Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego w trakcie kontynuacji robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa krytej pływalni „Dolnośląski Delfinek" przy Gimnazjum nr 1 w Górze wraz z kręgielnią”

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56200 Góra, ul. Mickiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 655 443 644 , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2018-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1
    56200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 655 443 644, fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego w trakcie kontynuacji robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa krytej pływalni „Dolnośląski Delfinek" przy Gimnazjum nr 1 w Górze wraz z kręgielnią”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego w trakcie kontynuacji robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa krytej pływalni „Dolnośląski Delfinek" przy Gimnazjum nr 1 w Górze wraz z kręgielnią” Projektowany jest budynek krytej pływalni wraz z kręgielnią o jednej kondygnacji nadziemnej przeznaczonej dla użytkowników oraz pomieszczeniach technicznych zlokalizowanych w piwnicy. W obiekcie znajdą się następujące kompleksy funkcjonalne: I. Strefa wejściowa 1) Wiatrołap 2) hol wejściowy/ szatnia wierzchnia 3) wc ogólnodostępne męskie 4) wc ogólnodostępne damskie/ niepełnosprawnych 5) kasa wyspowa II. Zaplecze szatniowo - sanitarne 1) hol/ kącik kosmetyczny 2) 2 szatnie dziewcząt, 3) wspólna umywalnia dziewcząt (natryski) 4) 2 wc dziewcząt 5) szatnia rodzinna/ niepełnosprawnych 6) umywalnia 7) wc przystosowane dla niepełnosprawnych 8) wspólne przejście na halę basenową przez brodzik przejazdowy z szatni rodzinnej i dziewcząt 9) wspólna umywalnia chłopców (natryski) z przejściem na halę basenową przez brodzik 10) wc chłopców + pisuar 11) pom. porządkowe III. Hala basenowa 1) Niecka basenu pływackiego o wym. 16,67,00 ×8,5 o głębokości 1,35 m do 0,90 m (4 tory o szerokości 2m) 2) "Plaża" obejście niecki basenowej 3) Magazyn sprzętu sportowego 4) Pomieszczenie ratownika, trenera ,instruktora (pierwszej pomocy medycznej) z zapleczem szatniowo-sanitarnym. IV. Zaplecze socjalne i administracyjne 1) zaplecze pracownicze 2) zaplecze techników V. Pomieszczenia techniczne 1) na parterze: a) węzeł cieplny b) wentylatorownia szatni i kręgielni c) wentylatorownia hali basenowej d) rozdzielnia elektryczna e) pomieszczenia dostawy, magazynowania i dozowania chemii basenowej 2) w piwnicy: a) stacja uzdatniania wody b) wentylatorownia podbasenia VI. Kręgielnia 1) hol wejściowy/ bufet samoobsługowy z miejscem na dystrybutory napojów i przekąsek - dostępny również dla klientów basenu/ rodziców czekających na dzieci 2) kręgielnia BOWLING-2 tory, siedziska dla graczy, lada barowa - stanowisko obsługi 3) pomieszczenie zaplecza. Powierzchnia netto obiektu 1149,05m 2 w tym: - podbasenie 236,45 m 2 - parter basen 746,75m 2 - parter kręgielnia 165,85 m 2 _ Kubatura 3 613,24 m 3 _ Powierzchnia lustra wody 142 m 2 _ Orientacyjne wymiary budynku: długość: 45,00 m szerokość: 45,00 m wysokość: 6,0 m. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót oraz dokumentacja inwentaryzacyjna opisująca roboty wykonane przez dotychczasowego wykonawcę robót budowlanych. Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje dostawy odkurzacza basenowego, o którym mowa w dokumentacji projektowej. W załączeniu do SIWZ na roboty budowlane uszczegółowienie dokumentacji w pytaniach i odpowiedziach. a) Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje kompleksowy nadzór w branży konstrukcyjno – budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad wykonaniem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą integralną część SIWZ. Inspektorzy nadzoru zobligowani są do dokładnego zapoznania się z przedmiotową dokumentacją, udostępnioną na stronie Zamawiającego. Zakres obowiązków inspektorów nadzoru opisano w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332) i w aktach wykonawczych oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. b) Podstawowe obowiązki inspektora/ów nadzoru to m.in.: 1. Wykonawca w ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do przyszłego Wykonawcy robót, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych w każdej branży w trakcie trwania robót z jego zakresu. 2. Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności od Inspektora nadzoru, brak możliwości skontaktowania się Inspektorem nadzoru przez 3 kolejne dni robocze może stanowić podstawę do rozwiązania umowy. 3. Realizowanie obowiązków i zadań nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancyjnym na roboty budowlane. W czasie trwania okresu gwarancyjnego Wykonawca będzie dokonywał systematycznych przeglądów robót objętych umową na roboty, przyjmował zgłoszenia dotyczące wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym, zgłaszał do Wykonawcy robót zaistniałe wady i usterki oraz ustalenia dotyczące terminów ich usuwania, nadzorował realizację robót związanych z usuwaniem wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczał ich wykonanie. 4.Współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. 5. Nadzór spraw związanych ze spełnieniem warunków które inwestor otrzymał od jednostek opiniodawczych, które są niezbędne w celu prawidłowego realizowania inwestycji; .Zaopiniowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BiOZ przekazanego przez Wykonawcę robót Zamawiającemu. 6.Kontrola realizacji przez Wykonawcę robót obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót. 7.Wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego, w tym sporządzanie protokołów z rady budowy. 8. W ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego Wykonawca ma prawo: - Wydawać kierownikowi budowy potwierdzone wpisem do dziennika budowy polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. - Żądać od Kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. - Żądać od Kierownika budowy zawieszenia prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne. Inspektor zobowiązuje się zawiadamiać Inwestora niezwłocznie o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do oddelegowania swoich pracowników, którzy będą uczestniczyć w pracy Inspektora nadzoru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W postępowaniu ustanowiono obowiązek wniesienia wadium w wysokości 1500 ,00 ( jeden tysiąc pięćset złotych ) , 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu ( przelewem na konto ), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804) 4. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w formie innej niżeli pieniądz, załącza do oferty kopię dokumentu wadialnego, a jego oryginał deponuje w sekretariacie UM i G w Górze, pokój nr 101 przed terminem złożenia ofert, tj. przed 25.01.2018 r. przed godz. 12.00 Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem PKO BP S.A. 45102052260000620204970226 z dopiskiem wadium w przetargu nieograniczonym na ......................................( nazwa postępowania). 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium powinno obejmować cały okres związania z ofertą. 7. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego. 8. Oferta Wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie odrzucona. 9. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 10. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niżeli pieniądz , - zapisy dokumentu wadialnego winny zabezpieczać w pełni interes Zamawiającego w zakresie sytuacji zatrzymania wadium , opisanych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość i forma oferty: - wypełniony formularz ofertowy - wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, - wypełnione ,,Wykazy doświadczenia inspektora nadzoru”, ZAŁ. nr 2 a, lub 2b oraz 2c DO SIWZ - wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do przedmiotowej SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie – odrębne dla każdego z nich. - pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień (jeżeli dotyczy, tj. jeśli oferta nie jest podpisywana przez osobę lub osoby bezpośrednio uprawnione do składania oświadczeń woli zgodnie z KRS). Dla tego dokumentu obowiązkowa jest forma oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dodatkowo pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp ( mającego zastosowanie do spółek cywilnych ) tj. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienie takiej funkcji – wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów – winno być dołączone do oferty; - zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach