Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu inwestycyjnym pn. Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i trzema salami dydaktycznymi przy Zespole Szkół Publicznych w Białuniu

Gmina Goleniów ogłasza przetarg

  • Adres: 72100 Goleniów, Plac Lotników 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 698 200 , fax. 914 698 298
  • Data zamieszczenia: 2018-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Goleniów
    Plac Lotników 1
    72100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 698 200, fax. 914 698 298
    REGON: 81168436700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu inwestycyjnym pn. Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i trzema salami dydaktycznymi przy Zespole Szkół Publicznych w Białuniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu inwestycyjnym pn.: Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i trzema salami dydaktycznymi przy Zespole Szkół Publicznych w Białuniu. 1.1. Zamawiający rozumie usługę pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu jako funkcję realizowaną poprzez zespół specjalistów opisany w niniejszej SIWZ. 1.2. Przez użyte w niniejszej SIWZ określenie „Inżyniera Kontraktu” rozumie się przedstawiciela Zamawiającego, działającego w jego imieniu i na jego rzecz, który odpowiada za kompleksową i terminową realizację projektu zgodnie: - z ustawą Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2017 r., poz. 1332, 1529 z późn. zm.) - z ustawą Prawo zamówień publicznych (t.j Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) - z warunkami określonymi w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych - z Kodeksem Cywilnym (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 459, 933, 1132 z późn. zm.) jak również: - warunkami określonymi w niniejszej SIWZ. Inżynier Kontraktu realizuje zadania wynikające z nadzoru inwestorskiego poprzez Zespół Inżyniera Kontraktu (opisany w niniejszej SIWZ) wydając polecenia, decyzje, opinie, zgody, akceptacje dla Wykonawcy robót budowlanych. 2. Zamówienie obejmuje następujący zakres obowiązków i czynności do wykonania przez Inżyniera Kontraktu: 2.1. Nadzór Inżyniera Kontraktu nad realizacją inwestycji powinien zapewnić w szczególności: 1) efektywną kontrolę wykonania robót zgodnie z przedmiotem zamówienia dotyczącym budowy sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i trzema salami dydaktycznymi w Zespole Szkół Publicznych w Białuniu, 2) nadzór nad prawidłowym wydatkowaniem środków, 3) zakończenie robót w wyznaczonym terminie i rozliczenie inwestycji. 2.2. Zamawiający oczekuje, że cele te Inżynier Kontraktu osiągnie poprzez: 1) właściwą i profesjonalną organizację i koordynację robót, 2) administrowanie i zarządzanie kontraktami na roboty, 3) monitorowanie postępu prac pod względem rzeczowym i finansowym, 4) zapewnienie kompletnego i profesjonalnego nadzoru inwestorskiego nad robotami, 5) zapewnienie zgodności realizacji kontraktów na roboty z Prawem Budowlanym oraz wydanymi decyzjami administracyjnymi, 6) skuteczne wyegzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych spełnienia wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i wykonywanych robót, 7) zapewnienie zgodności realizacji kontraktów na roboty z dokumentacją projektową oraz warunkami kontraktowymi, 8) właściwe rozliczenie kontraktu na roboty budowlane, 9) odbiór zadania i oddanie do użytkowania 10) właściwy nadzór w okresie zgłaszania wad, konsekwentne egzekwowanie obowiązków od Wykonawców. 3.3. Szczegółowy zakres zadań do wykonania przez Inżyniera Kontraktu: 3.1. Przez cały czas trwania umowy Inżynier Kontraktu ma za zadanie: 1) reprezentowanie Zamawiającego, jako Inwestora, zgodnie z Prawem Budowlanym na podstawie udzielonego Inżynierowi Kontraktu pełnomocnictwa, w tym przygotowanie stosownych dokumentów, 2) zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego, 3) bieżącą analizę ryzyka oraz podejmowanie i/lub sugerowanie działań zapobiegawczych, 4) analizowanie i sugerowanie wszelkich zmian w projektach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas realizacji Kontraktu na roboty, 5) analizowanie wszystkich decyzji, uzgodnień i postanowień uzyskanych w trakcie przygotowania i realizacji nadzorowanych inwestycji i zapewnienie spełnienia zawartych w nich wymagań, 6) współpraca z Zamawiającym we wszystkich działaniach związanych z wdrożeniem i realizacją Kontraktów na roboty, 7) Inżynier zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwoleń na użytkowanie obiektu wybudowanego w ramach przedsięwzięcia. 3.2. Na etapie poprzedzającym realizację: 1) udział przedstawiciela Inżyniera w procedurze wyboru Wykonawcy Robót w charakterze biegłego na życzenie Zamawiającego, 2) zweryfikowanie dokumentacji projektowej dostarczonej przez Zamawiającego w celu sprawdzenia przygotowania jej zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie, a także wzajemnej zgodności i kompletności poszczególnych elementów składających się na tą dokumentację, 3) przeprowadzenie inspekcji terenu budowy w celu sprawdzenia stanu istniejącego z dokumentacją projektową, 4) wskazanie ewentualnych błędów przed otwarciem ofert w dostarczonej dokumentacji oraz interpretacja wpływu błędu na Projekt i zaproponowanie konkretnych zmian (rozwiązań), 5) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu do zatwierdzenia instrukcji określających formę, zakres i sposób obiegu wymaganych od Wykonawcy robót budowlanych dokumentów, 6) przedstawienie metodyki działań Wykonawcy (procedury) w tym: przepływu korespondencji, zatwierdzania materiałów, odbierania robót, przygotowanie obmiarów, rozliczeń poszczególnych elementów robót budowlanych. 3.3. Na etapie realizacji: 1) sprawdzanie posiadania i przedkładanie Zamawiającemu wymaganych od Wykonawcy robót budowlanych, w Kontrakcie na roboty, ubezpieczeń i gwarancji, 2) przekazanie placu budowy Wykonawcy robót budowlanych przy udziale Zamawiającego, 3) przekazanie Wykonawcy robót budowlanych dokumentacji projektowej i innych dokumentów wymaganych przez Kontrakt na roboty, po uprzednim przekazaniu jej Inżynierowi przez Zamawiającego, 4) przekazanie Wykonawcy robót budowlanych zarejestrowanego Dziennika Budowy wraz z wypełnioną kartą tytułową i wpisami o podjęciu funkcji Inspektora Nadzoru, 5) informowanie Zamawiającego o postępie prac oraz realizacji harmonogramu rzeczowo – finansowego poprzez Raporty Miesięczne Inżyniera, 6) powiadomienie właściwych organów nadzoru budowlanego o zamiarze rozpoczęcia robót przez Wykonawcę robót budowlanych, stosownie do decyzji o pozwoleniu na budowę, na podstawie pełnomocnictw otrzymanych przez Zamawiającego, 7) sprawdzanie i opiniowanie przedstawionych przez Wykonawców metodologii robót, harmonogramów, planów BIOZ i przekazywanie do zatwierdzenia Zamawiającemu, 8) potwierdzanie pobytów w ramach ewentualnych nadzorów autorskich, 9) nadzór nad postępem Kontraktów na roboty pod względem technicznym, jakościowym, finansowym, organizacyjnym, formalnym i terminowym, 10) informowanie Zamawiającego o wadach dokumentacji projektowej w trakcie wykonywania Kontraktu na roboty w terminach umożliwiających ich usunięcie przez właściwe Biuro Projektów bez opóźnienia terminów zakończenia poszczególnych Kontraktów na roboty, 11) zatwierdzanie po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń i dostaw przewidzianych przez Wykonawcę robót budowlanych do wbudowania, kontrola dokumentów jakości, deklaracji zgodności i certyfikatów, 12) weryfikacja projektów umów zawieranych przez Wykonawców robót budowlanych z podwykonawcami i rekomendowanie zgody albo odmowy zgody na zawarcie przez Wykonawcę robót budowlanych umowy z podwykonawcą zgodnie z art. 647(1) Kodeksu cywilnego i art. 143 a-d ustawy Prawo zamówień publicznych, 13) sprawdzanie zgodności dostaw materiałów i urządzeń z Kontraktem na roboty i sprawdzanie kompletności wymaganych atestów, aprobat i gwarancji na ww. urządzenia oraz ich świadectw pochodzenia, 14) kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót, 15) zatwierdzanie zmian osób wykonujących zamówienie oraz podwykonawców zaproponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, 16) bezzwłoczne informowanie o występowaniu na terenie budowy podwykonawców bez wiedzy i zgody Zamawiającego, 17) koordynacja robót w taki sposób, aby nie zakłócić pracy istniejących sieci i instalacji, 18) nadzór, aby roboty wykonywane były przy zachowaniu należytego poziomu ochrony zdrowia i bezpieczeństwa, 19) monitorowanie zagrożeń dla środowiska w zakresie sposobu prowadzenia robót, 20) Kierownik zespołu Inżyniera Kontraktu (Inżynier Rezydent) pełniący jednocześnie funkcję inspektora nadzoru robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej będzie obecny na placu budowy minimum dwa razy w tygodniu nie mniej niż 4 godziny dziennie oraz w terminie wskazanym z jednodniowym wyprzedzeniem przez Zamawiającego będzie gotowy do udzielenia wyczerpujących informacji na temat budowy (na budowie lub w biurze inżyniera) osobiście lub przy pomocy poszczególnych inspektorów nadzoru, 21) Inspektorzy Nadzoru pozostałych branż będą obecni na placu budowy minimum dwa razy w tygodniu, gdy prowadzone będą roboty budowlane nadzorowanej branży i będą przebywać tam tak długo jak wymaga tego skuteczność nadzoru, ale nie mniej niż 4 godziny dziennie, w tym będą gotowi w terminie ustalonym z Zamawiającym do osobistego udzielenia wyczerpujących informacji (na budowie lub w biurze Inżyniera) na temat nadzorowanych robót. W czasie każdorazowego pobytu na terenie budowy, poszczególni Inspektorzy Nadzoru mają obowiązek dokonania przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia swojej obecności i dokonanych czynności stosownym zapisem w dzienniku budowy w zakresie powierzonych im czynności, Każdorazowy pobyt Kierownika Zespołu Inżyniera Kontraktu (Inżyniera Rezydenta) pełniącego jednocześnie funkcję inspektora nadzoru robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz inspektorów nadzoru pozostałych branż będzie wpisany w Dziennik Budowy oraz w „Kartę pobytów Kierownika Zespołu inżyniera Kontraktu (Inżyniera Rezydenta) pełniącego jednocześnie funkcję inspektora nadzoru robót budowlanych w specjalności inżynieryjnej drogowej oraz inspektorów nadzoru pozostałych branż na budowie”, która będzie znajdować się w siedzibie Zamawiającego, 22) sprawdzanie wykonania robót i powiadamianie Wykonawcy robót budowlanych o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalanie rodzaju i zakresu robót koniecznych do usunięcia wad, 23) administrowanie i zarządzanie Kontraktem na roboty od strony finansowej wraz z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego do przygotowania rozliczenia finansowego i rzeczowego zadania służących do monitorowania oraz sporządzanie niezbędnych dokumentów finansowych, kontrola budżetu, kwalifikacja kosztów, sporządzanie prognozy przepływów pieniężnych, sprawozdań, 24) opracowanie skutecznego systemu identyfikacji i kontroli ryzyka, przygotowanie programów naprawczych w celu łagodzenia wszelkich niekorzystnych zmian dotyczących jakości, kosztów i terminów realizacji Kontraktów na Roboty, 25) informowanie Zamawiającego o wszystkich występujących problemach oraz problemach przewidywanych i podejmowanych działaniach zapobiegawczych lub/i naprawczych dla ich przezwyciężenia, 26) przeprowadzanie z Wykonawcą robót budowlanych odbiorów robót ulegających zakryciu lub zanikających, niezbędnych przeglądów międzyoperacyjnych i odbiorów końcowych realizowanego zadania inwestycyjnego z udziałem przedstawicieli Zamawiającego o ile Zamawiający uzna swój udział za konieczny, 27) ocena i weryfikacja propozycji robót dodatkowych i zmian przedstawionych przez Wykonawcę Robót Budowlanych w zakresie finansowym i rzeczowym oraz przedłożenie do decyzji Zamawiającego, 28) sprawdzanie i akceptacja przejściowych i końcowych oświadczeń Wykonawcy robót budowlanych o wykonaniu robót i przygotowanie odpowiednich Świadectw Płatności, 29) sprawdzanie i akceptacja faktur VAT wystawianych przez Wykonawców robót budowlanych do zapłaty przez Zamawiającego, 30) dokumentowanie wszelkich postępów prac oraz płatności, 31) prowadzenie dokumentacji fotograficznej z realizacji inwestycji w formie zdjęć cyfrowych. Zdjęcia powinny być opatrzone datą ich wykonania i z archiwizowane w formacie cyfrowym (nośnik DVD lub CD– w ilości 2 egz. ) 32) nadzór nad montażem i utrzymaniem w należytym stanie tablic informacyjnych, pamiątkowych itp., 33) współpraca z Zamawiającym w zakresie informacji, promocji, 34) organizowanie rad budowy minimum raz w tygodniu w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, na których musi być obecny Inżynier Kontraktu i wszyscy inspektorzy nadzoru, 35) organizowanie w razie potrzeb okresowych spotkań (innych niż rada budowa) w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, sporządzanie i uzgadnianie ze stronami protokołów z tych spotkań i przekazywanie ich wszystkim uczestnikom spotkania, 36) obsługa kontroli (w tym organizacja spotkań roboczych) i przedstawicieli podmiotów odpowiedzialnych za realizację projektu w zakresie swoich praw i obowiązków, 37) udzielanie Wykonawcom Robót Budowlanych pomocy w zakresie uzyskiwania wszelkich koniecznych dokumentów i pozwoleń tj. weryfikacji przygotowanych dokumentów, wniosków administracyjnych, sprawdzania ich kompletności, bieżącego informowania Wykonawcy Robót o obowiązujących przepisach i procedurach formalno-prawnych i administracyjnych (ze szczególnym uwzględnieniem zmian wprowadzanych do obowiązujących przepisów), 38) zapobieganie zdarzeniom mogącym prowadzić do powstania roszczeń Wykonawcy Robót Budowlanych w stosunku do Zamawiającego, 39) w miarę możliwości doprowadzanie do polubownego rozwiązywania sporów z Wykonawcą Robót Budowlanych, 40) udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wynikłych podczas realizacji Kontraktów na Roboty Budowlane, 41) wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami Kontraktu na Roboty Budowlane, 42) udział w odpowiedniej procedurze arbitrażowej, tj.: doradztwo, opiniowanie dokumentów, wydawanie ekspertyz, udział (w charakterze konsultanta-asysta) w spotkaniach/posiedzeniach związanych z procedurą arbitrażową, 43) dopilnowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę robót placu budowy w przypadku wypowiedzenia Kontraktu na Roboty Budowlane, 44) rozliczenie Kontraktu na Roboty Budowlane w przypadku jego wypowiedzenia, 45) sprawdzenie i akceptacja wyników wszystkich prób i rozruchów przy oddaniu do eksploatacji po ich weryfikacji i uzgodnieniu z Zamawiającym, 46) sprawdzenie wymaganej dokumentacji i oświadczeń Wykonawcy Robót Budowlanych w celu zgłoszenia zakończenia robót do nadzoru budowlanego i uzyskania pozwolenia na użytkowanie, 47) sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, jej zatwierdzenie a następnie dostarczenie jej Zamawiającemu w formie ustalonej z Zamawiającym, 48) bieżące dokonywanie przeglądów placów budowy pod względem bezpieczeństwa prowadzonych robót, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego oraz sporządzenie informacji z kontroli do wiadomości Zamawiającego i Wykonawcy robót, 49) identyfikowanie ryzyka powstania roszczeń ze strony Wykonawcy robót i Stron trzecich oraz zapobieganie zdarzeniom mogącym prowadzić do ich powstania, 50) proponowanie metod zapobiegania tym roszczeniom, a w przypadku ich wystąpienia przedstawienie stanowiska w odniesieniu do zasadności tych roszczeń, 51) sprawdzanie jakości wykonanych robót i powiadomienie Wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 52) stwierdzenie i poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę robót, 53) przygotowanie do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorach robót, 54) zatwierdzanie / akceptowanie / zgłaszanie ewentualnych uwag do wszelkich dokumentów, które wymagają opinii inspektora nadzoru danej branży w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia ich otrzymania. Za niedotrzymanie w/w terminu Wykonawcy naliczone zostaną kary umowne opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, 55) w przypadku wystąpienia m.in. robót dodatkowych, robót zamiennych, zmian w zakresie technologii wykonania robót, zmian materiałowych – sporządzanie protokołów konieczności z Wykonawcą robót budowlanych i przedkładanie ich Zamawiającemu, 56) w przypadku otrzymania dofinansowania na realizację przedmiotowego zadania Wykonawca zobowiązany będzie sporządzać wnioski o płatność do instytucji finansującej, 57) przygotowanie w imieniu Zamawiającego w celu prawidłowej realizacji umowy o dofinansowanie Projektu, następujących materiałów: a) harmonogramu płatności, uwzględniając podział środków na środki pochodzące z dotacji oraz własne Beneficjenta, b) wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami, c) sprawozdań okresowych, rocznych oraz końcowego z realizacji Projektu. 3.4. Na etapie po zakończeniu realizacji: 1) przygotowanie dokumentów dla sporządzenia dowodów OT dotyczących robót budowlanych, 2) w okresie zgłaszania wad, w sytuacji wystąpienia wad lub uszkodzeń, niezwłoczne stawiennictwo celem zbadania przyczyn powstania wad, 3) sporządzenie harmonogramu i prowadzenie przeglądów gwarancyjnych zgodnie z warunkami nadzorowanych Kontraktów na Roboty, 4) zapewnienie stałego nadzoru w okresie zgłaszania wad: a) finalizacja zadań wynikających z obowiązków na etapie budowy, b) dokonywanie inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunięcia stwierdzonych wad i ich odbiór, c) wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów, d) organizowanie i dokonywanie przeglądów gwarancyjnych zgodnie z harmonogramem oraz na każde wezwanie Zamawiającego, e) prowadzenie dokumentacji w sprawie zgłaszania wad, f) konsekwentne egzekwowanie obowiązków gwarancyjnych od Wykonawców oraz potwierdzenie usuwania usterek, g) składanie Zamawiającemu raportów po każdym przeglądzie gwarancyjnym, 5) Wystawienie innych dokumentów zgodnych z warunkami nadzorowanych kontraktów oraz pozostałej dokumentacji niezbędnej dla prawidłowej i skutecznej realizacji robót. 6) w przypadku otrzymania dofinansowania na realizację przedmiotowego zadania Wykonawca zobowiązany będzie rozliczyć inwestycję w instytucji dofinansowującej, 7) w przypadku otrzymania dofinansowania na realizację przedmiotowego zadania Wykonawca zobowiązany będzie przygotować sprawozdania do organu monitorującego. 3.5. Inżynier Kontraktu, w porozumieniu z Zamawiającym, powinien realizować wszystkie inne czynności i zarządzenia określone przez Zamawiającego, a nie wymienione w powyższym zakresie zadań, które będą niezbędne dla poprawnej realizacji Kontraktu i zabezpieczenia interesów Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1) Dokumenty składane przez wszystkich wykonawców: a) formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, c) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust.5 pkt 1 i 4 ustawy Pzp - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, d) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunku udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy). e) jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy, to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ. f) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2) Dokumenty składane tylko przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona – Wykonawca składa na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp to jest: a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert (wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ), b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, c) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy - oświadczenie należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 7A do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach