Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania pn: Budowa budynku hangaru kajakowego wraz z przystanią kajakową w Gminie Świerklaniec zlokalizowanego na terenie zespołu Pałacowo-Parkowego w Świerklańcu.

Wójt Gminy Świerklaniec ogłasza przetarg

  • Adres: 42-622 Świerklaniec, ul. Młyńska 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2844853 , fax. 032 2844852
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Świerklaniec
    ul. Młyńska 3 3
    42-622 Świerklaniec, woj. śląskie
    tel. 032 2844853, fax. 032 2844852
    REGON: 00054000900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania pn: Budowa budynku hangaru kajakowego wraz z przystanią kajakową w Gminie Świerklaniec zlokalizowanego na terenie zespołu Pałacowo-Parkowego w Świerklańcu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania pn: Budowa budynku hangaru kajakowego wraz z przystanią kajakową w Gminie Świerklaniec zlokalizowanego na terenie zespołu Pałacowo-Parkowego w Świerklańcu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. b) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. c) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. d) Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykazanie się pełnieniem funkcji Inżyniera Kontraktu dla co najmniej jednego zadania o wartości nie niższej niż 3.000.000 PLN, dysponowaniem co najmniej jedną osobą do reprezentowania Inżyniera Kontraktu lub samodzielnie wykonującą tą funkcję, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi 2. Inżynierem Kontraktu realizowanego zadania może być przedsiębiorstwo lub osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą. W przypadku gdy przedsiębiorstwo będzie pełnić role Inżyniera Kontraktu musi zatrudnić osobę reprezentującą Inżyniera Kontraktu i pełniącą funkcje nadzoru inwestorskiego w osobie posiadającej odpowiednie uprawnienia. Inżynier Kontraktu może zatrudnić inspektorów nadzoru budowlnego poszczególnych specjalności posiadających odpowiednie uprawnienia, W przypadku osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą osoba ta może wykonywać funkcje koordynatora bądź inspektora Inżyniera Kontraktu osobiście posiadając przy tym odpowiednie uprawnienia do wykonania zadania. Może również zatrudniać inspektorów nadzoru budowlnego poszczególnych specjalności z odpowiednimi uprawnieniami, 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. I. pkt a-d niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) formularz oferty wypełniony i podpisany przez Wykonawcę stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; c) wykaz zadań, przy których Wykonawca pełnił funkcję Inżyniera Kontraktu wg załącznika nr 3 do SIWZ Do opisanych w formularzu robót należy dołączyć odpowiednie referencje, które powinny zawierać informację o wartości zadania. (kopie) d) wykaz osób i podmiotów przewidzianych do realizacji przedmiotu zmówienia wg załącznika nr 4 do SIWZ . Należy dołączyć uprawnienia zawodowe dla wymienionych osób. (kopie) e) wykaz ewentualnych podwykonawców wg załącznika nr 5. f) parafowany wzór umowy wg załącznika nr 6 do SIWZ. g) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wskazane w ust. 1 pkt 1 niniejszego rozdziału SIWZ mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt a niniejszego rozdziału SIWZ składane jest wspólnie przez Wykonawców. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wg wzoru jak stanowi pkt 1 niniejszego rozdziału . 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt a-g niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału (poza uprawnieniami i referencjami). 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swierklaniec.i-gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach