Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu inwestycyjnym polegającym na modernizacji, rozbudowie, przebudowie, nadbudowie i zmianie funkcji obiektów położonych przy ul. Bankowej 13 w Wałczu, poprzedzone rozbiórką budynku magazynowanego

Powiat Wałecki ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, ul. Dąbrowskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 67 250 84 51, , fax. 672 589 010
  • Data zamieszczenia: 2020-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wałecki
    ul. Dąbrowskiego 17
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 67 250 84 51, , fax. 672 589 010
    REGON: 57079953300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwalecki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu inwestycyjnym polegającym na modernizacji, rozbudowie, przebudowie, nadbudowie i zmianie funkcji obiektów położonych przy ul. Bankowej 13 w Wałczu, poprzedzone rozbiórką budynku magazynowanego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu inwestycyjnym polegającym na modernizacji, rozbudowie, przebudowie, nadbudowie i zmianie funkcji obiektów położonych przy ul. Bankowej 13 w Wałczu, poprzedzone rozbiórką budynku magazynowanego w ramach projektu pn.: Modernizacja, rozbudowa, przebudowa, nadbudowa i zmiana funkcji obiektów położonych przy ul. Bankowej 13 w Wałczu z przeznaczeniem na Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wałczu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014–2020, Oś Priorytetowa 9 Infrastruktura publiczna Działanie 9.9 Infrastruktura szkolnictwa zawodowego w ramach Kontraktów Samorządowych. 2. Zadanie inwestycyjne obejmuje w szczególności: 1) modernizację, rozbudowę, przebudowę, nadbudowę i zmianę funkcji budynku położonego wzdłuż ulicy Szkolnej; 2) budowę miejsc parkingowych wraz z utwardzeniem; 3) zmianę lokalizacji zjazdu z drogi krajowej przy ul. Okulickiego wraz z likwidacją zjazdu istniejącego; 4) budowę zjazdu z drogi gminnej przy ul. Szkolnej. 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych i sposób ich wykonania podlegających nadzorowi zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zakres obowiązków i czynności wykonawcy jest następujący: 1) zapoznanie się z projektem inwestycji; 2) pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i obowiązkami nałożonymi w uzyskanych dla zadania inwestycyjnego decyzjach, uzgodnieniach, zgodach i innych dokumentach związanych z realizacją zadania; 3) stworzenie funkcjonalnego i skutecznego sposobu bieżącej i nieprzerwanej w czasie trwania umowy komunikacji pomiędzy wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego oraz wykonawcą robót budowlanych. Zasady i szczegółowe zadania wykonawca określi w Raporcie Wstępnym, który powstanie w terminie 8 dni od zawarcia umowy; 4) zaopiniowanie w terminie 7 dni od daty przekazania przez wykonawcę robót budowlanych harmonogramów rzeczowo – finansowych, które będą stanowiły podstawę wykonania i rozliczeń za wykonane roboty; 5) nadzór i kontrola nad właściwym i terminowym wdrażaniem inwestycji zgodnie z przepisami, w tym zasadami i wytycznymi dla przedsięwzięcia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej – RPO WZ 2014-2020; 6) współpraca z Zamawiającym przy przygotowywaniu wniosków o płatność i wniosków sprawozdawczych dla Instytucji Zarządzającej; 7) reprezentowanie interesów Zamawiającego w trakcie procesu budowlanego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach opracowanej dokumentacji projektowej, ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, umowy o roboty budowlane, umowy o dofinansowanie oraz wytycznych RPO WZ na lata 2014-2020; 8) zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi oraz innymi niezbędnymi do wykonania w ramach zadania; 9) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania; 10) monitorowanie postępu prac, włącznie ze składaniem okresowych raportów je określających (minimum raz w miesiącu), w których będą wzięte pod uwagę zarówno wskaźniki fizyczne, jak i finansowe. Raporty należy przekazywać do 10-tego dnia każdego miesiąca po upływie okresu raportowania; 11) zapewnienie cotygodniowej dyspozycyjności osób nadzoru na terenie budowy; 12) współpraca z nadzorem autorskim; 13) zapewnienie zgodności wykonanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót, dokumentacją projektową oraz innymi uzgodnieniami, decyzjami; 14) analiza, weryfikacja, zatwierdzanie dokumentacji projektowej zamiennej i uzupełniającej; 15) nadzór i akceptacja przeprowadzonych badań i sprawdzeń, testów i technologicznych rozruchów; 16) nadzór rzeczowo-terminowy w zakresie przygotowania dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenia zakończenia budowy; 17) rzeczowe i finansowe rozliczenie robót budowlanych; 18) zachowanie poufności informacji; 19) utrzymywanie na bieżąco łączności i sprawozdawczości między wszystkimi uczestnikami zadania inwestycyjnego; 20) prowadzenie rejestru zatwierdzonych przez Zamawiającego rysunków zamiennych i uzupełniających wykonanych w ramach nadzoru autorskiego; 21) kontrola i nadzór nad zgodnością realizacji robót z obowiązującymi w tym zakresie przepisami w szczególności wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, bezpieczeństwa przeciwpożarowego, przepisów związanych z ochroną środowiska; 22) zatwierdzanie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami prawa i specyfikacjami technicznymi; 23) kontrolowanie zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową, prawem budowlanym, umową o roboty budowlane, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót; 24) sprawdzanie przed wbudowaniem urządzeń, wyrobów budowlanych i materiałów w zakresie dopuszczenia do stosowania zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz innych przepisach. W przypadkach szczególnych rekomendowanie Zamawiającemu zasadniczości ich zastosowania; 25) opiniowanie na wniosek Zamawiającego wszystkich zmian, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych; 26) opiniowanie i rekomendowanie konieczności robót dodatkowych, zamiennych, zaniechanych zaproponowanych przez wykonawcę robót budowlanych w zakresie wartości fizycznych i finansowych oraz terminu ich wykonania; 27) uczestnictwo i weryfikacja w sporządzaniu protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych, zaniechanych lub zamiennych, uzasadnieniu konieczności wykonywania tych prac oraz wnioskowaniu do Zamawiającego o ich wykonanie; 28) sprawdzanie ilości i jakości wykonywanych robót, dokonywanie odbiorów częściowych, i końcowego, dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu. Bieżące rozliczanie tych robót. Sprawdzanie tabel rozliczeniowych będących podstawą do wystawiania faktur przez Wykonawcę robót budowanych; 29) organizowanie i przewodniczenie, w co tygodniowym (a w przypadku wystąpienia potrzeby – częściej) naradom dotyczącym postępu robót, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację zadania inwestycyjnego stron oraz sporządzanie protokołów z tych narad oraz przekazywanie ich Zamawiającemu i Wykonawcy robót w terminie 5 dni od dnia narady; 30) kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót; 31) wyznaczenie kierownika zespołu inspektorów nadzoru (Inżyniera Rezydenta), który będzie obecny na placu budowy minimum dwa razy w tygodniu oraz w terminie wskazanym z jednodniowym wyprzedzeniem przez Zamawiającego będzie gotowy do udzielania wyczerpujących informacji na temat budowy osobiście lub przy pomocy poszczególnych inspektorów nadzoru; 32) Inspektorzy nadzoru poszczególnych branż będą obecni na placu budowy minimum dwa razy w tygodniu, gdy prowadzone będą roboty budowlane nadzorowanej branży oraz w terminie wskazanym przez Zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem; 33) weryfikacja, zatwierdzanie dokumentacji powykonawczych, robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych; 34) udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wynikłych podczas realizacji kontraktu na roboty budowlane; 35) wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami kontraktu na roboty budowlane oraz przepisów prawa; 36) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i powiadomienie Wykonawcy robót budowlanych o wykrytych wadach oraz określenie zakresu konieczności do wykonania robót poprawkowych; 37) organizacja oraz przeprowadzenie odbiorów częściowych, końcowych. Podjęcie wszelkich niezbędnych czynności dla prawidłowego przeprowadzenia odbiorów, łącznie z przygotowaniem protokołów odbioru w porozumieniu z Zamawiającym; 38) wykonywanie dokumentacji fotograficznej terenu budowy przed rozpoczęciem robót, budowlanych, podczas ich realizacji i po zakończeniu zadania oraz przekazanie jej po zakończeniu prac Zamawiającemu na nośniku elektronicznym. Zdjęcia powinny być opatrzone datą ich wykonania i zarchiwizowane w formacie cyfrowym (nośnik DVD lub CD – w ilości 2 szt.); 39) rozliczanie Wykonawców robót pod względem rzeczowym i finansowym; 40) informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót. Informowanie Zamawiającego o sposobach ich rozwiązywania i/lub działaniach korygujących, mających na celu usuwanie tych problemów; 41) wyjaśnianie wątpliwości, przygotowanie wspólnie z Zamawiającym pisemnych wyjaśnień np. do RPO WZ 2014-2020 – jeśli taka konieczność zaistnieje; 42) współpraca i współdziałanie z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy o roboty budowlane; 43) ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń, związanych z realizacją umowy na roboty budowlane, problemów powstałych podczas robót, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne; 44) każdorazowe uczestnictwo w przeglądach w przypadku pojawienia się wad, zgłaszanych Wykonawcy robót oraz podczas inspekcji wad usuwanych przez Wykonawcę robót; 45) wypełnienie dziennika budowy wraz z wypełniona kartą tytułową i wpisaniem o podjęciu funkcji Inspektora Nadzoru; 46) współpraca z Zarządcami infrastruktury technicznej w zakresie koordynacji robót, w szczególności z ZWiK Sp. z o.o., Enea Operator, PSG, ZEC sp. z o.o.; 47) zapewnienie krótkoterminowego zastępstwa podczas nieobecności niewynikającej z okresu urlopowego lub choroby, którejkolwiek z osób wymienionych w ofercie po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego; 48) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu Raportu Końcowego z realizacji robótpo zakończeniu umowy o ro boty budowlane tj. po pozytywnym odbiorze końcowym robót. 5. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym, powinien realizować wszystkie inne czynności i zarządzenia określone przez Zamawiającego, a nie wymienione w powyższym zakresie zadań, które będą niezbędne dla poprawnej realizacji umowy i zabezpieczenia interesów Zamawiającego. 6. Wykonawca nie jest upoważniony do reprezentowania Zamawiającego w czynnościach prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań majątkowych. Do dokonania tych czynności wymagane jest udzielenie Wykonawcy pełnomocnictwa. 7. Wykonawca zapewni, w ramach ceny, do wykonywania obowiązków Inspektorów Nadzoru osoby, posiadające wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane uprawnienia budowlane do nadzorowania robót: 1) branży budowlanej w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; 2) branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 3) branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych 4) branży drogowej w specjalności inżynieryjno – drogowej; oraz 5) inne osoby, które jego zdaniem są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia (Personel Pomocniczy), w tym Przedstawiciel Inżyniera Kontraktu, który będzie odpowiedzialny za koordynowanie i rozliczanie robót budowlanych oraz bieżącą współpracę z Zamawiającym. 8. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 7 do SIWZ (wzór umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 10.000,00 zł. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący numer rachunku bankowego zamawiającego: 81 1020 2847 0000 1102 0063 5847 z dopiskiem: „Wadium – zamówienie na pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu”. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu nastąpi tylko wtedy, gdy kwota wadium na rachunku zamawiającego zostanie uznana (zaksięgowana) przed upływem terminu składania ofert (ze względu na ryzyko związane z okresem rozliczeń międzybankowych zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem). 2. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć z ofertą, może być w oddzielnej kopercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach