Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania Odnowa funkcji publicznych zdegradowanych terenów uzdrowiskowych w Ciechocinku współfinansowanego ze środków UE - Regionalny Program Operacyjny działanie 6.2

Gmina Miejska Ciechocinek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-720 Ciechocinek, ul. Kopernika 19
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2836458, 4161800 , fax. 054 2836423
  • Data zamieszczenia: 2010-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Ciechocinek
    ul. Kopernika 19 19
    87-720 Ciechocinek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2836458, 4161800, fax. 054 2836423
    REGON: 91086639900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechocinek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania Odnowa funkcji publicznych zdegradowanych terenów uzdrowiskowych w Ciechocinku współfinansowanego ze środków UE - Regionalny Program Operacyjny działanie 6.2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadania Inżyniera Kontraktu określone zostały przez Federation Internationale Des Ingenieurs-Conseils FIDIC (Międzynarodowa Federacja Inżynierów Konsultantów) i obowiązują w krajach Unii Europejskiej a także w Polsce w przypadku inwestycji finansowanych ze środków zagranicznych, Zamiarem Zamawiającego jest, aby zwycięzca przetargu działał przy realizacji inwestycji w jego imieniu, co szczegółowo zostanie określone w zawartej z nim umowie. Zakres prac, za które odpowiedzialny jest Inżynier Kontraktu obejmuje przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu wszelkich innych informacji związanych z inwestycją. Zwycięzca przetargu powinien w trakcie procesu inwestycyjnego podejmować także inne działania, nie wymienione w tym rozdziale, które zabezpieczałyby interes Zamawiającego i przyczyniły się do sprawnego realizowania inwestycji. Będzie on także zobowiązany do przygotowania i sporządzania dla Zamawiającego wszelkich niezbędnych dokumentów i informacji do instytucji finansujących tę inwestycję. 2. Do obowiązków Inżyniera Kontraktu należy: 3. -Udział w postępowaniu przetargowym na wybór wykonawcy zadania Odnowa funkcji publicznych zdegradowanych terenów uzdrowiskowych w Ciechocinku; 4. -Fachowy i ciągły nadzór nad pracami projektowymi, ich zgodnością z programem funkcjonalno-użytkowym i bieżące informowanie Zamawiającego; 5. oraz: 6. Sprawdzenie zgodności przedłożonych przez wykonawcę kontraktu na roboty budowlano-montażowe dokumentów wymaganych kontraktem m.in. gwarancji i ubezpieczeń. 7. Podejmowanie działań, przypisanych Inżynierowi Kontraktu w kontrakcie podpisanym przez Zamawiającego z wykonawcą robót w tym: 8. sprawdzenie zgodności osób zatrudnionych przez wykonawcę z wykazem załączonym w ofercie, 9. sprawdzenie kwalifikacji i uprawnień osób zatrudnionych przez wykonawcę kontraktu na roboty budowlano-montażowe zgodnie z wymaganiami kontraktu, 10. przejęcie od wykonawcy uzgodnionego harmonogramu przedstawiającego cykl realizacji zadania, 11. przejęcie od wykonawcy planu płatności po uprzednim jego uzgodnieniu z Zamawiającym; 12. Prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót, zgodnie z prawem budowlanym i kontraktem na roboty budowlano-montażowe m.in.: 13. sprawdzanie stosowanych przez wykonawcę robót materiałów oraz urządzeń w zakresie ich zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym, specyfikacjami technicznymi, dokumentacja projektową i kontraktem na roboty budowlano-montażowe, 14. sprawdzenie świadectw i certyfikatów stosowanych materiałów i sprzętu stosowanego przez wykonawcę przy realizacji robót budowlano-montażowych, 15. kontrola przestrzegania przepisów BHP, ppoż. i ochrony środowiska zgodnie z wymogami ustawowymi przez wszystkich wykonawców robót, 16. odbiór robót i akceptacja przejściowych dokumentów płatności wystawionych przez wykonawcę, 17. sprawdzenie jakości wykonanych robót, odbiór robót zanikających, 18. przeprowadzanie odbiorów częściowych i końcowego , wydawanie częściowego, wstępnego i końcowego świadectwa przejęcia robót oraz przygotowanie dokumentów odbiorowych, 19. współpraca z nadzorem autorskim i zatwierdzanie kart nadzoru autorskiego, 20. dostarczanie wykonawcy robót opracowań na roboty dodatkowe lub zamienne po uzgodnieniu z Zamawiającym, 21. organizowanie i prowadzenie narad technicznych , problemowych i innych zgłaszanych przez uczestników procesu inwestycyjnego. Przyjmuje się, że narady prowadzone będą przynajmniej raz na miesiąc. 22. sprawdzanie i uaktualnianie harmonogramu rzeczowo-finansowego i harmonogramu płatności w zależności od postępu robót, 23. opiniowanie proponowanych przez wykonawcę kontraktu na roboty budowlano-montażowe podwykonawców i wydanie zgody lub odmowy zgodnie z decyzją Zamawiającego, 24. wydawanie zgody na wykonanie robót dodatkowych po uprzedniej aprobacie ze strony Zamawiającego, 25. analiza i akceptowanie do zapłaty faktur wystawianych przez wykonawcę kontraktu na roboty budowlano-montażowe, 26. podejmowanie wszelkich racjonalnych działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu, 27. negocjowanie wynagrodzenia za roboty zamienne i dodatkowe z wykonawcą robót 28. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z wymaganiami instytucji współfinansujących: 29. prowadzenie i przekazanie Zamawiającemu raportów z realizacji kontraktu, oświadczeń i zapytań składanych przez wykonawcę kontraktu na roboty budowlano-montażowe, 30. prowadzeniu rejestru budowy i wymaganej dokumentacji, 31. przygotowywanie dokumentów finansowych zgodnie z procedurami płatności ze środków finansowych UE, 32. opracowywaniu i przekazaniu Zamawiającemu danych niezbędnych do przygotowania raportów okresowych i raportu końcowego, 33. prowadzeniu rozliczeń związanych z realizacją programu, sporządzaniu planów strategicznych i planów pracy, 34. rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót, 35. przygotowanie dokumentacji do ewentualnego arbitrażu. 36. Stała konsultacja i doradztwo fachowe na rzecz Zamawiającego. 37. Prowadzenie pełnej dokumentacji sprawozdawczej zgodnie z wymaganiami instytucji współfinansujących, 38. Skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu, po zakończeniu robót budowlano-montażowych i przeprowadzeniu odbioru wstępnego pełnej dokumentacji technicznej i finansowej związanej z realizacją projektu . 39. Przygotowanie dokumentów i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektów realizowanych w ramach zadania Odnowa funkcji publicznych zdegradowanych terenów uzdrowiskowych w Ciechocinku 40. Skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu, po końcowym rozliczeniu kontraktu z wykonawcą robót, w zakresie technicznym i finansowym pozostałej dokumentacji związanej z okresem gwarancyjnym. 41. Obsługa w okresie gwarancyjnym, w tym wydanie ostatecznego świadectwa ukończenia zakresu robót objętych projektem i ostatecznego świadectwa płatności, zgodnie z warunkami określonymi w kontrakcie na realizację robót z wykonawcą. 42. Reprezentowaniu Zamawiającego i udzielaniu koniecznych wyjaśnień przedstawicielom upoważnionym do przeprowadzania audytu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13000.00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ciechocinek.bip-jst.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach