Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu przy realizacji zadania pn.: Budowa sali gimnastycznej z zapleczem dydaktycznym w Pieniężnie.

Gmina Pieniężno ogłasza przetarg

  • Adres: 14-520 Pieniężno, ul. Generalska 8
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 237 46 00 , fax. 055 237 46 01
  • Data zamieszczenia: 2014-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pieniężno
    ul. Generalska 8 8
    14-520 Pieniężno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 237 46 00, fax. 055 237 46 01
    REGON: 00053081500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu przy realizacji zadania pn.: Budowa sali gimnastycznej z zapleczem dydaktycznym w Pieniężnie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu przy realizacji zadania Budowa Sali gimnastycznej z zapleczem dydaktycznym w Pieniężnie 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. Świadczenie usług związanych z zarządzaniem, koordynowaniem, rozliczeniem, kontrolą, sprawdzeniem dokumentacji projektowej i nadzorem nad realizacją robót budowlanych polegających na: Budowie Sali gimnastycznej z zapleczem dydaktycznym w Pieniężnie: - Sala gimnastyczna posiada następujące parametry: Ilość kondygnacji - część dydaktyczna 2, część sportowa 1 Powierzchnia zabudowy - 2 311,24 m2 Powierzchnia całkowita - 3 646,24 m2 Powierzchnia użytkowa - 3 355,69 m2 Kubatura - 22 182,13 m2 Wysokość - 8,70 / 12,50 m Długość - 60,60 m Szerokość - 42,90 m 2.2. Parter - szczegółowy program użytkowy: - Wiatrołap - 9,12 m2 - schowek - 6,31 m2 - holl wejściowy - 148,45 m2 - przedsionek 7,59 m2 - wc dziewcząt - 11,22 m2 - przedsionek - 9,34 m2 - wc chłopców - 10,63 m2 - wc niepełnosprawnych - 4,78 m2 - wc personelu damski - 4,30 m2 - wc personelu męski - 4,88 m2 - pokój nauczycielski - 44,30 m2 - sekretariat - 20,15 m2 - gabinet dyrektora - 19,94 m2 - wiatrołap - 9,40 m2 - korytarz - 27,78 m2 - pomieszczenie woźnego - 8,14 m2 - szatnia - 73,58 m2 - korytarz - 79,00 m2 - pokój trenerów - 18,76 m2 - siłownia - 82,99 m2 - szatnia siłowni - 15,69 m2 - wc - 4,69 m2 - szatnia trenerów - 13,35 m2 - wc - 4,55 m2 - szatnia sprzątaczek - 10,08 m2 - wc - 4,27 m2 - sprzęt porządkowy - 3,92 m2 - korytarz -8,66 m2 - pomieszczenie konserwatora - 15,57 m2 - pomieszczenie energetyczne - 11,03 m2 - węzeł cieplny - 26,56 m2 - wiatrołap - 9,10 m2 - schowek - 4,26 m2 - komunikacja - 130,49 m2 - przedsionek - 4,28 m2 - umywalnia - 19,04 m2 - szatnia - 13,67 m2 - szatnia - 18,31 m2 - wc-m - 4,22 m2 - wc-d - 4,22 m2 - magazyn sprzętu sportowego - 28,00 m2 - przedsionek - 4,28 m2 - umywalnia - 19,04 m2 - szatnia - 13,67 m2 - szatnia - 18,31 m2 - sala jogi i fitness - 92,11 m2 - sala gimnastyczna - 269,30 m2 - sala gier zespołowych - 745,57 m2 - kl. Schodowa - 23,71 m2 - kl. Schodowa - 15,32 m2 2.3. Piętro - szczegółowy program użytkowy: - holl rekreacyjny - 194,91 m2 - przedsionek - 7,59 m2 - wc dziewcząt - 11,22 m2 - przedsionek - 9,34 m2 - wc chłopców - 10,63 m2 - gabinet fizyki i chemii - 19,07 m2 - pracownia fizyki i chemii - 80,34 m2 - gabinet - 20,70 m2 - klasa - 60,65 m2 - pokój psychologa szkolnego - 20,62 m2 - korytarz - 81,87 m2 - klasa - 61,01 m2 - gabinet - 16,35 m2 - klasa - 63,51 m2 - gabinet - 15,55 m2 - klasa - 61,94 m2 - sprzęt porządkowy - 5,74 m2 - wc personelu / niepełnosprawnych - 10,74 m2 - galeria komunikacyjna - 69,87 m2 - przedsionek - 9,95 m2 - wc - 1,89 m2 - umywalnia - 11,95 m2 - szatnia - 12,04 m2 - sala pomocnicza - 71,36 m2 - przedsionek - 9,95 m2 - wc - 1,89 m2 - umywalnia - 11,95 m2 - szatnia - 12,04 m2 - magazyn - 16,70 m2 - sala gier stołowych - 93,75 m2 - galeria widokowa - 55,67 m2 - klatka schodowa - 47,43 m2 - klatka schodowa - 25,67 m2 2.4. Zamawiający powierzy Wykonawcy: - sprawdzenie przygotowanej dokumentacji projektowej - przygotowanie i przeprowadzenie przetargu nieograniczonego na wyłonienie wykonawcy robót z godnie z ustawą PZP - zarządzanie, koordynowanie , rozliczenie, kontrolę i nadzór nad realizacją zadania inwestycyjnego, o którym mowa powyżej, w celu wykonania zadania zgodnie z dokumentacją projektową, sztuką budowlaną oraz złożoną ofertą Wykonawcy robót budowlanych w ustalonym w umowie z wykonawcą robót terminie oraz w celu skutecznego wyegzekwowania od wykonawcy robót wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów, jakości robót i kosztów realizacji robót. 2.5. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: a) szczegółowe sprawdzenie dokumentacji projektowej b) przygotowanie i przeprowadzenie zgodnie z Ustawą PZP postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonawcę robót budowlanych c) pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku prawo budowlane, za pośrednictwem zespołu inspektorów nadzoru posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: ogólnobudowlanej, drogowej, instalacyjnej. Do obowiązków pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego należy: - zapewnienie profesjonalnego i kompetentnego nadzoru inwestorskiego na d prowadzonymi robotami zgodnie z polskim Prawem budowlanym i przepisami z nimi związanymi; - reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; - sprawdzanie, kwalifikacji osób zatrudnionych przez wykonawcę robót - sprawdzenie czy używane przez Wykonawcę robót urządzenia i materiały posiadają odpowiednie świadectwa i certyfikaty wymagane kontraktem, sprawdzanie jakości wykonanych robót i wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; - sprawdzanie zgodności i autentyczności wszystkich certyfikatów, ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności itd., za które Wykonawca robót jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami podpisanej z nim umowy; - w razie konieczności odbywania badań i inspekcji w miejscach wytwarzania elementów, komponentów oraz materiałów; - potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad (protokolarnie), w razie potrzeby, wymiany sprzętu; - żądanie od Wykonawcy robót, kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwe wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia bądź spowodować znaczne straty materialne (w przypadkach istotnych za zgodą Zamawiającego); - przedkładanie Zamawiającemu niezwłocznie, nie później niż w ciągu 24 godzin, wszystkich oświadczeń i zapytań (wraz z propozycją odpowiedzi) dostarczonych przez Wykonawcę robót; - weryfikowanie robót zamiennych w zakresie, nie później ich zasadności oraz w zakresie finansowym i rzeczowym, jeżeli wystąpi konieczność ich wykonania i zostaną one zgłoszone; - udzielenie konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu; - wydawanie Wykonawcy robót, a w przypadku określonych w Umowie za zgodą Zamawiajacego, poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzenia robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; - nadzór nad wszystkimi próbami - wystawienie lub potwierdzanie wystawionych przez Wykonawcę robót świadectw prowadzonych prób; - akceptacja wymaganej dokumentacji powykonawczej robót; - udział w czynnościach odbiorowych robót budowlanych oraz kompletnych instalacji oraz uczestniczenie w przekazaniu ich do użytkowania poprzez skompletowanie dokumentów oraz współpracę z Zamawiającym w otrzymaniu pozwolenia na użytkowanie; - kontrola, w tym usługi w zakresie kontroli Wykonawcy robót w zakresie aspektów technicznych, zgodności z ofertą, jakości, stosowanych urządzeń i ich funkcjonowania, terminów i dyscypliny; - odbiór od Wykonawcy robót, weryfikacja i przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentacji powykonawczej; - przeprowadzenie regularnych inspekcji placu budowy oraz zapewnienie zaplecza biurowego na terenie budowy; - reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z Dokumentacją, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; - sprawdzania i zapewniania jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; - sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowania i udziału w czynnościach odbioru końcowego gotowego obiektu oraz udziału w powołanych przez Zamawiającego komisjach odbiorowych; - potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; - odpowiednio wyprzedzającego informowania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenia kosztów; - kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy; - udzielenie Wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących realizacji robót; - organizowanie oraz przewodniczenie w co dwutygodniowych naradach na budowie dotyczących postępu prac, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich stron zaangażowanych w realizację zadania ( Wykonawca robót, Inżynier Kontraktu, przedstawiciele Zamawiającego, ewentualnie Nadzór Autorski) oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywanie ich Zamawiającemu w terminie 7 dni; - organizowanie i przewodniczenie naradom technicznym oraz sporządzania protokołów z tych narad; - opiniowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia Harmonogramu rzeczowo-finansowego robót i Harmonogramu płatności. Przedstawionego przez Wykonawcę robót oraz wnioskowania o ewentualne jego zmiany w trakcie trwania budowy; - monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym Harmonogramem robót; - kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów; - zlecenie Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości co do ich jakości; - poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę robót; - przedstawienie Zamawiającemu pisemnych zaleceń na temat wyceny stawek robót, dla których nieprzewidziano cen jednostkowych w umowie z Wykonawcą robót; - przygotowanie do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwa w odbiorze robót; - poświadczenie terminu zakończenia robót; - powiadomienie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót oraz rozbieżności między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy; - prowadzenie bieżącej kontroli zadania i aktualizowania szacunku końcowej wartości zadania; - sprawdzenie ostatecznej kwoty umownej Wykonawcy robót; - weryfikacja i akceptacja sporządzonego prze Wykonawcę robót protokołu odzysku materiałów pochodzących z rozbiórki; - zapewnienie przeprowadzenia i nadzorowanie wymaganych prób i rozruchów technologicznych; - inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, związane bezpośrednio z realizacją inwestycji; - weryfikacja kompletności dokumentacji odbiorowej przygotowanej przez Wykonawcę robót i uczestnictwo w odbiorze końcowym robót; - dokonanie odbioru wykonanych robót związanych z usunięciem wad ujawnionych podczas odbioru końcowego; - przygotowanie dla potrzeb Zamawiającego dokumentów księgowych (OT, PT, i inne); - rozliczenie rzeczowe i finansowe zadania, sporządzenie raportu końcowego i wszelkich wymaganych sprawozdań; - uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji, egzekwowanie obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy robót, Zamawiający powiadomi Inżyniera Kontraktu o przeglądach gwarancyjnych na 7 dni przed wyznaczonym terminem przeglądu;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Kwota wadium wynosi 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 19.05.2014. r. godzina 12:00 4. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - w pieniądzu wpłacone przelewem na podany niżej rachunek bankowy Zamawiającego: 03 8313 0009 0042 6015 2000 0020, w tytule przelewu należy wpisać: wadium do przetargu IN.271.1.3.2014 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utrzymaniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116, poz. 730 i 732, poz. 1505 oraz z 2010 r. nr 96, poz. 620). 5. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 6. Wykonawcy w zależności od wybranej formy wadium oryginał lub kopię dołącza do oferty. 7. zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pieniezno.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach