Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA PN. POMYSŁOWA, ATRAKCYJNA. RÓŻNORODNA, KOMPLEKSOWA - REWITALIZACJA PARKU MIEJSKIEGO NARZĘDZIEM INTEGRACJI I AKTYWIZACJI MIESZKAŃCÓW TURKU

Burmistrz Miasta Turku ogłasza przetarg

  • Adres: 62-700 Turek, ul. Kaliska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 289 61 00 , fax. 063 289 61 11
  • Data zamieszczenia: 2020-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Turku
    ul. Kaliska 59
    62-700 Turek, woj. wielkopolskie
    tel. 063 289 61 00, fax. 063 289 61 11
    REGON: 52658700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.miastoturek.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA PN. POMYSŁOWA, ATRAKCYJNA. RÓŻNORODNA, KOMPLEKSOWA - REWITALIZACJA PARKU MIEJSKIEGO NARZĘDZIEM INTEGRACJI I AKTYWIZACJI MIESZKAŃCÓW TURKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nadzór inwestorski nad robotami: 1.Wykonanie zagospodarowania zieleni: 1.1. Roboty porządkowe i przygotowawcze, w tym m.in.: - oczyszczenie terenu, - odmładzanie drzew i krzewów, - przesadzenie drzew, - karczowanie drzew i krzewów. 1.2. Roboty agrotechniczne związane z przygotowaniem gruntu, w tym m.in.: - usunięcie darni, - rozplantowanie ziemi, - przygotowanie terenu pod obsadzenia. 1.3. Wykonanie nasadzeń, w tym m.in.: - sadzenie drzew i krzewów, bylin i traw ozdobnych, - montaż konstrukcji wsporczych drzew, - ściółkowanie organiczne krzewów, nasadzeń jednogatunkowych traw i rabat bylinowych, - ściółkowanie korą kompostowaną mis drzew. 1.4. Wykonanie trawników i łąk , w tym m.in.: - trawników i łąk parkowych siewem, - trawników z mat nasiennych, - trawnika zbrojonego. 2. Wykonanie robót związanych z obiektami gospodarki wodnej: 2.1. Roboty przygotowawcze. 2.2. Rozbiórka istniejącego rurociągu doprowadzającego wodę do stawu starego o śr. 500 mm. 2.3. Roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i konstrukcyjne na zastawce w km 4+485 Kanału Folusz. 2.4. Odmulenie, umocnienie i stopnie korekcyjne na Kanale Folusz w km 3+960 – 4+500. 2.5. Remont rurociągu o śr. 400 mm odprowadzającego wodę ze stawu starego wraz z wlotem i wylotem oraz rów otwarty, w tym m.in.: - wymiana rurociągu betonowego na rurociąg z rur PE o śr. 400 mm, - odtworzenie przyczółka wlotowego i wylotowego rurociągu o śr. 400 mm, - umocnienie koryta rowu o dł. L=12 m, łączącego rurociąg odprowadzający z Kanałem Folusz wraz z wyprofilowaniem skarp i dna. 2.6. Remont stawu starego, w tym m.in.: - oczyszczenie czaszy z porostów i śmieci, odmulenie dna wraz z jego wyprofilowaniem na daszkowy, - remont skarpy zbiornika – rozebranie poręczy ochronnych, rozebranie żelbetowych ogrodzeń, rozebranie umocnień betonowych skarp wraz z murkiem oporowym i schodami skarpowymi, wyprofilowanie skarp do nachylenia 1:2 z wykonaniem umocnień w formie nasadzenia roślinności wodolubnej oraz humusowanie z obsiewem mieszanką traw. 2.7. Budowa nowego rurociągu o śr. 300 mm doprowadzającego wodę do stawu starego wraz z wylotem. 2.8. Remont istniejącej budowli wlotowej do zbiornika wodnego przy zbiegu ulic Dobrskiej i Łąkowej – staw nowy (km 3+960 Kanału Folusz) oraz wymiana zamknięć istniejących budowli piętrząco-upustowej, zbiornika wodnego przy zbiegu ulic Dobrskiej i Łąkowej – staw nowy (km 3+850 Kanału Folusz) na dwie zasuwy jednodzielne. 3. Budowę szaletu miejskiego: - Charakterystyka obiektu: • Powierzchnia zabudowy 62,25 m2, powierzchnia użytkowa 42,80m2, kubatura 115,56m3, • Budynek parterowy, składający się z dwóch osobnych części (męskiej i damskiej), połączony ażurowym przejściem i zadaszeniem, • W części damskiej przedsionek z 4 umywalkami i pomieszczenie z 3 kabinami ustępowymi, zaplanowano osobne pomieszczenie dla osób niepełnosprawnych, • W części męskiej 3 umywalki, 2 pisuary i 2 męskie kabiny ustępowe oraz pomieszczenie porządkowe dostępne od zewnątrz, • Budynek o ścianach zewnętrznych betonowych za stropodachem żelbetowym, • Obiekt całoroczny, ogólnodostępny - Wykonanie robót budowlanych ( tj. roboty ziemne, fundamentowe, podbudowy, ściany konstrukcyjne, stropy, stropodach, posadzki, ściany działowe, stolarka wewnętrzna i zewnętrzna, roboty wykończeniowe, elewacje). - Wykonanie wewnętrznej instalacji sanitarnej, wody zimnej i ciepłej oraz wentylacji mechanicznej. - Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej. 4. Budowę amfiteatru: - Charakterystyka obiektu: • Powierzchnia użytkowa sceny 89,64 m2, powierzchnia widowni 171,34 m2, • Budowla stanowiąca amfiteatr otwarty, użytkowany sezonowo, przeznaczony do organizowania imprez artystycznych, rozrywkowych, okolicznościowych, możliwych do zorganizowania na wolnym powietrzu, • Obiekt amfiteatru obejmuje scenę widowiskową zadaszoną, widownię na 199 miejsc siedzących, ciągi komunikacyjne oraz niezbędne urządzenia budowlane, • Obiekt funkcjonalnie powiązany z budynkiem zaplecza, • Scena w formie tarasu nad stawem starym, posadowiona na palach, przykryta zadaszeniem membranowym, wejście na scenę pomostem, • Widownia w postaci utwardzonych podestów z czterema rzędami siedzisk wykończonych deskami, do siedzisk wyższych rządów prowadzić będą schody terenowe, - Wykonanie robót budowlanych (tj. roboty ziemne, fundamentowe i izolacyjne, nawierzchnie i siedziska trybun). - Wykonanie zadaszenia membranowego (tj. roboty ziemne fundamentowe, konstrukcyjne żelbetowe, zasypki, konstrukcje stalowe, membrana). - Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej. 5. Budowę budynku zaplecza amfiteatru: - Charakterystyka obiektu: • Powierzchnia zabudowy 73,11 m2, powierzchnia użytkowa 54,54 m2, kubatura 147,26m3, • Obiekt parterowy, na planie prostokąta, z pomieszczeniem socjalnym, garderobą damską i męską oraz z pomieszczeniem magazynowym, • Budynek o ścianach zewnętrznych betonowych za stropodachem żelbetowym, - Wykonanie robót budowlanych (tj. roboty ziemne, fundamentowe, podbudowy, ściany konstrukcyjne, stropy, stropodach, posadzki, ściany działowe, stolarka wewnętrzna i zewnętrzna, roboty wykończeniowe, elewacje). - Wykonanie wewnętrznej instalacji sanitarnej, wody zimnej i ciepłej oraz wentylacji mechanicznej. - Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej. 6. Budowę urządzeń sportowych i rekreacyjnych: 6.1. Kort tenisowy: - wymiary boiska 3658x1829 cm, - wymiary pola do gry 2377x1097 cm, - nawierzchnia poliuretanowa - ogrodzenie z siatki stalowej o długości ok. 107,00 m i wysokości 4m (w obrębie piłko chwytu o wysokości 6m) z jedną bramą i dwiema furtkami, - powierzchnia boiska zakończona obrzeżem aluminiowym, - wyposażenie kortu: słupki i siatka do gry w tenisa – 1 komplet. 6.2. Boisko do koszykówki - wymiary boiska 1910 x 2600cm, - wymiary pola do gry 2200 x 1510 cm, - nawierzchnia poliuretanowa, - ogrodzenie z siatki stalowej o długości ok. 88,50 m i wysokości 4m (w obrębie piłko chwytu o wysokości 6m) z jedną bramą i dwiema furtkami, - powierzchnia boiska zakończona obrzeżem aluminiowym, - wyposażenie boiska: słupy z tablicami do koszykówki – 2 sztuki. 6.3. Plac zabaw: - wydzielenie stref funkcjonalnych dla dzieci starszych i młodszych, - montaż urządzeń zabawowych typowych: lokomotywa, wagonik (2 szt.), huśtawka bocianie gniazdo, huśtawka wahadłowa podwójna, zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią i tunelami, linarium kopuła, karuzela tarczowa, bujak wieloosobowy, karuzela ramienna, piaskownica, zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią, bujak (3szt.), koło fortuny z instrukcją gry, - montaż urządzeń indywidualnych z drewna klejonego: zestaw zabawowy z drewna klejonego (3szt.), spirala z drewna klejonego, - wyposażenie placu: tablica informacyjna z regulaminem, - nawierzchnia poliuretanowa, mineralna wodoprzepuszczalna, piasek oraz z płyt gumowych EPDM. 6.4. Siłownia zewnętrzna: - montaż urządzeń typowych: rider + wyciąg górny, orbitrek + biegacz, wahadło + twister, prasa nożna + wioślarz, poręcze równoległe + drabinka, ławeczka + prostownik pleców, wyciskanie na leżąco + wyciskanie na siedząco, jeździec, - wyposażenie: tablica informacyjna z regulaminem – 2 sztuki, - nawierzchnia mineralna wodoprzepuszczalna, trawa niska, żwir biały oraz żwir szary. 6.5. Strefa dla psów: - montaż urządzeń: łapa do przeskoków, kładka wąska, obręcze o zmiennej wysokości, słupki do slalomu, równoważnia duża obręcz do przeskoków (3szt.), płotek stały kość, obręcze do przeskoków, tuba wysoka, zestaw dog park, wieszak na smycz (2 szt.), - ogrodzenie z siatki stalowej o długości ok. 340,00 m i wysokości 1,50m z jedną bramą i pięcioma furtkami, - wyposażenie strefy: tablica informacyjna z regulaminem (2 szt.), kosze na psi odchody (3szt.). 6.6. Boisko do boule: - wymiary boiska 400 x 1500cm, - nawierzchnia z tłucznia granitowego, - powierzchnia boiska zakończona obrzeżem drewnianym - wyposażenie boiska: zestaw do gry, tablica informacyjna z regulaminem. 6.7. Miasteczko ruchu drogowego: - wykonanie sieci ulic, zjazdów, rozjazdów, skrzyżowań wraz ze znakami drogowymi pionowymi i poziomymi oraz imitacji torów kolejowych, - nawierzchnia mineralna wodoprzepuszczalna z obrzeżem aluminiowym. 7. Budowę pomostów: 7.1. Spuszczenie wody ze stawów, 7.2. Charakterystyka obiektu: - konstrukcje pomostów stanowią: ruszt palowy z pali drewnianych, krawędziaki, podwaliny na krawędziakach, podkłady z desek, - pomost I na nowym stawie o wymiarach 5900 x 2055 cm, - pomost II na nowym stawie o wymiarach 4000 x 780 cm, - pomost III na starym stawie o wymiarach 1800 x 1250 cm, - pomost IV (scena)na starym stawie. 8. Budowę i montaż elementów małej architektury: - urządzenia i elementy małej architektury: ławki - szt. 78 (3 rodzaje), paleniska z kamienia wraz z ławką okrągłą - szt. 6, zestawy drewniane(stół + siedzisko) - szt. 11, kosze na psie odchody - szt. 12, pergole - szt. 4, stanowiska do gry w szachy - szt. 3, stojaki na rower - szt. 20, tablice z regulaminem, leżaki miejskie montowane do pomostów - szt. 8, słupki i tablice znaków drogowych. 9. Budowę nawierzchni: 9.1. Wykonanie robót budowlanych (tj. roboty przygotowawcze, ziemne, podbudowy, wykończeniowe). 9.2. Rodzaje nawierzchni: - mineralna: ciągi piesze, mineralno-żywiczna: ciągi rowerowe, bieżnie, plac zabaw, miasteczko ruchu drogowego, - żwirowe: stanowisko do gry w boule, siłownia zewnętrzna, plac zabaw, - poliuretanowa: plac zabaw, - betonowa: elementy małej architektury, - kostka brukowa wibroprasowana: ciąg pieszo – jezdny. 10. Budowę ogrodzenia: 10.1. Wykonanie robót rozbiórkowych modułów betonowych. 10.2. Wykonanie robót budowlanych: - wykonanie bram wejściowych z rozebraniem starych bram, - wykonanie ogrodzenia z siatki plecionej – do renowacji o długości ok. 105,00 m, - wykonanie ogrodzenia z lin stalowych o długości ok. 250,00 m, - wykonanie muru betonowego o długości ok. 60,00 m. 10.3. Wykonanie prac renowacyjnych. 11. Budowę przyłączy wodno – kanalizacyjnych: 11.1. Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynku zaplecza amfiteatru i szaletu publicznego. 11.2.Wykonanie przepompowni ścieków i studzienki rozprężnej. 11.3. Budowa przyłącza wodociągowych do budynku zaplecza amfiteatru i szaletu publicznego. 11.4. Budowa hydrantu zewnętrznego. 12. Budowę zasilania energetycznego: 12.1. wykonanie WLZ i rozdzielnic zewnętrznych. 13. Przebudowę sieci oświetlenia wraz z instalacją monitoringu. 13.1. Wykonanie robót rozbiórkowych (przewodów, gniazd bezpiecznikowych, słupów oświetleniowych i opraw) 13.2. Wykonanie instalacji oświetlenia (kable oświetleniowych, słupy oświetleniowe wraz z oprawami – 84 latarnie - oprawy do lamp LED, lampy fotowoltaiczne z akumulatorami szt. 4, oprawy gruntowe szt. 58 , szafy oświetleniowe SO, rozdzielnice zewnętrzne) 13.3. Wykonanie instalacji CCTV (montaż kamer WiFi - szt. 22 na słupach oraz dławika, wykonanie zabezpieczenia obiektów). 14. Wykonanie prac porządkowych. Przygotowanie dla Zamawiającego następujących raportów: 1) Raport kwartalny: Inżynier Kontraktu w terminie do 15 dni po zakończeniu każdego kwartału przedłoży Zamawiającemu raport wyszczególniający wykonane przez Inżyniera Kontraktu prace oraz poinformuje o postępie robót, uzyskiwanym poziomie jakości robót, sprawach oraz występujących problemach w realizacji umowy na roboty budowlane. Raport kwartalny powinien zawierać: - opis postępu robót; - podanie % rzeczowego zaawansowania robót; - opis powstałych problemów i zagrożeń oraz działań podjętych w celu ich usunięcia, - fotografie dokumentujące postęp robót; - wykaz roszczeń i etap ich rozpatrzenia. 2) Raport końcowy, który powinien zawierać: - opis wykonanych robót; - fotografie dokumentujące wykonane roboty robót. 3) Inżynier Kontraktu zobowiązuje się przygotowywać Raporty w formie; -1 egzemplarz drukowany w języku polskim -1 egzemplarz w wersji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Santander Bank Polska - nr rachunku: 68 1090 1229 0000 0000 2201 3982 z opisem: „Wadium – postępowanie nr GIN.2710.6.2020”. Decydującą dla uznania za zachowany terminu wniesienia wadium w formie pieniężnej na rachunek bankowy jest data uznania rachunku zamawiającego kwotą zadysponowaną przez wykonawcę na podstawie polecenia przelewu. b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie dotyczącym kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej ( według wzoru formularza stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź inne informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach