Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji pn. Konserwacja reprezentacyjnych wnętrz zachodniej części dawnego zamku cesarskiego w Poznaniu i ich adaptacja celem efektywnego wykorzystania dziedzictwa kulturowego

Centrum Kultury Zamek ogłasza przetarg

  • Adres: Poznań, ul. Św. Marcin
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 64 65 348 , fax. 61 64 65 308
  • Data zamieszczenia: 2017-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kultury Zamek
    ul. Św. Marcin 80/82 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 64 65 348, fax. 61 64 65 308
    REGON: 000278178
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ckzamek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji pn. Konserwacja reprezentacyjnych wnętrz zachodniej części dawnego zamku cesarskiego w Poznaniu i ich adaptacja celem efektywnego wykorzystania dziedzictwa kulturowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn. Konserwacja reprezentacyjnych wnętrz zachodniej części dawnego zamku cesarskiego w Poznaniu i ich adaptacja celem efektywnego wykorzystania dziedzictwa kulturowego, polegająca na świadczeniu usług związanych z zarządzaniem, kontrolą, nadzorem i rozliczeniem realizacji prac konserwatorskich, robót budowlanych i dostaw związanych z realizacją zadania inwestycyjnego. W szczególności zastępstwo inwestycyjne obejmuje zarządzanie całością zadań mających na celu zrealizowanie Inwestycji, w tym m.in. zarządzanie, koordynowanie, pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, organizowanie prac, kontrola i nadzór nad ich realizacją wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu objętego umową. W ramach pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi w taki sposób, aby Inwestycja była wykonana zgodnie z dokumentacją projektową oraz ofertą wykonawcy prac, w terminie ustalonym w umowie zawartej z wykonawcą prac, skutecznym wyegzekwowaniu od wykonawcy prac wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i urządzeń, jakości prac i kosztów ich realizacji, jak również prawidłowo rozliczona oraz uzyskanie stosownych decyzji i pozwolenia niezbędnego do uzyskania pozwolenia na użytkowanie Inwestycji. Zastępstwo inwestycyjne obejmuje także uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych i egzekwowaniu od wykonawcy prac roszczeń z tytułu gwarancji jakości i rękojmi za wady, w okresie 1 roku od dnia odbioru końcowego prac Szczegółowy zakres zamawianej usługi zastępstwa inwestycyjnego określają postanowienia wzoru umowy (załącznik nr 9 do siwz). Powierzchnia objęta zakresem prac, dla których zarządzania, kontrolowania, nadzorowania i rozliczania powołany zostanie Inwestor Zastępczy, wynosi ok. 3284 m2, kubatura ok. 17430 m3. Prace te: a) obejmują wybrane ciągi komunikacyjne oraz pomieszczenia w części zachodniej zamku (35 pomieszczeń) na parterze, pierwszym i drugim piętrze – zgodnie z zakresem oznaczonym na rzutach kondygnacji. b) dzielą się na roboty w dziedzinie architektury, instalacyjne w dziedzinie elektrycznej, niskoprądowej, sanitarnej oraz prace w zakresie konserwacji zabytkowych elementów wystroju i wyposażenia wnętrz. Konserwacji podlegać będzie wystrój kamieniarski, tynki, sztukaterie i płaskorzeźby gipsowe, elementy drewniane – stolarka drzwiowa, okienna, zabytkowe meble, boazerie i parkiety, elementy metalowe – kraty, osłony, balustrady, lampy. c) obejmują także dostawę wyposażenia pomieszczeń objętych pracami konserwatorskimi – gablot, rolet okiennych manualnych i elektrycznych oraz systemu oświetleniowego (opraw oświetleniowych na szynoprzewodach). d) będą prowadzone w obiekcie czynnym, co oznacza, że obiekt w zakresie poddawanym konserwacji w ramach niniejszego zamówienia zostanie wyłączony z działalności tylko w części, a jego pozostała część, jako niewyłączona przez cały okres trwania prac konserwatorskich, będzie dostępna dla zwiedzających i musi umożliwiać Zamawiającemu prowadzenie działalności statutowej. Obiekt jest wpisany do rejestru zabytków. Nadzór inwestorski działa w imieniu Zamawiającego i na jego rzecz, odpowiada za kompleksową i terminową realizację zadania zgodnie z przepisami, w szczególności: - ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t. j.: Dz. U. z 2014 r. poz. 1446 ze zm.), - ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t. j.: Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.), - ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, - wszelkich innych przepisów prawa mających zastosowanie do czynności wykonywanych przez Inwestora Zastępczego. Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do posiadania przez cały okres realizacji zamówienia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, z sumą gwarancyjną co najmniej 1.000.000,00 zł (jeden milion zł).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł). Szczegółowe informacje dot. zasad wnoszenia wadium zostały podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wzór: załącznik nr 2 do siwz); b) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo do podpisania oferty (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii), podpisane przez osobę figurującą we właściwym rejestrze (lub innym dokumencie), jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. c) w przypadku składania oferty wspólnie przez dwóch lub więcej Wykonawców – pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólnie w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach