Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji pn.:Remont i przebudowa historycznego obiektu Willa Generała wraz z otoczeniem na cele kulturalne w Częstochowie.

Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska 11/13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (034) 3707100 , fax. 034 3707175
  • Data zamieszczenia: 2009-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
    ul. Śląska 11/13 11/13
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. (034) 3707100, fax. 034 3707175
    REGON: 00051573800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji pn.:Remont i przebudowa historycznego obiektu Willa Generała wraz z otoczeniem na cele kulturalne w Częstochowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji pn.:Remont i przebudowa historycznego obiektu Willa Generała wraz z otoczeniem na cele kulturalne w Częstochowie, tj. kompleksowa obsługa finansowa i techniczna zadania inwestycyjnego wraz z  rozliczeniem środków przeznaczonych na jego realizację obejmującą w szczególności: a) nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi, prowadzony poprzez ustanowionych inspektorów nadzoru budowlanego we wszystkich wymaganych prawem dla przedmiotowego zadania inwestycyjnego branżach, b) wykonywanie w imieniu Zamawiającego (Inwestora) wszelkich czynności związanych z promocją projektu zgodnie z wytycznymi dla Beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, działanie 8.2. Infrastruktura Placówek Oświatowych; c) nadzór finansowy i prowadzenie pełnej sprawozdawczości oraz rozliczeń środków własnych Zamawiającego (Inwestora) oraz środków pozyskanych na realizację inwestycji przez Zmawiającego, tj. środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, w ramach Priorytetu IV. Kultura, Działania 4.1 Infrastruktura kultury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715400005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 1 500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych, 00/100) do dnia 02.11.2009 r. do godz. 09:30.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają podane warunki: Warunek 1: Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Warunek 2: Spełniają łącznie następujące warunki: 1.wykażą się prowadzeniem tj. zakończeniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia co najmniej: a) 1 zadania polegającego na pełnieniu funkcji Inwestora Zastępczego (Inżyniera kontraktu, Menadżera Projektu) dla inwestycji, które były współfinansowane ze środków Unii Europejskiej (fundusze strukturalne lub inne fundusze i środki pomocowe) b) 2 zadań polegających na pełnieniu funkcji Inwestora Zastępczego (inżyniera kontraktu, Menadżera Projektu) na inwestycjach związanych z budową, przebudową lub remontem obiektów użyteczności publicznej o wartości robót nie mniejszej niż 1 mln zł brutto każda , w tym co najmniej 1 zadania polegającego na pełnieniu funkcji Inwestora Zastępczego (inżyniera kontraktu, Menadżera Projektu) na inwestycji związanej z budową, przebudową lub remontem budynku wpisanego do rejestru zabytków. W/w elementy składowe tego warunku zostaną uznane za spełnione, jeżeli były zrealizowane w jednym kontrakcie jak również w osobnych kontraktach. Warunek 3: Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.: a)dysponują osobą zdolną do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, która będzie pełnić funkcję koordynatora inspektorów nadzoru posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, określone przepisami Prawa budowlanego oraz co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, b)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, które będą pełnić funkcję inspektorów nadzoru posiadającymi uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w następujących specjalnościach: instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, określone przepisami Prawa budowlanego; c) dysponują osobą zdolną do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, która pełnić będzie funkcję specjalisty ds. monitorowania i rozliczeń finansowych. Osoba taka musi posiadać min. 2-letnie doświadczenie w rozliczaniu inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej (fundusze strukturalne lub inne fundusze i środki pomocowe). Zamawiający (Inwestor) dopuszcza połączenie funkcji poszczególnych osób (np. Kierownika Zespołu z Inspektorem Nadzoru) pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą funkcję wszystkich warunków wymaganych dla tych funkcji. Warunek 4: Zobowiążą się, w przypadku złożenia najkorzystniejszej oferty, do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego na kwotę nie mniejszą niż 1 mln zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie musi dostarczyć Wykonawca (Inwestor Zastępczy) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku 1 ( punkt 5.1. specyfikacji) muszą być: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca (Inwestor Zastępczy) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2)Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku 2 ( punkt 5.2. specyfikacji) muszą być: a)Sporządzone przez Wykonawcę (Inwestora Zastępczego) wykazy zadań spełniających warunki określone w punkcie 5.2a i punkcie 5.2b wg załączników nr 3 i nr 4 do specyfikacji. c) Dokumenty potwierdzające, że ww. funkcje na zadaniach ujętych w załącznikach nr 3 i 4 pełniono należycie, np. referencje. 3)Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku 3 ( punkt 5.3. specyfikacji) muszą być: a)Sporządzony przez Wykonawcę wg załącznika nr 5 do specyfikacji wykaz, zawierający imiona i nazwiska osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował, które będą pełnić funkcję: -Koordynatora inspektorów nadzoru wraz z jego uprawnieniami budowlanymi do nadzorowania robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z jego uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wynikającymi z § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych - Dz. U. Nr 150, poz. 1579;; -Specjalistę ds. monitorowania i rozliczeń finansowych oraz informacją na temat jej min. 2-letniego doświadczenia w rozliczaniu inwestycji współfinansowanych ze środków UE (fundusze strukturalne lub inne fundusze i środki pomocowe); - inspektorów nadzoru inwestorskiego wraz z ich uprawnieniami budowlanymi do nadzorowania robót w następujących specjalnościach: instalacyjnej w zakresie i, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych, gazowych; instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, określone przepisami Prawa budowlanego. UWAGA: Dodatkowo należy załączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w w/w wykazie osób, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. b)Sporządzony przez Wykonawcę wykaz obiektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej (fundusze strukturalne lub inne fundusze i środki pomocowe), dokumentujący min. 2-letnie doświadczenie specjalisty ds. monitorowania i rozliczeń finansowych w pełnieniu podobnych funkcji - wg załącznika nr 6 do  specyfikacji. c) Zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla osób, które będą pełnić funkcję inspektorów nadzoru inwestorskiego, potwierdzające ich przynależność do Izby ,aktualnego na dzień składania ofert. Zamawiający (Inwestor) dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z w/w Izby oraz dowodu dokonania należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert. 4)Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku 4 ( punkt 5.4.specyfikacji) musi być: a)Oświadczenie Wykonawcy (Inwestora Zastępczego), że w przypadku uznania jego oferty za ofertę najkorzystniejszą, przedstawi, kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego na kwotę nie mniejszą niż 1 mln zł zgodnie z warunkami i ustalonymi we wzorze umowy. Przez cały okres umowy zobowiąże się być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. od daty podpisania umowy do czasu przewidywanego terminu zakończenia zadania i jego rozliczenia, upływającego orientacyjnie w dniu 30.12.2010 r. Zobowiąże się również do przedłożenia Zamawiającemu (Inwestorowi) kserokopii polisy po każdorazowym jej odnowieniu w terminie do 3 dni kalendarzowych. Oświadczenie zawarte jest w punkcie 10. Druku Oferta, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 5)Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego (Inwestora): a)Wypełniony Druk Oferta, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji. b) Dowód wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czestochowa.bip-gov.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach