Powiat Wałecki ogłasza przetarg
- Adres: 78600 Wałcz, ul. Dąbrowskiego
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 67 250 84 51 , fax. 672 589 010
- Data zamieszczenia: 2017-09-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Wałecki
ul. Dąbrowskiego 17
78600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
tel. 67 250 84 51, fax. 672 589 010
REGON: 57079953300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.powiatwalecki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu inwestycyjnym pn. „Przebudowa, rozbudowa, adaptacja oraz wyposażenie kompleksu budynków położonych przy ul. Wroniej 38 w Wałczu wraz z zagospodarowaniem terenu z przeznaczeniem na Zakład Aktywności Zawodowej” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu inwestycyjnym pn. „Przebudowa, rozbudowa, adaptacja oraz wyposażenie kompleksu budynków położonych przy ul. Wroniej 38 w Wałczu wraz z zagospodarowaniem terenu z przeznaczeniem na Zakład Aktywności Zawodowej”. 2. Zadanie inwestycyjne obejmuje przebudowę, rozbudowę i adaptację polegającą na dostosowaniu obiektów do programu, obowiązujących przepisów oraz do zatwierdzonej przez zamawiającego koncepcji architektonicznej. Celem zadania inwestycyjnego jest utworzenie zespołu obiektów w skład, którego wchodzą: budynek główny, w którym zlokalizowano program funkcjonalny Zakładu Aktywizacji Zawodowej, zwanego dalej „ZAZ”, oraz budynek gospodarczy, w którym umieszczono pomieszczenia dla obsługi terenów zielonych, zlokalizowanych na działce inwestycyjnej. Budynek główny ZAZ składa się z kondygnacji: - parteru, na którym zaprojektowano: a) Pralnię chemiczną i wodną (8 osób), b) Dział gastronomii (7 osób), c) Dział montażu i demontażu (5 osób), d) Dział składania kartonów (12 osób), e) Dział rękodzieła i renowacji mebli (10 osób), f) Dział rehabilitacji (2 osoby), g) pomieszczenia pomocnicze (komunikacja, pomieszczenia techniczne, sanitarne i socjalne) wynikające z funkcji projektowanego budynku. - I piętro, na którym zaprojektowano dział administracyjny dla obiektu (8 osób). 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych i sposób ich wykonania podlegających nadzorowi zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zakres obowiązków i czynności wykonawcy jest następujący: a) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowanych zadania inwestycyjnego i dokumentacją budowy. Wniesienie uwag do otrzymanej dokumentacji w terminie 10 dni od daty przekazanie jej przez zamawiającego; b) pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i obowiązkami nałożonymi w uzyskanych dla zadania inwestycyjnego decyzjach, uzgodnieniach, zgodach i innych dokumentach związanych z realizacją zadania; c) stworzenie funkcjonalnego i skutecznego sposobu bieżącej i nieprzerwanej w czasie trwania umowy komunikacji pomiędzy wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego oraz wykonawcą robót budowlanych. Zasady i szczegółowe zadania wykonawca określi w Raporcie Wstępnym, który powstanie w terminie 8 dni od zawarcia umowy; d) zaopiniowanie w terminie 7 dni od daty przekazania przez wykonawcę robót budowlanych harmonogramów rzeczowo – finansowych, które będą stanowiły podstawę wykonania i rozliczeń za wykonane roboty; e) nadzór i kontrola nad właściwym i terminowym wdrażaniem inwestycji zgodnie z przepisami, w tym zasadami i wytycznymi dla przedsięwzięcia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej – RPO WZ 2014-2020; f) współpraca z zamawiającym przy przygotowywaniu wniosków o płatność i wniosków sprawozdawczych dla Instytucji Zarządzającej; g) reprezentowanie interesów zamawiającego w trakcie procesu budowlanego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, umowy o roboty budowlane, umowy o dofinansowanie oraz wytycznych RPO WZ na lata 2014-2020; h) zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi, robotami związanymi z usunięciem i urządzeniem zieleni oraz innymi niezbędnymi do wykonania w ramach zadania; i) wspieranie zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania; j) monitorowanie postępu prac, włącznie ze składaniem okresowych raportów je określających (minimum raz w miesiącu), w których będą wzięte pod uwagę zarówno wskaźniki fizyczne, jak i finansowe. Raporty należy przekazywać do 10-tego dnia każdego miesiąca po upływie okresu raportowania; k) zapewnienie codziennej dyspozycyjności osób nadzoru na terenie budowy; l) współpraca z nadzorem autorskim; m) zapewnienie zgodności wykonanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót; n) prowadzenie rejestrów oraz zarządzanie analizy dokumentacji projektowej zamiennej i uzupełniającej; o) nadzór i akceptacja przeprowadzonych badań i sprawdzeń, testów i technologicznych rozruchów; p) nadzór rzeczowo-terminowy w zakresie przygotowania dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenia zakończenia budowy; q) rzeczowe i finansowe rozliczenie robót budowlanych; r) zachowanie poufności informacji; s) utrzymywanie na bieżąco łączności i sprawozdawczości między wszystkimi uczestnikami zadania inwestycyjnego; t) prowadzenie rejestru zatwierdzonych przez zamawiającego rysunków zamiennych i uzupełniających wykonanych w ramach nadzoru autorskiego; u) kontrola i nadzór nad zgodnością realizacji robót z obowiązującymi w tym zakresie przepisami w szczególności wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, bezpieczeństwa przeciwpożarowego, przepisów związanych z ochroną środowiska; v) zatwierdzanie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami prawa i specyfikacjami technicznymi; w) kontrolowanie zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, umową o roboty budowlane, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót; x) sprawdzanie przed wbudowaniem urządzeń, wyrobów budowlanych i materiałów w zakresie dopuszczenia do stosowania zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz innych przepisach. W przypadkach szczególnych rekomendowanie zamawiającemu zasadniczości ich zastosowania; y) opiniowanie na wniosek zamawiającego wszystkich zmian w planach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych; z) opiniowanie konieczności robót dodatkowych, zamiennych, zaniechanych zaproponowanych przez wykonawcę robót budowlanych w zakresie wartości fizycznych i finansowych oraz terminu ich wykonania; aa) uczestnictwo w sporządzaniu protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych, zaniechanych lub zamiennych, uzasadnieniu konieczności wykonywania tych prac oraz wnioskowaniu do zamawiającego o ich wykonanie; bb) sprawdzanie ilości i jakości wykonywanych robót, dokonywanie odbiorów częściowych, i końcowego, dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu. Bieżące rozliczanie tych robót. Sprawdzanie tabel rozliczeniowych będących podstawa do wystawiania faktur przez wykonawcę robót budowanych; cc) organizowanie, minimum raz w tygodniu, rad budowy dotyczących postępu robót z udziałem przedstawicieli zamawiającego, wykonawcy robót oraz sporządzanie protokołów z tych spotkań; dd) kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót; ee) Kierownik Zespołu Inżyniera Kontraktu (Inżynier Rezydent) pełniący jednocześnie funkcję inspektora nadzoru robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej będzie obecny na placu budowy minimum dwa razy w tygodniu oraz w terminie wskazanym z jednodniowym wyprzedzeniem przez zamawiającego będzie gotowy do udzielania wyczerpujących informacji na temat budowy osobiści lub przy pomocy poszczególnych inspektorów nadzoru; ff) Inspektorzy nadzoru pozostałych branż będą obecni na placu budowy minimum dwa razy w tygodniu, gdy prowadzone będą roboty budowlane nadzorowanej branży; gg) weryfikacja dokumentacji powykonawczych, robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych; hh) udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wynikłych podczas realizacji kontraktu na roboty budowlane; ii) wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami kontraktu na roboty budowlane oraz przepisów prawa; jj) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i powiadomienie wykonawcy robót budowlanych o wykrytych wadach oraz określenie zakresu konieczności do wykonania robót poprawkowych; kk) organizacja oraz przeprowadzenie odbiorów częściowych, końcowych. Podjęcie wszelkich niezbędnych czynności dla prawidłowego przeprowadzenia odbiorów, łącznie z przygotowaniem protokołów odbioru w porozumieniu z zamawiającym; ll) wykonywanie dokumentacji fotograficznej terenu budowy przed rozpoczęciem robót, budowlanych, podczas ich realizacji i po zakończeniu zadania oraz przekazanie jej po zakończeniu prac zamawiającemu na nośniku elektronicznym. Zdjęcia powinny być opatrzone datą ich wykonania i z archiwizowane w formacie cyfrowym (nośnik DVD lub CD – w ilości 2 szt.); mm) rozliczanie Wykonawców robót pod względem rzeczowym i finansowym; nn) informowanie zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót. Informowanie zamawiającego o sposobach ich rozwiązywania i/lub działaniach korygujących, mających na celu usuwanie tych problemów; oo) wyjaśnianie wątpliwości, przygotowanie wspólnie z zamawiającym pisemnych wyjaśnień np. do RPO WZ 2014-2020 – jeśli taka konieczność zaistnieje; pp) współpraca i współdziałanie z zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy o roboty budowlane; qq) ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń, związanych z realizacją umowy na roboty budowlane, problemów powstałych podczas robót, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne; rr) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych i w czasie rękojmi za wady z wykonawcą robót (minimum raz w roku), odbiorowych oraz innych, mogących powstać w okresie udzielonej przez Wykonawców robót rękojmi, sporządzanie protokołów z tych przeglądów dla zainteresowanych stron; ss) każdorazowe uczestnictwo w przeglądach w przypadku pojawienia się wad, zgłaszanych wykonawcy robót oraz podczas inspekcji wad usuwanych przez wykonawcę robót; tt) wypełnienie dziennika zarejestrowanego dziennika Budowy wraz z wypełniona kartą tytułową i wpisaniem o podjęciu funkcji Inspektora Nadzoru; uu) współpraca z Zarządcami infrastruktury technicznej w zakresie koordynacji robót, w szczególności z ZWiK Sp. z o.o., Enea Operator, PSG, Gminą Miejską Wałcz; vv) uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów wynikłych na tle realizacji umowy o roboty budowlane w okresie rękojmi; ww) zapewnienie krótkoterminowego zastępstwa podczas nieobecności niewynikającej z okresu urlopowego lub choroby, którejkolwiek z osób wymienionych w ofercie po uzyskaniu akceptacji zamawiającego; xx) opracowanie i przekazanie zamawiającemu Raportu Końcowego z realizacji robót po zakończeni umowy na roboty budowlane tj. po pozytywnym odbiorze końcowym robót; yy) przygotowanie dokumentów dla sporządzenia dowodów OT dotyczących robót budowlanych. 5. Wykonawca w porozumieniu z zamawiającym, powinien realizować wszystkie inne czynności i zarządzenia określone przez zamawiającego, a nie wymienione w powyższym zakresie zadań, które będą niezbędne dla poprawnej realizacji umowy i zabezpieczenia interesów zamawiającego. 6. Wykonawca nie jest upoważniony do reprezentowania zamawiającego w czynnościach prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań majątkowych. Do dokonania tych czynności wymagane jest udzielenie wykonawcy pełnomocnictwa. 7. Wykonawca zapewni, w ramach ceny, do wykonywania obowiązków Inspektorów Nadzoru osoby, posiadające wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane uprawnienia budowlane do nadzorowania robót: a) branży budowlanej w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; b) branży sanitarnej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; c) branży elektrycznej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; d) branży elektrycznej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych; e) branży drogowej w specjalności inżynieryjnej – drogowej; f) oraz inne osoby, które jego zdaniem są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia (Personel Pomocniczy), w tym Przedstawiciel Inżyniera Kontraktu, który będzie odpowiedzialny za koordynowanie i rozliczanie robót budowlanych oraz bieżącą współpracę z Zamawiającym. 8. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 7 do SIWZ (wzór umowy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący numer rachunku bankowego zamawiającego: 81 1020 2847 0000 1102 0063 5847 z dopiskiem: „Wadium – zamówienie na pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu inwestycyjnym pn. „Przebudowa, rozbudowa, adaptacja oraz wyposażenie kompleksu budynków położonych przy ul. Wroniej 38 w Wałczu wraz z zagospodarowaniem terenu z przeznaczeniem na Zakład Aktywności Zawodowej”. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz oferty (zamawiający zaleca wykorzystanie załącznika nr 2 do SIWZ; oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy, tj. grupy kapitanowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (zamawiający zaleca wykorzystanie załącznika nr 3 do SIWZ) - składane przez wykonawcę w termie 3 dni od dnia zamieszczania na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji dotyczącej kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej do miejscowości Białka - Inwestycja dofinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - w trybie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-05-13 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem: "Remont budynków Sądu Rejonowego w Sławnie przy ul. Kossaka 31"
Dodano: 2023-10-18 - Świadczenie usługi inspektora nadzoru w ramach inwestycji pn. "Budowa grupowego systemu kanalizacyjnego na terenie gminy Stare Czarnowo"
Dodano: 2023-03-17 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania "Modernizacja stadionu miejskiego wraz z częścią infrastruktury przy ul. Szczecineckiej 25 w Połczynie-Zdroju - Etap 1".
Dodano: 2022-10-03 - Przebudowa i rozbudowa zespołu oficynowych budynków mieszkalnych położonych przy ul. B. Śmiałego 34,35,36 w Szczecinie wraz z niezbędną infrastrukturą oraz zagospodarowaniem wnętrza podwórza
Dodano: 2021-03-02 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu tj. świadczenie usług związanych z zarządzaniem, kontrolą, koordynacją, nadzorem i rozliczeniem realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą „Przebudowa systemu wytwarzania, zarządzania i dystrybucji mediów energetycznych z zastosowaniem technologii trigeneracji i odnawialnych źródeł energii w Samodzielnym Publicznym Szpital Klinicznym Nr 2 PUM w Szczecinie przy Alei Powstańców Wielkopolskich 72 – Etap I”
Dodano: 2021-02-08 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy budowie budynku usługowego obsługi ruchu turystycznego wraz z zapleczem sportowo-rekreacyjnym w miejscowości Jezierzany
Dodano: 2021-02-03 - Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad Projektem pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Świerczyna w aglomeracji Wierzchowo – Wodnik II
Dodano: 2021-01-28 - Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad Projektem pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Świerczyna w aglomeracji Wierzchowo – Wodnik II”
Dodano: 2021-01-27 - Kompleksowy nadzór inwestorski nad Zadaniem pn.: Budowa miejsc odpoczynku w ramach Projektu pn. Zrównoważona turystyka wodna w Unikalnej Dolinie Dolnej Odry” – kontynuacja.
Dodano: 2021-01-18