Przetargi.pl
Pełnienie Funkcji Inżyniera Kontraktu dla Projektu pod nazwą: Budowa kanalizacji oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglomeracji Aleksandrów Kujawski

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Wodociągowej sp. zo.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-700 Aleksandrów Kujawski, ul. Kościelna 14
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-54 2824770, 2824760 , fax. 0-542824770
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Wodociągowej sp. zo.o.
    ul. Kościelna 14 14
    87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-54 2824770, 2824760, fax. 0-542824770
    REGON: 91126460400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.pgkiw.alekskuj.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o. z udziałem samorządu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie Funkcji Inżyniera Kontraktu dla Projektu pod nazwą: Budowa kanalizacji oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglomeracji Aleksandrów Kujawski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach realizacji projektu pn.: Budowa kanalizacji oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglomeracji Aleksandrów Kujawski, dla niżej wymienionych Zadań: Zadanie I: Rozbudowa i modernizacja istniejącej oczyszczalni ścieków w Aleksandrowie Kujawskim Zadanie II: Budowa Tłoczni ścieków Sanitarnych przy ul. Granicznej Zadanie III: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach miasta Aleksandrów Kujawski Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcje Inżyniera Kontraktu zgodnie z WARUNKAMI KONTRAKTOWYMI DLA BUDOWY dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Lausanne 12, Szwajcaria, czwarte wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008, dostępne pod adresem: Stowarzyszenie Inżynierów Doradców i Rzeczoznawców, PL 00-074 Warszawa, ul. Trębacka 4,tel./fax nr (48 22) 826 16 72, 826 56 49; url: www.sidir.pl, e-mail: biuro@sidir.pl Zamówienie obejmuje techniczny (budowlany), finansowy, administracyjny, prawny i terminowy nadzór nad wykonaniem robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa krajowego i wspólnotowego, przedmiotową umową i Kontraktem (tj. zawartą pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą Robót umową o wykonanie robót budowlanych, na którą składają się następujące dokumenty: Akt Umowy, Warunki Kontraktu, Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, Formularz oferty oraz inne dokumenty wymienione w Akcie Umowy). W ramach pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu do podstawowych obowiązków między innymi wchodzą: na etapie przed rozpoczęciem robót budowlanych przez Wykonawcę Robót wyznaczenie Daty Rozpoczęcia - zgodnie z kl. 8.1 Warunków Kontraktu odbieranie, weryfikowanie i akceptowanie dokumentów jakie Wykonawca Robót winien opracować i przedłożyć przed rozpoczęciem Robót (w szczególności: systemu zapewnienia jakości - zgodnie z kl. 4.9 Warunków Kontraktu, Programu Robót - zgodnie z kl. 8.3 Warunków Kontraktu, Planu Płatności - zgodnie z k. 14.4 Warunków Kontraktu, dokumentów potwierdzających należyte ubezpieczenie Kontraktu - zgodnie z Rozdziałem 18 Warunków Kontraktu) uzgodnienie z Wykonawcą Robót formy i kształtu Rozliczeń (Wniosków o Przejściowe Świadectwa Płatności) o których mowa w kl. 14.3 Warunków Kontraktu na etapie prowadzenia robót budowlanych: prowadzenie nadzoru nad wykonywaniem Robót i ich rozliczaniem zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa krajowego i wspólnotowego, postanowieniami Kontraktu oraz założeniami określonymi w dokumentach opracowanych przez Wykonawcę Robót na potrzeby realizacji Kontraktu odbieranie i weryfikowanie pod kątem technicznym, prawnym i finansowym wniosków Stron o Zmianę do Kontraktu oraz wniosków na wykonanie robót dodatkowych i uzupełniających, uczestnictwo w negocjacjach zmierzających do wprowadzenia Zmiany do Kontraktu lub udzielenia zamówień dodatkowych/uzupełniających, dokumentowanie podjętych przez Strony ustaleń podejmowanie wszelkich działań umożliwiających realizację robót budowlanych zgodnie z założonym Programem Robót stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego we wszystkich sprawach mających znaczenie dla realizacji Kontraktu; prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją Robót, tj. weryfikowanie Wniosków o Przejściowe Świadectwa Płatności i Końcowe Świadectwo Płatności, wystawianie Przejściowych Świadectw Płatności i Końcowego Świadectwa Płatności (zgodnie z kl. 14.3, 14.6, 14.10, 14.11, 14.13 Warunków Kontraktu) , sporządzanie Raportów miesięcznych o których mowa poniżej i innych dokumentów wymaganych przy realizacji robót, współpraca z Zamawiającym i Wykonawcą Robót w zakresie realizowanych robót budowlanych; podejmowanie wszelkich niezbędnych działań w celu ochrony interesów Zamawiającego; sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, Kontraktem oraz dobrą praktyką budowlaną, to jest w szczególności: kontrola jakości wykonanych prac budowlanych, zgodności robót z dokumentacją projektową, uzyskanymi pozwoleniami środowiskowymi i budowlanymi, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno - budowlanymi oraz przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami sanitarnymi, przepisami w zakresie ochrony przeciwpożarowej itp. ustanowienie i odpowiedzialność za czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego wszystkich branż wymaganych przez Zamawiającego, posiadających uprawnienia i doświadczenie w nadzorowaniu inwestycji; ustanowienie i odpowiedzialność za czynności koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego w rozumieniu art. 27 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2010 nr 243 poz. 1623 z późniejszymi zmianami); weryfikacja dostarczanych przez dokumentów dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez Wykonawcę Robót (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań, itp.); kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów; sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowywanie i udział w czynnościach Prób Końcowych, odbioru końcowego i przekazania inwestycji do eksploatacji; odebranie, zweryfikowanie i przekazanie Zamawiającemu Sprawozdań Wykonawcy Robót z wykonanych Prób Końcowych i Prób Eksploatacyjnych rozstrzyganie wątpliwości o charakterze technicznym powstałych w toku prowadzenia Robót; weryfikacja faktur Wykonawcy Robót pod kątem rachunkowym i zgodności z wydanymi Świadectwami Płatności oraz wstępna kwalifikacja wydatków Zamawiającego zgodnie z umową o dofinansowanie przedsięwzięcia i odpowiednimi wytycznymi. po zakończeniu robót budowlanych: zorganizowanie protokołowanych czynności odbiorów technicznych potwierdzających możliwość przystąpienia do Prób Końcowych pozyskanie od Wykonawcy Robót i zweryfikowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej Robót pozyskanie od Wykonawcy Robót i zweryfikowanie Projektów Prób Końcowych obejmujących Rozruch Mechaniczny i Rozruch Technologiczny obiektu opisany w nadzór nad wykonaniem przez Wykonawcę Robót Prób Końcowych, weryfikacja przedstawionego przez Wykonawcę Robót sprawozdania z wykonania tych Prób; wydanie Świadectwa Przejęcia po zasadniczym wykonaniu Robót umożliwiającym ich prawidłową eksploatację; opracowanie i przedstawienie Stronom do podpisu będącego załącznikiem do Świadectwa Przejęcia - Protokołu odbioru końcowego Robót i przekazaniu inwestycji do eksploatacji przyjęcie i zweryfikowanie przedłożonego przez Wykonawcę Robót Oświadczenia po Ukończeniu przyjęcie i zweryfikowanie przekazanych przez Wykonawcę Robót dokumentów gwarancji jakości opracowanie i uzgodnienie ze Stronami procedury zgłaszania, usuwania i dokumentowania wad, usterek i awarii w Okresie zgłaszania wad: nadzór nad zakończeniem przez Wykonawcę Robót wszystkich zaległych prac stwierdzonych w Świadectwie Przejęcia nadzór nad usunięciem przez Wykonawcę Robót wszystkich wad, usterek i awarii stwierdzonych przed wydaniem Świadectwa Przejęcia jak i ujawnionych w Okresie zgłaszania wad wydanie Świadectwa Wykonania (zgodnie z kl. 11.9 Warunków Kontraktu); opracowanie i przedstawienie Stronom do podpisu będącego załącznikiem do Świadectwa Wykonania - Protokołu usunięcia wszystkich wad, usterek i awarii ujawnionych do końca Okresu zgłaszania wad przyjęcie od Wykonawcy Robót zwolnienia z zobowiązań (zgodnie z kl. 14.12 Warunków Kontraktu) wystawienie Końcowego Świadectwa Płatności (zgodnie z kl. 14.13 Warunków Kontraktu) Ponadto Inżynier Kontraktu w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia zobowiązany będzie do: wydawania Wykonawcy Robót poleceń (zgodnie z kl. 3.1 Warunków Kontraktu) w celu zapewnienia prawidłowej realizacji Kontraktu przez Wykonawcę Robót podejmowanie procedury ustaleń określonej w kl. 3.5 Warunków Kontraktu w sytuacjach określonych w Kontrakcie uczestniczenie w spotkaniach organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego; organizowanie przynajmniej raz w miesiącu protokołowanej Narady Technicznej z udziałem Stron, której przedmiotem będzie omówienie stanu realizacji Kontraktu, powstałych problemów i podjęcie niezbędnych ustaleń zmierzających do rozwiązania tych problemów. sporządzenia następujących Raportów: Raport Wstępny złożony w terminie 30 dni po zawarciu umowy o przedmiotowe zamówienie Raporty Miesięczne składane w terminie 15 dni po upływie każdego kolejnego miesiąca po okresie sprawozdawczym, w okresie od zawarcia umowy o przedmiotowe zamówienie do zasadniczego zakończenia Robót potwierdzonego w Świadectwie Przejęcia Robót. Raport Końcowy złożony w terminie 30 dni po wydaniu Świadectwa Przejęcia Robót Raport Ostateczny złożony w terminie 30 dni po wydaniu Świadectwa Wykonania Robót rozliczenia projektu rozliczanie zakupów dokonanych przez wykonawców robót; przygotowywanie wniosków o płatność, w tym weryfikacja dokumentacji finansowej do wniosków o płatność i akceptacja pod kątem merytorycznym w zakresie swoich odpowiedzialności; przygotowywanie wszelkich wyjaśnień, projektów pism i stanowisk, niezbędnych do rozliczenia projektu; dbanie o właściwą promocję i informację w projekcie (tablice informacyjne, tablice pamiątkowe, broszury itp.); Szczegółowy zakres inwestycji będącej przedmiotem nadzoru ze strony Inżyniera Kontraktu zawiera właściwy dla danego Zadania Opis Przedmiotu Zamówienia, załączony do części III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opis Przedmiotu Zamówienia. Zamawiający wymaga aby Wykonawcy zapoznali się z terenem budowy przed złożeniem oferty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące zł.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pgkiw.alekskuj.pl/redir,przetargi?zamowienie_publiczneID=8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach