu robót budowlanych dla Zadań Inwestycyjnych określonych w Projekcie poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym harmonogramem robót, informowania w tym zakresie Zamawiającego oraz rekomendacji postępowania w przypadku opóźnienia; 11) raportowania i opiniowania postępu robót oraz rozliczeń finansowych. Inżynier Kontraktu będzie zobowiązany w szczególności przygotowywać i składać następujące raporty: a) Raport Otwarcia - składany u Zamawiającego w ciągu 14 dni roboczych od podpisania umowy na pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu. Raport winien zawierać uwagi i komentarze względem otrzymanej koncepcji inwestycyjnej dostarczonej niezwłocznie przez Zamawiającego po podpisaniu umowy i będącej przedmiotem aktualizacji, informacje na temat wymaganych i posiadanych dokumentów niezbędnych dla rozpoczęcia realizacji zadań inwestycyjnych, b) Raporty Miesięczne składane u Zamawiającego co miesiąc, do 3 dnia roboczego każdego następnego miesiąca. Raport winien zawierać informacje z postępu realizacji Zadań Inwestycyjnych i zaawansowaniu finansowym oraz prognozę wydatków na kolejne miesiące, postęp prac w stosunku do harmonogramu realizacji robót. c) Raport Ukończenia składany u Zamawiającego w terminie 21 dni od końcowego rozliczenia rzeczowo – finansowego dla każdego z Zadań Inwestycyjnych. Raport winien zawierać wszystkie informacje dotyczące końcowego zaawansowania robót wraz z przeprowadzoną analizą zgodności wykonanych robót z założonym harmonogramem rzeczowo-finansowym. 12) koordynowania, zarządzania i ciągłego nadzorowania procesu budowlanego i rozliczania wykonawców, do momentu uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, rozliczenia wszystkich umów i weryfikacji osiągniętych wskaźników rzeczowych i finansowych w Projekcie oraz rozliczenie końcowe. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w rozdziale III SIWZ oraz jej załącznikach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2. formularz ofertowy 3. dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty oraz wszelkich dokumentów/oświadczeń składanych wraz z ofertą (w przypadku pełnomocnictw - oryginał lub poświadczona notarialnie kopia) chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570), a Wykonawca wskazał w ofercie odpowiedni adres internetowy na którym Zamawiający może pobrać dokument. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności ww. dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera je samodzielnie. W przypadku braku podania w ofercie ww. adresu, Zamawiający może pobrać ww. dokumenty w formie elektronicznej, o ile te są dostępne w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z treści zobowiązania potwierdzającego udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach