Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu nad realizacją Projektu: Uzdrowiskowy Szlak Turystyczno-Rekreacyjny w Jedlinie-Zdroju - Etap II współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla województwa Dolnośląskiego Priorytet VI - Wykorzystanie i promocja potencjału turystycznego i kulturowego Dolnego Śląska (Turystyka i kultura) Działanie 6.1 - Turystyka uzdrowiskowa

Gmina Jedlina-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 58-330 Jedlina-Zdrój, ul. Poznańska 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (074) 845 52 15 , fax. (074) 845 52 15
  • Data zamieszczenia: 2009-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jedlina-Zdrój
    ul. Poznańska 2 2
    58-330 Jedlina-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. (074) 845 52 15, fax. (074) 845 52 15
    REGON: 89071820200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.jedlina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu nad realizacją Projektu: Uzdrowiskowy Szlak Turystyczno-Rekreacyjny w Jedlinie-Zdroju - Etap II współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla województwa Dolnośląskiego Priorytet VI - Wykorzystanie i promocja potencjału turystycznego i kulturowego Dolnego Śląska (Turystyka i kultura) Działanie 6.1 - Turystyka uzdrowiskowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inżyniera kontraktu nad realizacją Projektu pn.: Uzdrowiskowy Szlak Turystyczno-Rekreacyjny w Jedlinie-Zdroju - Etap II współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla województwa Dolnośląskiego Priorytet VI - Wykorzystanie i promocja potencjału turystycznego i kulturowego Dolnego Śląska (Turystyka i kultura) Działanie 6.1 - Turystyka uzdrowiskowa. 2) Projekt obejmuje: 2.1) przygotowanie treści SIWZ wraz z niezbędnymi załącznikami i udział w pracach Komisji przetargowej na wyłonienie wykonawcy/ów robót budowlanych w tym projektowych dla niżej wymienionych zadań inwestycyjnych Projektu dla: a) Zadania Nr 1 - Modernizacja terenu przy uzdrowiskowej pijalni wód mineralnych w Parku Zdrojowym i Pl. Zdrojowym, obejmującego wykonanie robót budowlanych polegających na uporządkowaniu przestrzennym terenu przy pijalni wód mineralnych w Parku Zdrojowym i Pl. Zdrojowym w zakresie budowy obiektów kubaturowych, elementów małej architektury, przebudowy nawierzchni, oświetlenia oraz uporządkowania zieleni, b) Zadania Nr 2 - Rewitalizacja uzdrowiskowych parków etap II - Pak Północny i teren przy ul. Pięknej, obejmującego wykonanie robót budowlanych polegających na uporządkowaniu przestrzennym terenu Parku Północnego i terenu przy ul. Pięknej w zakresie budowy obiektów kubaturowych elementów małej architektury, przebudowy nawierzchni, oświetlenia oraz uporządkowania zieleni, c) Zadania Nr 3 - Zimowe trasy uzdrowiskowego szlaku, obejmującego wykonanie robót budowlanych polegających na budowie wyciągu narciarskiego talerzykowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą obejmującymi w szczególności trasy narciarskie, przyłącza energetyczne wraz z sztucznym oświetleniem tras oraz instalacje technologiczne do sztucznego naśnieżania tras narciarskich, d) Zadania Nr 4 - Uzdrowiskowe centrum rekreacyjne dla dzieci i młodzieży przy ul. Kłodzkiej, obejmującego wykonanie robót budowlanych polegających na uporządkowaniu przestrzennym terenu przy ul. Kłodzkiej w zakresie budowy elementów małej architektury przeznaczonej dla dzieci, nawierzchni i chodnika oraz ogrodzenia, e) Zadania Nr 5 - Rewitalizacja uzdrowiskowych parków etap II - Park Południowy, obejmującego wykonanie robót budowlanych polegających na uporządkowaniu przestrzennym terenu w Parku Południowym w zakresie budowy elementów małej architektury, przebudowy nawierzchni, oświetlenia oraz uporządkowania zieleni, d) Zadania Nr 6 - Przebudowa istniejącego obiektu remizy strażackiej na uzdrowiskową wieżę widokową, obejmującego wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i adaptacji istniejącego budynku remizy strażackiej oraz wykonania elementów zagospodarowania terenu. 2.2) przygotowanie treści SIWZ wraz z niezbędnymi załącznikami i udział w pracach Komisji przetargowej na wyłonienie wykonawcy promocji Projektu zgodnie z wytycznymi RPO dla Dolnego Śląska, 2.3) przygotowanie we współpracy z Zamawiającym treści SIWZ wraz z niezbędnymi załącznikami na wyłonienie audytora zewnętrznego Projektu zgodnie z wytycznymi RPO dla Dolnego Śląska. 3) Zakres obowiązków Inżyniera Kontraktu określa Załącznik Nr 1 do SIWZ pod nazwą: Szczegółowy zakres obowiązków Inżyniera Kontraktu (SZO). 4) Wykonawca ma możliwość zapoznania się w siedzibie Zamawiającego z Program Funkcjonalno -Użytkowym. Nie zapoznanie się z tym dokumentem stanowi ryzyko Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715400005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy, t.j. oświadczą i udokumentują, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale III pkt. II SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty wykonania - wg wzoru - Załącznika Nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. 3. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. 4. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest obowiązany przedłożyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Wykonawcy zagraniczni Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają wymagane dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz.605 z późniejszymi zmianami), 5. Oryginał lub kserokopia polisy lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 100 000 zł. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 6. Dowody świadczące o wiarygodności technicznej oferenta: 1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wg wzoru - Załącznik Nr 5 do SIWZ, tj.: zakończył realizację, co najmniej jednej usługi polegającej na świadczeniu usługi Inżyniera kontraktu lub Zastępstwa inwestycyjnego dla inwestycji realizowanej w ramach dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub innych środków Unijnych, 2) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (Zespół Wykonawcy) i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich funkcji w Zespole - Załącznik Nr 6 do SIWZ, tj: a) Kierownik Zespołu - posiadający doświadczenie w kierowaniu i nadzorowaniu Zespołu Inżyniera kontraktu lub Zastępstwa inwestycyjnego dla inwestycji realizowanej w ramach dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub innych środków Unijnych, Kwalifikacje: Wykształcenie wyższe techniczne, posiadający uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, b) Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej - posiadający minimum 5 letnią praktykę zawodową w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika robót budowlanych (liczona od daty uzyskania uprawnień budowlanych) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, Kwalifikacje: Wykształcenie techniczne, posiadający uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, c) Inspektor nadzoru w branży instalacji sanitarnej - posiadający minimum 3 letnią praktykę zawodową w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika robót (liczona od daty uzyskania uprawnień budowlanych) w specjalności instalacji sanitarnych, Kwalifikacje: Wykształcenie techniczne, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. d) Inspektor nadzoru w branży instalacji elektrycznych - posiadający minimum 3 letnią praktykę zawodową w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika robót (liczona od daty uzyskania uprawnień budowlanych) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, Kwalifikacje: Wykształcenie techniczne, posiadający uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, e) Inspektor nadzoru robot drogowych - posiadający minimum 3 letnią praktykę zawodową w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika robót (liczona od daty uzyskania uprawnień budowlanych) w specjalności drogowej. Kwalifikacje: Wykształcenie techniczne, posiadający uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. f) Specjalista ds. rozliczeń finansowych Kwalifikacje: Wykonawca zobowiązany jest do oferty przetargowej złożyć oświadczenie potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje - wg wzoru Załącznik Nr 7 do SIWZ. 2a) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.2), wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował, 3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 7. Projekt umowy - po zapoznaniu się z treścią umowy należy zaparafować każdą stronę celem akceptacji i załączyć do oferty ) - wg wzoru Załącznik Nr 8 do SIWZ. 8. Informacja o podwykonawcach 1) Jeżeli wykonawca decyduje się na zaangażowanie podwykonawców, musi wykazać w ofercie część zamówienia, którego wykonanie powierzy podwykonawcom - wg wzoru Załącznik Nr 9 do SIWZ. 2) Zlecenie przez wykonawcę części zadań podwykonawcy nie zwalnia wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości zadań, tj. wykonanych przez siebie i zleconych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.jedlina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach