Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach inwestycji: Rewitalizacja otoczenia budynku przy ul. Katowickiej 45 celem odtworzenia funkcji centrotwórczych Śródmieścia i Starego Miasta w Czeladzi.

Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Czeladzi ogłasza przetarg

  • Adres: 41-253 Czeladź, ul. Elizy Orzeszkowej 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 265 26 53 , fax. 032 363 26 53
  • Data zamieszczenia: 2015-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Czeladzi
    ul. Elizy Orzeszkowej 12 12
    41-253 Czeladź, woj. śląskie
    tel. 032 265 26 53, fax. 032 363 26 53
    REGON: 24090935100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgk.czeladz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach inwestycji: Rewitalizacja otoczenia budynku przy ul. Katowickiej 45 celem odtworzenia funkcji centrotwórczych Śródmieścia i Starego Miasta w Czeladzi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach inwestycji: Rewitalizacja otoczenia budynku przy ul. Katowickiej 45 celem odtworzenia funkcji centrotwórczych Śródmieścia i Starego Miasta w Czeladzi. 71247000-1 -Nadzór nad robotami budowlanymi 71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71300000-1 - Usługi inżynieryjne 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie roli Inżyniera Kontraktu w celu zapewnienie nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą Rewitalizacja otoczenia budynku przy ul. Katowickiej 45 celem odtworzenia funkcji centrotwórczych Śródmieścia i Starego Miasta w Czeladzi 2. Pełnienie roli Inżyniera Kontraktu obejmuje: 2.1. Ogólne obowiązki Inżyniera Kontraktu: 1) Sprawdzenie kosztorysów ofertowych złożonych przez Wykonawców robót budowlanych dla ww zadania inwestycyjnego. 2) Pomoc udzielona Zamawiającemu w zakresie wyboru Wykonawcy robót budowlanych dla ww zadania inwestycyjnego. 3) Nadzór nad realizacją robót budowlanych dotyczących, polegających na wykonaniu: Część A obejmująca remont i przebudowę zagospodarowania terenu wokół budynku Urzędu Miejskiego w Czeladzi w szczególności: -przebudowa chodników, ramp, alejek wokół obiektu, a także parkingów i placów -budowa nowych parkingów dla samochodów osobowych -dwodnienie placów, alejek, chodników, parkingów -montaż masztów monitoringu wizyjnego oraz anten i masztów WiFi (hot-spot) wraz z zasilaniem -przebudowa schodów przed obiektem -przebudowa spoczników oraz placu, chodnika prze schodami (przy ul. Katowickiej) wraz z fontanną i małą architekturą, w tym infrastrukturą rowerową -budowa i montaż obiektów małej architektury z zakresu opracowania -przebudowa oświetlenia wysokiego, niskiego i akcentowego wokół obiektu -iluminacja pomnika Ruchu Robotniczego z blachy chromo-niklowej i schodów oraz placu od strony ul. Katowickiej -wykonanie systemu informacji, komunikacji wizualnej wokół obiektu -budowa oświetlenia niskiego parkowego i wysokiego -przebudowa zieleni niskiej i wysokiej Część B obejmująca zagospodarowanie terenu, w tym przebudowa i remont alejek, małej architektury i instalacji w Parku Miejskim im. Tadeusza Kościuszki, w rejonie Gimnazjum nr 2 i Placu Konstytucji w Czeladzi w szczególności: -przebudowa zieleni niskiej i wysokiej -przebudowa chodników z płytek oraz szutrowych alejek w obrębie Parku i przy Gimnazjum nr 2 -budowa punktów odpoczynkowych i do gier, utwardzenie wybranych miejsc -montaż masztów monitoringu wizyjnego oraz WiFi (hot-spot) wraz z zasilaniem -budowa montaż obiektów małej architektury -remont najazdu na kładkę z rampą -iluminacja pomnika (obelisk) oraz oświetlenie powierzchni Placu Konstytucji -przebudowa nawierzchni Placu Konstytucji -budowa oświetlenia niskiego, parkowego i wysokiego Opis zadania inwestycyjnego zawiera załącznik nr 9, stanowiący integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie, gdzie prowadzone są roboty budowlane przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji z projektem budowlanym i pozwoleniami na budowę oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej; 5) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i zastosowanych materiałów, w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie. 6) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; 7) Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych; 8) Przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego robót. 9) Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; 10) Kontrolowanie rozliczeń robót budowlanych. 11) Przygotowania danych do rozliczenia rzeczowego i finansowego zadań inwestycyjnych. 2.2. Podstawowe obowiązki Inżyniera Kontraktu w okresie realizacji robót inżynieryjnych i po ich zakończeniu: 1) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie i w obiekcie, gdzie prowadzone są roboty budowlane przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji z projektem budowlanym i pozwoleniami na budowę oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej; 2) Rozliczenie finansowe i rzeczowe kontraktu z Wykonawcą, Wykonawcami robót oraz instytucjami współfinansującymi. 3) Zarządzanie realizacją Projektu do czasu wystawienia protokołu ostatecznego odbioru i przekazania końcowego robót 4) Przekazanie inwestycji do eksploatacji Zamawiającemu lub podmiotowi wskazanemu przez Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa 5) Kontynuowanie obowiązków Inżyniera Kontraktu w okresie gwarancji w zakresie zarządzania gwarancją, w szczególności praw Zamawiającego i obowiązków Wykonawcy robót z niej wynikających. 6) Uczestnictwo w kontrolach gwarancyjnych wraz z Zamawiającym, po wykonaniu robót budowlanych, w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę tych robót. 3. Szczegółowy zakres prac Inżyniera Kontraktu zawiera załącznik nr 10, stanowiący integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Warunkiem uczestnictwa w niniejszym postępowaniu jest wniesienie wadium przez Wykonawcę w wysokości 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc złotych 00/100) 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w punkcie 11 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 p. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (to jest Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr rachunku: 64 1050 1227 1000 0023 3771 4543 W tym przypadku za skuteczne wniesienie uznaje się wadium, które przed upływem terminu składania ofert zostało uznane na koncie Zamawiającego. Wadium złożone w innej formie niż pieniądzu należy złożyć w oddzielnej kopercie, by nie było na stałe związane w ofercie. 4) Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem zawartym w uwadze pkt 1 i 2 5) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego 6) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8) W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. UWAGA: W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp lub informacji o tym , że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2)w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość pobytów na budowie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgk.czeladz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach