Przetargi.pl
„Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (sprawowanie nadzoru inwestorskiego) w ramach inwestycji pn. ,,WAWEL PODZIEMNY – UDOSTĘPNIENIE REZERWATÓW ARCHEOLOGICZNYCH W OBRĘBIE MIĘDZYMURZA’’ (...)"

ZAMEK KRÓLEWSKI NA WAWELU - PAŃSTWOWE ZBIORY SZTUKI ogłasza przetarg

  • Adres: 31-001 Kraków, Wawel 5
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 12 422 51 55 , fax. +48 12 42151 77
  • Data zamieszczenia: 2022-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZAMEK KRÓLEWSKI NA WAWELU - PAŃSTWOWE ZBIORY SZTUKI
    Wawel 5
    31-001 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48 12 422 51 55, fax. +48 12 42151 77
    REGON: 000276009
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wawel.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (sprawowanie nadzoru inwestorskiego) w ramach inwestycji pn. ,,WAWEL PODZIEMNY – UDOSTĘPNIENIE REZERWATÓW ARCHEOLOGICZNYCH W OBRĘBIE MIĘDZYMURZA’’ (...)"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach której Wykonawca obowiązany będzie do świadczenia usług związanych z zarządzaniem, kontrolą, nadzorem i rozliczeniem nad realizacją dwóch zadań w ramach inwestycji pn. (i) ,,WAWEL PODZIEMNY – UDOSTĘPNIENIE REZERWATÓW ARCHEOLOGICZNYCH W OBRĘBIE MIĘDZYMURZA’’ – Zadanie 1 oraz (ii) ,,PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ MAGAZYNU DETALU ARCHITEKTONICZNEGO WRAZ Z WEWNĘTRZNYMI INSTALACJAMI TECHNICZNYMI ORAZ PRZEBUDOWA WEJŚCIA DO W/W POMIESZCZEŃ ZNAJDUJĄCEGO SIĘ NA PARTERZE POŁUDNIOWO-WSCHODNIEGO NAROŻNIKA KRUŻGANKÓW DLA ZADANIA PN. “WAWEL PODZIEMNY–WAWELSKIE LAPIDARIUM” NA ZAMKU KRÓLEWSKIM NA WAWELU’’ – Zadanie 22. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać: nadzór nad prowadzeniem robót budowlanych, instalacyjnych oraz konserwatorskich zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, dalej PrBud i przepisami wykonawczymi do tej ustawy i zapisami umowy na roboty budowlane, pozwoleniami na budowę, pozwoleniami konserwatorskimi, oraz programami konserwatorskimi. Wykonanie wszelkich czynności związanych z odbiorami robót, nadzorowaniem uzyskania przez Wykonawcę robót pozwolenia na użytkowanie lub w przypadku decyzji Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Krakowie o braku konieczności wystawienia pozwolenia na użytkowanie, innych wymaganych przepisami decyzji/zgód na użytkowanie oraz związanych z rozliczeniem Inwestycji.6. Realizacja przedmiotu zamówienia w każdym z zadań jest podzielona na trzy Etapy: -Etap I – Współpraca z Zamawiającym podczas postępowania o udzielenie zamówienia publicznego mającego na celu wybór Wykonawcy robót.-Etap II - Nadzór nad realizacją prac budowlano-konserwatorskich zgodnie z zasadami sztuki budowlanej w oparciu o projekt, sztukę budowlaną, pozwolenia konserwatorskie i pozwolenia na budowę, przepisy ustawy Pzp – podczas realizacji prac budowlanych, aż do pozyskania prawomocnego pozwolenia na użytkowanie oraz koordynacja pracy inspektorów branżowych.-Etap III – Rozliczenie inwestycji po zakończeniu prac budowlano-konserwatorskich według wytycznych Zamawiającego i sposób zgodny z wytycznymi Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 3 października 2016 r. w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych (Dz.U. 2016 poz.1864).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100)2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r.poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Gospodarstwa Krajowego nr rachunku 48 1130 1150 0012 1269 5620 0006 z dopiskiem "Wadium-nr postępowania"UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności;2) z jej treści powinno jednoznaczne wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki, Wawel 5, 31 - 001 Kraków7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);8) musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji;6. W przypadku wniesienia wadium w formie:1) pieniężnej, zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;2) poręczeń lub gwarancji-wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp. zostanie odrzucona.8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej.2. W celu spełniania warunku, o którym mowa w ust. 1 Wykonawca musi wykazać, że:1) Wykonał (zakończył) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, w sposób należyty co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, nad realizacją co najmniej jednego zadania polegającego na remoncie lub przebudowie lub modernizacji (robota budowlana) obiektu wpisanego do właściwego rejestru obiektów zabytkowych (w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. (Dz.U. z 2022 r. poz. 840) dalej „OchrZabU”, lub – w przypadku rejestrów prowadzonych poza RP – rejestrów równoważnych, prowadzonych na podstawie przepisów obowiązujących ze względu na miejsce położenia zabytku), o wartości roboty budowlanej nie mniejszej niż 15.000.000 złotych polskich brutto (słownie brutto: piętnaście milionów). UWAGA!:-Wartość co najmniej 15 000 000,00 zł brutto odnosi się do jednej umowy.-Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania wartości wykonywanych usług w ramach kilku (wielu) umów, w celu uzyskania wartości zamówienia wymaganej dla wykazania spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu.-W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie (tzw. Konsorcjum) spełnią ten warunek, jeżeli przynajmniej jeden z podmiotów tworzących konsorcjum spełnia samodzielnie warunek niezbędnego doświadczenia sprecyzowany przez Zamawiającego w rozdziale X ust. 2 pkt. 1 tj. zrealizował co najmniej 1 usługę w zakresie jak określił Zamawiający.-Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg. średniego kursu NBP na dzień podpisania końcowego protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu albo wystawienia Świadectwa Przejęcia (wydanego dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub na dzień zakończenia realizacji umowy na świadczenie usług nadzoru.-Poprzez należyte wykonanie zamówienia, Zamawiający rozumie jego odbiór przez zamawiającego bez zastrzeżeń.2) dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia tj.: a) co najmniej jedną osobą, która zostanie skierowana do wykonywania przedmiotu zamówienia w roli Koordynatora Zespołu Inżyniera Kontraktu posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, spełniającą wymagania określone w art. 37c OchrZabU, w tym przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, a także mogącą wykazać się doświadczeniem zawodowym w pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu lub Dyrektora Kontraktu lub Inżyniera Rezydenta lub Zastępcy Dyrektora Kontraktu lub Zastępcy Inżyniera Kontraktu/Inżyniera Rezydenta, który był zgłoszony do zamawiającego oraz posiadał odpowiednie pełnomocnictwa do reprezentowania Inżyniera przez okres minimum dziesięciu następujących po sobie miesięcy w ramach roboty budowlanej obejmującej remont lub przebudowę lub modernizację obiektu wpisanego do właściwego rejestru obiektów zabytkowych (w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. (Dz.U. z 2022 r. poz. 840) dalej „OchrZabU”, lub – w przypadku rejestrów prowadzonych poza RP – rejestrów równoważnych, prowadzonych na podstawie przepisów obowiązujących ze względu na miejsce położenia zabytku), o wartości roboty budowlanej nie mniejszej niż 7.000.000,00 złotych polskich brutto (słownie brutto: siedem milionów), a która to robota budowlana została wykonana (zakończona) w terminie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert; b)co najmniej jedną osobą, która zostanie skierowana do wykonywania przedmiotu zamówienia w roli Inspektora Nadzoru Branży Konstrukcyjno - Budowlanej posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, spełniającą wymagania określone w art. 37c OchrZabU, w tym przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, a także mogącą wykazać się doświadczeniem zawodowym w pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Branży Konstrukcyjno - Budowlanej przez okres minimum dziesięciu następujących po sobie miesięcy w ramach roboty budowlanej obejmującej remont lub przebudowę lub modernizację obiektu wpisanego do właściwego rejestru obiektów zabytkowych (w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. (Dz.U. z 2022 r. poz. 840) dalej „OchrZabU”, lub – w przypadku rejestrów prowadzonych poza RP – rejestrów równoważnych, prowadzonych na podstawie przepisów obowiązujących ze względu na miejsce położenia zabytku), o wartości roboty budowlanej nie mniejszej niż 7.000.000,00 złotych polskich brutto (słownie brutto: siedem milionów), a która to robota budowlana została wykonana (zakończona) w terminie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert; c) co najmniej jedną osobą, która zostanie skierowana do wykonywania przedmiotu zamówienia w roli Inspektora Nadzoru Branży Sanitarnej posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, spełniającą wymagania określone w art. 37c OchrZabU, w tym przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, a także mogącą wykazać się doświadczeniem zawodowym w pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Branży Sanitarnej w ramach roboty budowlanej obejmującej remont lub przebudowę lub modernizację obiektu wpisanego do właściwego rejestru obiektów zabytkowych (w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. (Dz.U. z 2022 r. poz. 840) dalej „OchrZabU”, lub – w przypadku rejestrów prowadzonych poza RP – rejestrów równoważnych, prowadzonych na podstawie przepisów obowiązujących ze względu na miejsce położenia zabytku), o wartości roboty budowlanej nie mniejszej niż 7.000.000,00 złotych polskich brutto (słownie brutto: siedem milionów), a która to robota budowlana została wykonana (zakończona) w terminie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert; d) co najmniej jedną osobą, która zostanie skierowana do wykonywania przedmiotu zamówienia w roli Inspektora Nadzoru Branży Elektrycznej posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, spełniającą wymagania określone w art. 37c OchrZabU, w tym przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, a także mogącą wykazać się doświadczeniem zawodowym w pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Branży Elektrycznej przez okres minimum dziesięciu następujących po sobie miesięcy w ramach roboty budowlanej obejmującej remont lub przebudowę lub modernizację obiektu wpisanego do właściwego rejestru obiektów zabytkowych (w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. (Dz.U. z 2022 r. poz. 840) dalej „OchrZabU”, lub – w przypadku rejestrów prowadzonych poza RP – rejestrów równoważnych, prowadzonych na podstawie przepisów obowiązujących ze względu na miejsce położenia zabytku), o wartości roboty budowlanej nie mniejszej niż 7.000.000,00 złotych polskich brutto (słownie brutto: siedem milionów), a która to robota budowlana została wykonana (zakończona) w terminie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert; e) co najmniej jedną osobą, która zostanie skierowana do wykonywania przedmiotu zamówienia w roli Specjalisty ds. Archeologii, która to osoba spełnia wymagania, o których mowa w art. 37e Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022r., poz. 840),a także mogącą wykazać się doświadczeniem zawodowym w co najmniej jednokrotnym prowadzeniu badań archeologicznych w trybie nadzoru archeologicznego w trakcie wykonywania robót budowlanych obejmujących remont lub przebudowę lub modernizację obiektu wpisanego do właściwego rejestru obiektów zabytkowych (w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. (Dz.U. z 2022 r. poz. 840) dalej „OchrZabU”, lub – w przypadku rejestrów prowadzonych poza RP – rejestrów równoważnych, prowadzonych na podstawie przepisów obowiązujących ze względu na miejsce położenia zabytku), a które to roboty budowlane zostały wykonane (zakończone) w terminie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert;CIĄG DALSZY W SEKCJI POZOSTAŁE INFORMACJE -SEKCJA IX
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach