Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla inwestycji pn. Rewitalizacja Golubskiej starówki - Etap II (podetap IA)

Gmina Miasto Golub-Dobrzyń ogłasza przetarg

  • Adres: 87-400 Golub-Dobrzyń, Pl. Tysiąclecia 25
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 683-54-10 , fax. 0-56 683-54-15
  • Data zamieszczenia: 2010-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Golub-Dobrzyń
    Pl. Tysiąclecia 25 25
    87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 683-54-10, fax. 0-56 683-54-15
    REGON: 00052346500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.golub-dobrzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla inwestycji pn. Rewitalizacja Golubskiej starówki - Etap II (podetap IA)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego - pełnienie funkcji inżyniera kontraktu z zastosowaniem procedur FIDIC (Międzynarodowa Federacja Inżynierów Konsultantów - Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils) oraz zgodnie z polskim prawem przy realizacji inwestycji pn. Rewitalizacja Golubskiej starówki - Etap II (podetap IA) (Nr RPKP.07.01.00-04-003.09) współfinansowanej przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 7 Wspieranie przemian w miastach i w obszarach wymagających odnowy, Działania 7.1 Rewitalizacja zdegradowanych dzielnic miast Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2. Posiadają wiedzę i doświadczenie a także dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. W szczególności Wykonawca musi: 1) wykazać się należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi o wartości minimum 140.000,00 zł brutto polegającej na pełnieniu funkcji inżyniera kontraktu (nadzoru inwestorskiego); 2) dysponować i wskazać do uczestnictwa w wykonaniu Zamówienia co najmniej osoby posiadające następujące kwalifikacje: a) Kierownik Zespołu Inżyniera Kontraktu, który winien posiadać następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: wskazana osoba winna posiadać doświadczenie w zakresie pełnienia funkcji inżyniera kontraktu - kierownika zespołu (nadzoru inwestorskiego) przy co najmniej jednym kontakcie (inwestycji) na roboty o wartości co najmniej 3 000 000 zł brutto. b) Inspektor Nadzoru robót drogowych, który winien posiadać następujące kwalifikacje zawodowe: wskazana osoba winna posiadać aktualne wymagane przepisami prawa uprawnienia budowlane do kierowania robotami właściwymi dla branży drogowej oraz przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. c) Inspektor Nadzoru robót sanitarnych, który winien posiadać następujące kwalifikacje zawodowe: wskazana osoba winna posiadać aktualne wymagane przepisami prawa uprawnienia budowlane do kierowania robotami właściwymi dla branży sanitarnej oraz przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. d) Inspektor nadzoru robót elektrycznych, który winien posiadać następujące kwalifikacje zawodowe: wskazana osoba winna posiadać aktualne wymagane przepisami prawa uprawnienia budowlane do kierowania robotami właściwymi dla branży elektrycznej oraz przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. e) Inspektor Nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych, który winien posiadać następujące kwalifikacje zawodowe: wskazana osoba winna posiadać aktualne wymagane przepisami prawa uprawnienia budowlane do kierowania robotami właściwymi dla branży konstrukcyjno-budowlanej oraz przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. f) Ispektor nadzoru robót konserwatorskich, który winien posiadać następujące kwalifikacje zawodowe: wskazana osoba winna posiadać aktualne wymagane przepisami prawa uprawnienia do kierowania robotami właściwymi dla branży konserwatorskiej. g) Inspektor nadzoru archeologicznego, który winien posiadać następujące kwalifikacje zawodowe: wskazana osoba winna posiadać aktualne wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia nadzoru archeologicznego. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenie funkcji inspektorów nadzoru poszczególnych branż pod warunkiem wykazania się niezbędnymi uprawnieniami do kierowania i nadzorowania robotami w danej branży. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego Zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców oceniana będzie ich łączna sytuacja. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. W szczególności Wykonawca musi się wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 140 000,00 zł. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego Zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców oceniana będzie ich łączna sytuacja.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, winien dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem podanym w SIWZ; wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, o którym mowa w pkt. V.1 SIWZ, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, zgodnie ze wzorem podanym SIWZ; wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, uwzględniający wymagania, o których mowa w pkt. V.1 SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie ze wzorem podanym w SIWZ; oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, uwzględniające wymagania, o których mowa w pkt. V.1. SIWZ, zgodnie ze wzorem podanym w SIWZ; opłacona polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem Zamówienia, uwzględniające wymagania, o których mowa w pkt. V.1 SIWZ. Szczegółowy wykaz dokumentów i oświadczeń wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określa SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.golub-dobrzyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach