Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej - jednostki oświatowe”

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
  • Data zamieszczenia: 2019-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
    REGON: 57079116400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej - jednostki oświatowe”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji przedsięwzięć wykonywanych na podstawie Programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) w formule zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej - jednostki oświatowe”, obejmującej Publiczne Przedszkola nr 4, 5, 11, 13 i 18 w Pile. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części: 1) Część 1 – Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Nr 4 przy ul. Kusocińskiego 10 A w Pile, 2) Część 2 – Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Nr 5 przy ul. Konopnickiej 7 w Pile, 3) Część 3 – Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Nr 11 przy ul. Św. Jana Bosko 2 w Pile, 4) Część 4 – Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Nr 13 przy ul. Kraszewskiego 2 w Pile, 5) Część 5 – Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Nr 18 im. Kubusia Puchatka w Pile przy ul. Trentowskiego 3. 3. Każda część stanowi oddzielny przedmiot zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. 4. Pełna dokumentacja przetargowa dotycząca robót budowlanych dla każdej części, podlegających nadzorowi, tj.: specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) wraz z załącznikami i Programy Funkcjonalno-Użytkowe znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: www.bip.pila.pl w zakładce Zamówienia publiczne / zamówienia udzielane w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych / numer postępowania BZP 271.12. 2019. 5. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z całą dokumentacją przetargową oraz dołożyć najwyższej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji przedmiotu zamówienia, która obejmować musi wykonanie całości robót wynikających z PFU, jak również uwzględnić wszystkie pozostałe koszty bez których nie można wykonać zamówienia. 6. W zakres obowiązków i czynności Wykonawcy dla każdej części wchodzi m.in.: 1) zapoznanie się z PFU oraz wszystkimi dokumentami dotyczącymi przedsięwzięcia będącego przedmiotem nadzoru; 2) opiniowanie, sprawdzanie dokumentacji projektowej, zgodności jej wykonania z PFU przez wykonawcę robót budowlanych przed złożeniem jej we właściwym organie administracji państwowej wydającym pozwolenie na budowę lub przyjmującą zgłoszenie robót budowlanych, dla których nie jest wymagane pozwolenie na budowę; wniesienie uwag do otrzymanej dokumentacji projektowej w terminie 4 dni od daty przekazania jej przez Zamawiającego; 3) zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami; 4) pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującym Prawem budowlanym i obowiązkami nałożonymi w uzyskanych dla przedmiotowej inwestycji decyzjach; 5) zaopiniowanie przekazanego przez wykonawcę robót budowlanych harmonogramu rzeczowo-finansowego, który będzie stanowił podstawę wykonania i rozliczania wykonanych robót; 6) analizowanie i sugerowanie wszelkich zmian w projektach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane w trakcie lub po wykonaniu prac budowlanych; 7) reprezentowanie interesów Zamawiającego w miejscu prowadzenia robót w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, Prawa budowlanego, umowy na realizację inwestycji z wykonawcą robót oraz prawidłowego rozliczania robót budowlanych; 8) czynne wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją przedsięwzięcia; 9) monitorowanie postępu prac, 10) zapewnienie codziennej dyspozycyjności osób nadzoru na placu robót; 11) współpraca z nadzorem autorskim; 12) zapewnienie zgodności wykonania robót z technicznymi i umownymi wymaganiami; 13) nadzór i akceptacja przeprowadzonych badań i sprawdzeń, testów technologicznych oraz rozruchów; 14) rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania; 15) rzeczowe i finansowe rozliczenie robót budowlanych; 16) zachowanie poufności informacji; 17) utrzymywanie na bieżąco łączności i sprawozdawczości między wszystkimi uczestnikami inwestycji; 18) kontrola i nadzór nad zgodnością realizacji robót z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, bezpieczeństwa przeciwpożarowego, przepisów związanych z ochroną środowiska; 19) zatwierdzanie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną; 20) zatwierdzanie proponowanych metod i technologii wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe, zaproponowane przez Wykonawcę robót; 21) kontrolowanie zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót; 22) sprawdzanie przed wbudowaniem stosowanych urządzeń i materiałów w zakresie dopuszczenia do stosowania zgodnie z wymogami określonymi w Prawie budowlanym oraz innych przepisach; 23) szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych, zamiennych zaproponowanych przez Wykonawcę robót; 24) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót; 25) negocjowanie z wykonawcą robót i pisemne rekomendowanie Zamawiającemu na bieżąco wszystkich robót spoza harmonogramu; 26) weryfikacja, sprawdzenie i rekomendowanie Zamawiającemu protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie konieczności wykonywania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie; 27) sprawdzanie ilości i jakości wykonywanych robót, dokonywanie odbiorów częściowych, dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu; 28) organizowanie minimum raz w miesiącu (lub jeśli zaistnieje potrzeba częściej) rad budowy dotyczących postępu robót z ewentualnym udziałem przedstawicieli Zamawiającego, wykonawcy robót oraz sporządzanie protokołów dla zainteresowanych stron; 29) weryfikacja rysunków powykonawczych dostarczonych przez wykonawcę robót; 30) organizacja oraz przeprowadzanie odbiorów częściowych, końcowych i gwarancyjnych, tj. podjęcie wszelkich niezbędnych czynności dla prawidłowego przeprowadzenia odbiorów, łącznie z przygotowaniem protokołów odbioru w porozumieniu z Zamawiającym, a dla odbiorów gwarancyjnych również w porozumieniu z Użytkownikiem; 31) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, odbiorowych oraz innych, mogących powstać w okresie udzielonej przez wykonawcę robót rękojmi i gwarancji, sporządzanie i dystrybucję protokołów z tych przeglądów dla zainteresowanych stron; 32) każdorazowe uczestnictwo w przeglądach w przypadku pojawienia się wad, zgłaszanych wykonawcy robót, okresowej inspekcji wad usuwanych przez wykonawcę robót; 33) uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów wynikłych na tle realizacji umowy na roboty budowlane w okresie gwarancyjnym; 34) wydawanie wykonawcy, kierownikowi budowy/robót poleceń, potwierdzonych wpisami w dzienniku budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 35) przeprowadzenie inspekcji końcowej i sporządzenie ewentualnej listy usterek lub dokumentów stanowiących ich odpowiedniki, związanych z warunkami umowy na roboty budowlane z wykonawcą robót; 36) wykonywanie innych czynności koniecznych do prawidłowego przebiegu procesu budowlanego, realizacji umowy na roboty budowlane, zgodnie z obowiązującym prawem; 37) weryfikacja kompletnej dokumentacji powykonawczej. 7. Wszelkie decyzje Inżyniera Kontraktu dla każdej części, dotyczące zmiany przedmiotu umowy zawartej pomiędzy wykonawcą robót budowlanych a Zamawiającym, zawieszenia wykonania robót, wymagają zatwierdzenia Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy przygotowany wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę (jeśli dotyczy); 3. dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa). Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału, albo w formie kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem; 4. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; 5. oryginał zobowiązania podmiotu trzeciego - (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach