Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadań pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej – jednostki oświatowe – Szkoła Podstawowa nr 2” oraz „Modernizacja szatni i sanitariatów przy sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej Nr 2 im. Olimpijczyków Polskich w Pile”

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
  • Data zamieszczenia: 2019-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
    REGON: 57079116400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadań pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej – jednostki oświatowe – Szkoła Podstawowa nr 2” oraz „Modernizacja szatni i sanitariatów przy sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej Nr 2 im. Olimpijczyków Polskich w Pile”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji wykonania termomodernizacji budynku użyteczności publicznej – Szkoły Podstawowej nr 2 w formule „zaprojektuj i wybuduj” oraz modernizacji szatni i sanitariatów przy sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej Nr 2 w Pile. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: 2.1 Część 1 – Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej – jednostki oświatowe” – budynek Szkoły Podstawowej nr 2 im. Olimpijczyków Polskich w Pile przy ul. Roosevelta 12. 2.2 Część 2 – Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania pn.: „Modernizacja szatni i sanitariatów przy sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 2 im. Olimpijczyków Polskich w Pile przy ul. Roosevelta 12. 3. Każda część stanowi oddzielny przedmiot zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. 4. Pełna dokumentacja przetargowa dotycząca robót budowlanych dla każdej części, podlegających nadzorowi, tj.: specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) wraz z załącznikami, Program Funkcjonalno-Użytkowy dla części 1 i dokumentacja techniczna dla części 2 znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: www.bip.pila.pl w zakładce Zamówienia publiczne/zamówienia udzielane w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych/numer postępowania BZP. 271.17.2019. 5. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z całą dokumentacją przetargową dotycząca robót budowlanych dla każdej części oraz dołożyć najwyższej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji przedmiotu zamówienia, która obejmować musi wykonanie całości robót wynikających z wszystkich dokumentów dla danej części, jak również uwzględnić wszystkie pozostałe koszty bez których nie można wykonać zamówienia. 6. Zakres i warunki zmian zawartej umowy odrębnie dla każdej części przedmiotu zamówienia oraz pozostałe kwestie, w tym warunki i obowiązki związane z realizacją danej części przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy tej części, które stanowią załączniki nr 6a i 6b do SIWZ. 7. Wykonawca jest zobowiązany odrębnie dla każdej części przedmiotu zamówienia do ponoszenia opłat administracyjnych, sądowych lub innych wskutek niewłaściwej realizacji zawartej umowy dotyczącej nadzoru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy przygotowany wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę (jeśli dotyczy); 3. dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa). Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału, albo w formie kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem; 4. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; 5. oryginał zobowiązania podmiotu trzeciego - (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach