Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego w ramach Projektu pn.:Budowa stacji uzdatniania wody oraz kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wioska - Gmina Syców

Sycowska Gospodarka Komunalna sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 56-500 Syców, ul. Wrocławska 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7855154 , fax. 062 7855166
  • Data zamieszczenia: 2012-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sycowska Gospodarka Komunalna sp. z o.o.
    ul. Wrocławska 8 8
    56-500 Syców, woj. dolnośląskie
    tel. 062 7855154, fax. 062 7855166
    REGON: 02020422400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego w ramach Projektu pn.:Budowa stacji uzdatniania wody oraz kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wioska - Gmina Syców
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie funkcji Inwestora zastępczego w ramach Projektu pn.:Budowa stacji uzdatniania wody oraz kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wioska Gmina Syców. 2.Usługa Inwestora zastępczego jest to usługa polegająca na zarządzaniu dwiema umowami na roboty budowlane, odrębnie na budowę stacji uzdatniania wody oraz na budowę kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej. 3.Celem świadczenia usługi jest zapewnienie kontroli zgodności zawartych umów z warunkami technicznymi i technologicznymi, dotrzymania terminów realizacji, zapewnienia poziomu cen przyjętych w umowach oraz zapewnienie należytej jakości prac i dostaw. 4.Projekt współfinansowany będzie przez Unie Europejską z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Działania podstawowego usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej. 5.Usługa obejmować będzie następujące etapy: I ETAP: Wybór Wykonawcy robót dla budowy stacji uzdatniania wody i budowy kanalizacji sanitarnej tj.: -analiza dokumentacji projektowej wraz z weryfikacją kosztorysów wymaganych do przeprowadzenia procedury przetargowej na wykonanie robót budowlanych. -opracowanie szczegółowego harmonogramu finansowo - rzeczowego inwestycji w oparciu o złożony przez Zamawiającego wniosek o dofinansowanie zadania. -opracowanie, w oparciu o dokumentację projektowo - kosztorysową dokumentacji przetargowej tj. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wzorów umowy na roboty budowlane, przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówień publicznych na roboty budowlane, zgodnie z przepisami Ustawy Pzp. II ETAP: Realizacja dla budowy stacji uzdatniania wody i budowy kanalizacji sanitarnej tj.: -Wykonawca wykonywał będzie obowiązki zgodnie z zawartą umową o usługę Inwestora zastępczego, a w szczególności wykonywał obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego i koordynował czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 ze zm.), sporządzał raporty oraz pomoc zamawiającemu w rozliczeniu finansowym umów na roboty budowlane. -sprawdzanie protokołów odbioru. -zgłaszanie Zamawiającemu opóźnień w stosunku do harmonogramu realizacji robót lub konieczności aneksowania umowy o dofinansowanie projektu w zakresie przesunięć w harmonogramie rzeczowo - finansowym. III ETAP: Pomoc przy rozliczeniu pozyskanych środków współfinansujących inwestycje: -konsultacje sporządzonych przez Zamawiającego wniosków o płatność do instytucji finansujących inwestycję. -konsultacje sporządzonych przez Zamawiającego sprawozdań z poszczególnych etapów realizacji inwestycji do instytucji finansujących inwestycję. -konsultacje sporządzonych przez Zamawiającego sprawozdań końcowych do instytucji finansujących inwestycje w części rzeczowej i finansowej, z uwzględnieniem postanowień zawartych w umowie o współfinansowanie inwestycji. 6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ - pn. Opis przedmiotu zamówienia (tj. OPZ) dostępny na stronie internetowej Zamawiajacego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715400005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 1000,00 zł w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgk-sycow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach