Związek Gmin Zagłębia Miedziowego ogłasza przetarg
- Adres: 59-100 Polkowice, ul. Mała 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 840 14 90 , fax. 076 840 14 99
- Data zamieszczenia: 2013-04-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Związek Gmin Zagłębia Miedziowego
ul. Mała 1 1
59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
tel. 076 840 14 90, fax. 076 840 14 99
REGON: 39030957700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgzm.polkowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego nad realizacją zadań pn. Przygotowanie terenu pod osiedlowe punkty selektywnego zbierania odpadów komunalnych oraz zadanie pn. Budowa centralnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadań pn. Przygotowanie terenu pod osiedlowe punkty selektywnego zbierania odpadów komunalnych oraz pn. Budowa centralnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w formule zaprojektuj i wybuduj, który będzie wykonywał czynności zastępstwa inwestorskiego na przedmiotowych zadaniach w 2013 r. - 2014 r. zgodnie z wymogami Zamawiającego i obowiązującymi w tym zakresie przepisami i norami oraz postanowieniami niniejszej umowy. 2. W ramach zadań zleconych Inwestorowi Zastępczemu zakłada się realizację prac dla czterech ZADAŃ: 2.1 ZADANIE I - Wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji technicznej dla osiedlowych punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych - utwardzenie terenu, usytuowanie pojemników naziemnych odebranych z miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 2.1.1 ZADANIE I obejmuje następujące lokalizacje: a) Gmina Chocianów - 80 lokalizacji pojemników naziemnych, b) Gmina Jerzmanowa i Pęcław - 63 lokalizacji pojemników naziemnych, w tym 38 lokalizacji dla Gminy Jerzmanowa i 25 dla Gminy Pęcław, c) Gmina Gaworzyce i Radwanice - 70 lokalizacji pojemników naziemnych, w tym 31 lokalizacji dla Gminy Gaworzyce i 39 lokalizacji dla Gminy Radwanice d) Gmina Polkowice - 48 lokalizacji pojemników naziemnych, e) Gmina Grębocice - 47 lokalizacji pojemników naziemnych, f) Gmina Przemków - 82 lokalizacji pojemników naziemnych, 2.1.2 Dokumentacje projektowe wskazujące m. in. dokładne wskazanie miejsc utwardzenia terenu pod pojemniki oraz specyfikacje techniczną (wymiary) pojemników naziemnych zostaną przekazane przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. 1.1.3 Wykonanie utwardzenia terenu pod osiedlowe punkty selektywnego zbierania odpadów komunalnych obejmuje: a) roboty ziemne, b) utwardzenie terenu , c) przewóz pojemników z miejsca wskazanego przez Zamawiającego (ZGZM), d) usytuowanie pojemników odebranych z miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 2.1.4 Utwardzenie terenu obejmuje obszar o wielkości od 18,75m? do 23,75m? i obejmuje wykonanie następujących czynności: - korytowanie terenu, - wykonanie podbudowy, - wykonanie obrzeży betonowych, - utwardzenie terenu , - usytuowanie tablicy informacyjnej. 2.2 ZADANIE II - Zakup tablic informacyjnych pod osiedlowe punkty selektywnego zbierania odpadów komunalnych. 2.2.1 Liczba tablic zostanie wskazana przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. 2.2.2 Miejsca usytuowania tablic, w wymienionych w ZADANIU I lokalizacjach, zostaną wskazane w przekazanych przez Zamawiającego dokumentacjach projektowych niezbędnych do zrealizowania ZADANIA I. 2.2.3 W celu ujednolicenia informacji zawartych na tablicach informacyjnych Zamawiający przekaże po podpisaniu umowy z Inwestorem Zastępczym, szczegółowe wytyczne dotyczące wymiarów tablic oraz treści jakie mają zawierać. 2.2.4 Tablice informacyjne po ich zakupie zostaną przekazane wykonawcy lub wykonawcom ZADANIA I celem wbudowania zgodnie z dokumentacjami projektowymi oraz podmiotowi lub podmiotom wskazanym przez Zamawiającego. 2.3 ZADANIE III - Zorganizowanie zastępczego Centralnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów 2.3.1 W ramach zastępczego Centralnego PSZOK, dla mieszkańców z terenu Związku Gmin Zagłębia Miedziowego, planuje się zbiórkę następujących frakcji odpadów komunalnych: 1) przeterminowanych leków i chemikaliów, 2) zużytych baterii i akumulatorów, 3) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, 4) mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, 5) odpadów budowlanych i rozbiórkowych, 6) zużytych opon. 2.3.2 Planowany zastępczy PSZOK miałby funkcjonować od dnia 1 lipca 2013 roku do czasu utworzenia Centralnego PSZOK zlokalizowanego na działce nr 180/10, obręb 3 Polkowice. Otwarcie Centralnego PSZOK, zgodnie z harmonogramem planowanej inwestycji, zaplanowane zostało na grudzień 2014 roku. Informacje potrzebne do opisu przedmiotu zamówienia Zamawiający przekaże Inwestorowi Zastępczemu po podpisaniu umowy. 2.4 ZADANIE IV - Budowa centralnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w formule zaprojektuj i wybuduj 2.4.1 Prace projektowe. - wykonanie projektu budowlano - wykonawczego (5 egzemplarzy) na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego dla budowy centralnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, - uzyskanie w niezbędnym zakresie i na swój koszt opinii, uzgodnień, pozwoleń wymaganych odrębnymi przepisami umożliwiających uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę, - uzyskać informację o wpływach eksploatacji górniczej (uzgodnienie dokumentacji technicznej na szkody górnicze), - wykonania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (2 egzemplarze), - wykonanie przedmiarów i kosztorysów opracowanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, - odbycie w ramach wynagrodzenia ofertowego co najmniej sześciu konsultacji z Zamawiającym w trakcie przygotowywania przedmiotu zamówienia, - złożenie wniosku i uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę, - opracowania, o których mowa będą przekazane Zamawiającemu również w wersji elektronicznej. Ich przygotowanie nastąpi w oparciu o oprogramowanie: MS Word, MS Excel, PDF, norma pro *kst. *ath. lub inne zaakceptowane przez Zamawiającego. 2.4.2 Wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji technicznej dla budowy centralnego punktu selektywnego zbierania odpadów. 1. Koszt realizacji zadań objętych zastępstwem inwestorskim dla przedmiotowego zadania nie może przekroczyć kwoty przewidzianej na ten cel w budżecie ZGZM, tj. kwoty: 10.192.794,02 zł brutto, w tym: - na realizację ZADANIA I : 1 988 860,19 zł brutto, - na realizację ZADANIA II : 617 460,00 zł brutto, - na realizację ZADANIA III : 184.500,00 zł brutto, - na realizację ZADANIA IV : 7.401.973,83 zł brutto. 2. Przewiduje się możliwość wzrostu wskazanych w ust. 1 kwot o 10 % ich wartości. Z tytułu zwiększenia wysokości wskazanych w ust. 1 kwot, Inwestorowi Zastępczemu nie będzie przysługiwać dodatkowe wynagrodzenie. Szczegółowe informacje znajdują się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgzm.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji koordynatora budowy przy realizacji kontraktu pn.: Modernizacja infrastruktury sportowej, zimowej i letniej na Jamrozowej Polanie w Dusznikach - Zdroju -Etap I i Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn.: Skomunikowanie mostu na rzece Odrze w miejscowości Brzeg Dolny z drogą krajową nr 94 i drogą wojewódzką nr 340 w zakresie: - odcinek od drogi wojewódzkiej nr 341 do drogi powiatowej nr 1353D w m. Radecz - jako kontynuacja budowy przeprawy przez Odrę. CPV 71.52.00.00-9
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania dla zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego Zespołu Szkół Medycznych w Oleśnicy przy ul. Armii Krajowej 2, na działce nr 18 8 AM 25 obręb Oleśnica, przeznaczonego na potrzeby utworzenia Dziennego Domu Pomocy Społecznej, Klubu Integracji Społecznej, mieszkań chronionych oraz przedszkola publicznego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Budowa budynku zespołu szkolno - przedszkolnego z salą sportową i żłobkiem oraz niezbędną infrastrukturą w miejscowości Lutynia
Dodano: 2016-04-06 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa i rozbudowa szkoły podstawowej w Sadkowie z wprowadzeniem funkcji przedszkolnej w systemie niskoenergetycznym wraz z infrastrukturą techniczną wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie
Dodano: 2016-03-29 - Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w roku 2016
Dodano: 2016-03-17 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gozdawa
Dodano: 2016-02-26 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wojczyce.
Dodano: 2016-02-25 - Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w roku 2016
Dodano: 2016-02-19 - Pełnienie nadzorów inwestorskich nad prowadzonymi robotami w Gminie Miejskiej Nowa Ruda do 2018 roku.
Dodano: 2015-12-28