Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu, dotyczącego zadania pn. „Przebudowa i nadbudowa budynku oraz dobudowanie windy z łącznikiem wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu – ul. Korzeniowskiego 7, w Szczecinie”

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, Mariacka
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301, , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2020-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    Mariacka 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, , fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu, dotyczącego zadania pn. „Przebudowa i nadbudowa budynku oraz dobudowanie windy z łącznikiem wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu – ul. Korzeniowskiego 7, w Szczecinie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu [IK] tj. świadczenie usług związanych z zarządzaniem, koordynacją, kontrolą, nadzorem i rozliczeniem realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i nadbudowa budynku oraz dobudowanie windy z łącznikiem wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu – ul. Korzeniowskiego 7, w Szczecinie”, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186, ze zmianami). 2. Budynek wpisany jest do rejestru zabytków województwa zachodniopomorskiego - nr rejestru 1171, Nr decyzji Kl.3-5340/214/90 z dn. 12.12.1990 r. 3. Zamawiający załącza zakres przedmiotu umowy nad którym będzie sprawowany nadzór Inżyniera Kontraktu, stanowiący załącznik nr 5 do siwz - dokumentacja projektowa. 4. Zakres robót budowlanych stanowiących zadanie inwestycyjne obejmuje m.in.: 1) organizację placu budowy i zaplecza budowy 2) organizację ruchu – przejścia dla pieszych, ruch samochodowy (w tym wyłączenie z ruchu ul. Korzeniowskiego) 3) rozbiórkę stropodachu, pokrycia papowego wraz z ociepleniem, 4) rozbiórkę istniejących instalacji w tym demontaż stacji bazowej telefonii komórkowej, 5) rozbiórkę konstrukcji stropodachu - wylewka betonowa, płyty betonowe 6) rozbiórkę konstrukcji żelbetowej stropodachu ( podciągi, belki stropowe ) 7) rozbiórkę konstrukcji murowej ścian zewnętrznych i wewnętrznych ostatniego piętra budynku 8) wykonanie konstrukcji żelbetowej ścian (słupy żelbetowe) i konstrukcji stropodachu 9) roboty montażowe i roboty „na mokro” (podciągi , belki stropowe) 10) ocieplenie stropodachu, 11) ułożenie papy fotowoltaicznej. 12) wykonanie konstrukcji ścian wewnętrznych i zewnętrznych budynku 13) wydzielenie i przebudowa istniejących pomieszczeń sanitariatów, 14) wykonanie fundamentowania i montaż windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych ruchowo ( poruszających się na wózku). 15) przebudowę sali koncertowej i pomieszczeń do niej przynależnych, w tym: a) wzmocnienie stropu stanowiącego posadzkę sali koncertowej b) wykonanie instalacji akustyki sali koncertowej c) wykonanie i przebudowa istniejącej wentylacji mechanicznej wraz z wmontowaniem klimatyzatorów z wyrzutniami i czerpniami na stropodachu 16) wykonanie ekranów dźwięko - ochronnych na stropodachu. 17) przebudowę 3 klatek schodowych - dróg ewakuacyjnych 18) przebudowę antresoli przyległej do sali koncertowej 19) przystosowanie przyległych do sali koncertowej pomieszczeń dla małej gastronomi 20) wykonanie elewacji budynku o oparciu o wytyczne konserwatora zabytków 21) przebudowę instalacji centralnego ogrzewania, 22) przebudowę instalacji elektro - energetycznej dla budynku, 23) przebudowę instalacji wod-kan. 6. Zakres czynności Wykonawcy w ramach przedmiotu zamówienia obejmie: Świadczenie usług związanych z zarządzaniem, koordynacją, rozliczeniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją robót budowlanych, wraz z pełnieniem funkcji wielobranżowego inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami polskiego prawa oraz prowadzeniem niezbędnych działań związanych z prawidłową realizacją umowy z Wykonawcą robót budowlanych w celu wykonania zadania inwestycyjnego zgodnie z dokumentacją projektowo-kosztorysową, w ustalonym w umowie terminie oraz w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy robót budowlanych wymagań określonych w umowie oraz prawidłowego rozliczenia zadania inwestycyjnego. Wykonawca będzie działał zgodnie z rolą, jaką przypisano mu w zakresie uprawnień i obowiązków określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) oraz wynikających z aktualnych przepisów. 7. Szczegółowy zakres robót nad którym będzie sprawowany nadzór Inżyniera Kontraktu zawiera: 1) Projekt ochrony przeciwdźwiękowej i akustyki wnętrz i elektroakustyki Dom Kultury „Słowianin”, ul. Korzeniowskiego 7 2) Projekt budowlany – „Przebudowa i nadbudowa budynku oraz dobudowanie windy z łącznikiem wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu – ul. Korzeniowskiego 7” – branża architektura 3) Projekt wykonawczy – „Przebudowa i nadbudowa budynku oraz dobudowanie windy z łącznikiem wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu – ul. Korzeniowskiego 7” – branża architektura 4) Projekt budowlany – „Przebudowa i nadbudowa budynku oraz dobudowanie windy z łącznikiem wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu – ul. Korzeniowskiego 7” – branża elektryczna, 5) Projekt wykonawczy – „Przebudowa i nadbudowa budynku oraz dobudowanie windy z łącznikiem wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu – ul. Korzeniowskiego 7” – branża elektryczna, 6) Projekt wykonawczy – „Przebudowa i nadbudowa budynku oraz dobudowanie windy z łącznikiem wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu – ul. Korzeniowskiego 7” - urządzenia przeciwpożarowe 7) Projekt budowlany – „Przebudowa i nadbudowa budynku oraz dobudowanie windy z łącznikiem wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu – ul. Korzeniowskiego 7” – branża konstrukcyjna, 8) Projekt wykonawczy – „Przebudowa i nadbudowa budynku oraz dobudowanie windy z łącznikiem wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu – ul. Korzeniowskiego 7” – branża konstrukcyjna, 9) Projekt budowlany – „Przebudowa i nadbudowa budynku oraz dobudowanie windy z łącznikiem wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu – ul. Korzeniowskiego 7” – branża sanitarna 10) Projekt wykonawczy – „Przebudowa i nadbudowa budynku oraz dobudowanie windy z łącznikiem wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu – ul. Korzeniowskiego 7” – branża sanitarna, 11) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - „Przebudowa i nadbudowa budynku oraz dobudowanie windy z łącznikiem wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu – ul. Korzeniowskiego 7”, opracowane przez INTERWOT mgr inż. Marek Nowak z siedzibą w Kliniskach Wielkich przy ul. Pięknej 19, 12) Decyzja Nr 1199/19 z dnia 19.08.2019 r., 13) Decyzja Nr 1218/2019 z dnia 05.07.2019 r. 8. Podstawę prawną wykonania czynności IK stanowią: 1) Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186, ze zmianami), 2) Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), 3) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2019 poz. 1065, ze zmianami), 4) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz.1389, ze zmianami), 5) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r. poz. 1129, ze zmianami), 6) Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz. 462, ze zmianami), 7) Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 463, ze zmianami), 8) inne decyzje i uzgodnienia wydane w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego oraz inne ustalenia wg. wskazań Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w kwocie 11 058,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy pięćdziesiąt osiem złotych), przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe zamawiającego nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2) należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25, w pokoju nr 11, przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I ust. 2 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) wykaz cen według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do siwz W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V ust. 4 pkt 2) siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 4 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 7) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach