Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie ogłasza przetarg
- Adres: 41-500 Chorzów, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3490538 , fax. 032 3490580
- Data zamieszczenia: 2013-02-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie
ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45 45
41-500 Chorzów, woj. śląskie
tel. 032 3490538, fax. 032 3490580
REGON: 00001775600127 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl/zampub
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inwestora zastępczego w zadaniu pn. Budowa Sali Obsługi Klientów dla potrzeb Inspektoratu ZUS w Katowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inwestora zastępczego w zadaniu pn. Budowa Sali Obsługi Klientów dla potrzeb Inspektoratu ZUS w Katowicach wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu, rozliczeniem inwestycji po jej zakończeniu oraz bezusterkowym pogwarancyjnym odbiorem inwestycji. 2. Zakres zadania inwestycyjnego określają przekazane Wykonawcy dokumenty w tym przede wszystkim: 2.1. decyzja nr 111/13 Prezydenta Miasta Katowice z dnia 31 stycznia 2013 r. o udzieleniu pozwolenia na wykonanie robót budowlanych na realizację zadania pn. jw.; 2.2. projekt budowlany; 2.3. projekty wykonawcze; 2.4. przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie, a po wyborze wykonawcy robót kosztorysy ofertowe; 2.5. specyfikacje techniczne wykonanie i odbioru robót (STWiOR); 2.6. umowy z Wykonawcami (wliczając w to: Wykonawcę robót, Wykonawcę projektu, dostawców urządzeń lub wyposażenia oraz inne podmioty związane z realizacją inwestycji) po ich wyborze; 2.7. informacja o wysokości przyznanych środków finansowych dla przedmiotowej inwestycji. Dokumenty wymienione w pkt 2.2 - 2.5 zostaną przekazane Wykonawcy niezwłocznie po podpisaniu umowy, a dokumenty wymienione w pkt 2.6 i 2.7 po wyborze Wykonawcy robót - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 46 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: 1 340,00 zł słownie: jeden tysiąc trzysta czterdzieści zł. 2. Wadium można wnieść w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Jeżeli oferta będzie zabezpieczona wadium w innej formie niż podano w pkt 2, lub wadium zostanie wniesione niezgodnie ze sposobem niżej podanym, Zamawiający dokona wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. 5. Wadium musi być na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. a) KONTO DLA WPŁATY WADIUM: Bank PKO BP S.A. 78 1020 5590 0000 0002 9050 7012, b) Na przelewie należy umieścić informację: Inwestor zastępczy - 2013. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formach określonych w pkt 2b-2e kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 7. Oryginał wadium (w formie określonej w pkt 2b-2e) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie pokój 328, piętro III. Prosimy nie załączać oryginału wadium do oferty. 8. Wykonawca ma obowiązek dopełnienia wszelkich formalności, aby wadium zostało przyjęte przez Zamawiającego. 9. Z treści dokumentu wniesionego w formie poręczenia lub gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej powinno wynikać: - określenie przedmiotu zamówienia, - wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji (instytucja wystawiająca gwarancje lub poręczenie), - wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji (ZUS Oddział w Chorzowie), - określenie kwoty poręczenia lub gwarancji (musi być równa kwocie wadium), - jednoznaczne gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy, na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta na jego konto. Ponadto gwarancja nie może zawierać żadnych dodatkowych wymagań wobec Zamawiającego, np. żądania pośrednictwa banku Zamawiającego lub innego tego typu instytucji, a spory mogące wyniknąć z niniejszej gwarancji podlegają rozpoznaniu przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. 10. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert (także na przedłużony okres związania ofertą). 11. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie, w wysokości i formie (także na przedłużony termin związania ofertą) skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn.Uzbrojenie terenów ul. Elektrownia - Racjonalizatorów w Bytomiu
Dodano: 2016-07-26 - Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: Przebudowa drogi powiatowej 5904S, ul. Jagiellońskiej w Lędzinach w zakresie chodnika oraz dwóch zatok autobusowych
Dodano: 2016-06-21 - Termomodernizacja obiektów oświatowych (ZSS, PM 34) - pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (2)
Dodano: 2016-06-15 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. Rozbudowa i przebudowa budynku Przedszkola Publicznego nr 1 (wraz z robotami towarzyszącymi) w Górkach Małych
Dodano: 2016-06-06 - Usługa Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn: Rozbudowa infrastruktury przedszkoli wraz z niezbędnym wyposażeniem (Przedszkole Miejskie Nr 20 przy ul. Śliwki 38 oraz Nr 47 przy ul. Piłsudskiego 92 w Sosnowcu)
Dodano: 2016-06-02 - Szkoła Podstawowa 32 i Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 7 - modernizacja boisk - Inżynier Kontraktu (2)
Dodano: 2016-05-27 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn.: Budowa budynku biurowo-usługowego wraz z hostelem dla potrzeb Centrum Aktywności Obywatelskiej dzielnic Centrum i Stare Miasto ul. Krakowska 34
Dodano: 2016-05-16 - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania p.n.: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół i Pracy Pozaszkolnej przy ul. Bukowego 23 w Świętochłowicach wraz z jego przebudową w celu poprawy efektywności energetycznej w infrastrukturze publicznej
Dodano: 2016-05-13 - Termomodernizacja obiektów oświatowych (ZSS, PM 34,) - pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu.
Dodano: 2016-04-27 - Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: Przebudowa drogi powiatowej 5906S, ul. Chemików w Bieruniu w zakresie nawierzchni jezdni, chodnika i ciągu pieszo-rowerowego oraz budowa ścieżki rowerowej
Dodano: 2016-04-25