Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA INWESTYCJI POD NAZWĄ Budowa szkolnej hali widowiskowo-sportowej w m. Radziki Duże

Urząd Gminy Wąpielsk ogłasza przetarg

  • Adres: 87-337 Wąpielsk,
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4993921 w. 30 , fax. 056 4938322
  • Data zamieszczenia: 2010-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wąpielsk
    87-337 Wąpielsk, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4993921 w. 30, fax. 056 4938322
    REGON: 00054709800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wapielsk.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA INWESTYCJI POD NAZWĄ Budowa szkolnej hali widowiskowo-sportowej w m. Radziki Duże
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na: Inżyniera Kontraktu (nadzór inwestorski ) dla inwestycji pod nazwą Budowa szkolnej hali widowiskowo-sportowej w m. Radziki Duże. Wykonawca zobowiązany jest realizować usługę w oparciu o obowiązujące przepisy, przy zachowaniu należytej staranności. Jest to zamówienie na usługi w rozumieniu ustawy PZP Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcję Inżyniera Kontraktu - IK ( Inspektora Nadzoru Inwestorskiego) zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz.1118 z późn. zm.) oraz reprezentować będzie Zamawiającego - Inwestora w ramach realizacji projektu, którego postępowanie dotyczy. Wykonawcy przed złożeniem oferty powinni zapoznać się z dokumentacją projektową dostępną w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Wąpielsk, 87-337 Wąpielsk, powiat Rypin, woj.Kujawsko-pomorskie pokój nr 6 lub 7. W ramach pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu do podstawowych obowiązków między innymi wchodzą: a) na etapie postępowania przetargowego dotyczącego wyboru wykonawcy robót budowlanych: - udział w pracach komisji przetargowej - przedstawienie opinii w zakresie oceny branżowej złożonych ofert b) na etapie prowadzenia robót budowlanych: - prowadzenie nadzoru nad wykonywaniem robót i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem tych robót; - uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego; - wydawanie zgody na wykonanie robót dodatkowych i uzupełniających po uprzednim uzgodnieniu tej kwestii z zamawiającym; - podejmowanie wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu robót; - prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót, zgodnie z Prawem budowlanym; - pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie; - stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego; - prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją robót, opracowywanie dokumentów rozliczeniowych sprawozdań i innych dokumentów wymaganych przy realizacji robót, współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową i wykonawczą w zakresie realizowanych robót budowlanych; - podejmowanie wszelkich niezbędnych działań w celu ochrony interesów Zamawiającego; - sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, warunkami umowy oraz zasadami działania inspektora nadzoru, to jest w szczególności: - kontrola jakości wykonanych prac budowlanych, zgodności robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno - budowlanymi oraz przepisami bhp, SANEPID, p.poż.; - sprawdzenie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań, itp.) dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę robót budowlanych; - kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów; - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; - uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowywanie i udział w czynnościach odbioru; - rozstrzyganie wątpliwości o charakterze technicznym powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu lub rzeczoznawców; - ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego wszystkich niezbędnych branż, posiadających uprawnienia i doświadczenie w nadzorowaniu inwestycji; - bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z wykonawcą, oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur; - przygotowanie odpowiedniej dokumentacji i prowadzenie rozliczeń finansowych z instytucją współfinansującą inwestycję; - opracowanie końcowego rozliczenia robót budowlanych; - bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji; - zorganizowanie i dokonanie przy udziale Zamawiającego odbiorów częściowych i odbioru końcowego robót budowlanych oraz protokólarne przekazanie Zamawiającemu zrealizowanej inwestycji; - sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych przez wykonawcę za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy; c) po zakończeniu robót budowlanych: - wykonanie czynności wynikających z udzielonej przez wykonawcę 5 - letniej gwarancji i rękojmi na roboty budowlane, łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Zamawiającego do oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi; - zawiadomienie wykonawcy robót budowlanych o stwierdzonych wadach w okresie gwarancji i rękojmi; - sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi; - sporządzenie protokołu pousterkowego; PODSTAWOWE PARAMETRY OBIEKTU (wartości przybliżone) Szkolna Hala Sportowo-widowiskowa szerokość = 36,16 m długość = 44,56 m wysokość = 11,68m powierzchnia zabudowy = 1.622,39 m? powierzchnia użytkowa = 1.869,48 m? kubatura = 18.208,709 m? Łącznik ze szkołą podstawową: Szerokość - 2,56 m Wysokość - 3,26m Powierzchnia zabudowy- 47,36m2 Powierzchnia całkowita - 47,36 m? Powierzchnia użytkowa - 33,36 m? Kubatura - 143,03m? Budynek wyposażony będzie w następujące instalacje : Centralnego ogrzewania zasilanego z kotłowni umiejscowionej w budynku szkoły podstawowej, wodno-kanalizacyjną, elektryczną, odgromową i oddymiania, wentylację mechaniczną z klimatyzacją. I sieci zewnętrzne : Kanalizację sanitarną, deszczową, przyłącze wodociągowe, c.o. i c.w.u. Zagospodarowanie terenu : chodniki,dojścia piesze i dojazd do kotłowni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Dokumentacja projektowa składająca się z projektów budowlanych , 2) Przedmiar robót, 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania, dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, Zamawiający wymaga aby wykonawcy zapoznali się z terenem budowy Zamawiający informuję, że dysponuje wydaną Decyzją pozwolenia na budowę nr AB-7351-102/08 z dnia 14 kwietnia 2008r.. dotyczącą przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00- (słownie: - pięć tysięcy złotych). 2) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z poźn. zm.) 3) W przypadku złożenia wadium w formie pieniądza wadium należy wnieść przelewem na konto Bank Spółdzielczy Kowalewo o/Radziki Duże 45 9496 0008 0056 5394 2000 0010 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 4) W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji lub poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w kasie urzędu. 5) Zwrot wadium następuje na zasadach podanych w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wapielsk.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach