Przedsiębiorstwo Komunalne w Tucholi Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 89-500 Tuchola, ul. Świecka 68
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2013-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne w Tucholi Spółka z o.o.
ul. Świecka 68 68
89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie - Adres strony internetowej zamawiającego: http://pk.tuchola.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Rozbudowa i modernizacja składowiska odpadów w Bladowie, gmina Tuchola - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Rozbudowa i modernizacja składowiska odpadów w Bladowie, gmina Tuchola, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007 - 2013, Działanie: 2.2 Gospodarka odpadami. Inwestycja obejmuje utworzenie na bazie istniejącego składowiska odpadów Zakładu Zagospodarowania Odpadów. Realizacja usług Inżyniera Kontraktu będzie odbywać się etapami: Etap 1 - poprzedzający rozpoczęcie robót budowlanych, Etap 2 - nadzorowanie, koordynacja, rozliczanie robót budowlanych oraz sprawozdawczość rzeczowo - finansowa, Etap 3 - rozliczenie Projektu i sporządzenie sprawozdania końcowego zgodnie z wymogami Instytucji Zarządzającej - Zarządu Województwa Kujawsko - Pomorskiego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach (art. 45 ust. 6 Pzp): a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Z wadium wniesionego w innej formie, niż w pieniądzu musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę Wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia na pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Rozbudowa i modernizacja składowiska odpadów w Bladowie, gmina Tuchola. 5. Zgodnie z art. 45 ust. 3 i 7 Pzp wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, a wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 49 1160 2202 0000 0000 6090 5058. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Kasa
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.tuchola.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Brzozie
Dodano: 2016-06-02 - Zarządzanie i nadzór inwestorski nad robotami realizowanymi w ramach zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa ul. Łódzkiej w Toruniu
Dodano: 2016-05-18 - Zarządzanie i nadzór inwestorski nad robotami realizowanymi w ramach zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa ul. Łódzkiej w Toruniu
Dodano: 2016-04-07 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania jakim jest wykonanie odbudowy spichlerza z Wielkiego Zajączkowa i stodoły z Wielkiego Wełcza oraz odbudowy chałupy mieszkalnej dla pracowników rolnych z Mątowskich Pastwisk.
Dodano: 2015-08-10 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami drogowymi prowadzonymi przez Gminę Grudziądz
Dodano: 2015-06-18 - Pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad budową Punktu Obsługi Podróżnych wraz z zagospodarowaniem terenu stacji w Solcu Kujawskim w ramach projektu: Budowa wiaduktów i przystanków kolejowych w bydgosko-toruńskim obszarze metropolitalnym BiT-City-Solec Kujawski
Dodano: 2015-05-18 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania Przebudowa drogi powiatowej Nr 1710 C od miejscowości Wąbrzeźno km 0+ 000 ÷ do miejscowości Sitno km 4 + 300
Dodano: 2015-02-06 - PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ INWESTYCJI pn. PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1608C GRUBNO - WIELKIE CZYSTE ORAZ DROGI POWIATOWEJ NR 1625C JELENIEC - CEPNO
Dodano: 2015-02-03 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania jakim jest odbudowa zagrody z Kaniczek
Dodano: 2015-01-16 - Wybór inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach Projektu Rekultywacja składowisk odpadów w województwie kujawsko-pomorskim na cele przyrodnicze
Dodano: 2014-10-17