Przetargi.pl
pełnienie funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań realizowanych przez Gdańskie Nieruchomości w roku 2020

Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 80-254 Gdańsk, Partyzantów
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, , fax. 583 458 235
  • Data zamieszczenia: 2020-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy
    Partyzantów 74
    80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, , fax. 583 458 235
    REGON: 19281776900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    pełnienie funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań realizowanych przez Gdańskie Nieruchomości w roku 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań realizowanych przez Gdańskie Nieruchomości w roku 2020. 2. Zakres usługi obejmuje: 1) Dział Techniczny [TT] – zadanie 1: a) sporządzanie przedmiarów robót do kosztorysów na remonty oraz sporządzenie kart kwalifikacyjnych w zakresie robót ogólnobudowlanych, b) komisyjne wprowadzanie wykonawcy na budowę ze wskazaniem zakresu prac budowlanych do wykonania, c) nadzór nad zgodnością ze stanem faktycznym, kontrola zużycia materiałów wbudowanych, w tym materiałów z odzysku, d) kontrola przestrzegania przez wykonawcę postanowień umownych, e) komisyjny odbiór robót w zakresie robót ogólnobudowlanych, sporządzanie protokołu odbioru oraz wykazu stwierdzonych usterek, naliczanie kar umownych z tytułu nie dotrzymania warunków umownych, egzekwowanie od wykonawcy robót usunięcia usterek, w tym stwierdzonych w czasie przeglądów pogwarancyjnych, f) sprawdzenie kosztorysów ofertowych dotyczących robót ogólnobudowlanych pod względem poprawności merytorycznej i rachunkowej, g) sporządzanie aneksów wraz z uzasadnieniem do nadzorowanych umów, h) weryfikacja i potwierdzenie zgodności faktur wystawionych przez wykonawców robót remontowych i modernizacyjnych, i) prowadzenie kontroli obiektów budowlanych, j) udzielanie odpowiedzi na pisma, przygotowanie do podpisu, k) udział w wizjach. 2) Dział Techniczny [TT] – zadanie 2: a) sporządzanie przedmiarów robót do kosztorysów na remonty oraz sporządzenie kart kwalifikacyjnych w zakresie robót elektrycznych, b) komisyjne wprowadzanie wykonawcy na budowę ze wskazaniem zakresu prac elektrycznych do wykonania, c) nadzór nad zgodnością ze stanem faktycznym, kontrola zużycia materiałów wbudowanych, w tym materiałów z odzysku, d) kontrola przestrzegania przez wykonawcę postanowień umownych, e) komisyjny odbiór robót w zakresie robót elektrycznych, sporządzanie protokołu odbioru oraz wykazu stwierdzonych usterek, naliczanie kar umownych z tytułu nie dotrzymania warunków umownych, egzekwowanie od wykonawcy robót usunięcia usterek, w tym stwierdzonych w czasie przeglądów pogwarancyjnych, f) sprawdzenie kosztorysów ofertowych dotyczących robót elektrycznych pod względem poprawności merytorycznej i rachunkowej, g) sporządzanie aneksów wraz z uzasadnieniem do nadzorowanych umów, h) weryfikacja i potwierdzenie zgodności faktur wystawionych przez wykonawców robót remontowych i modernizacyjnych, i) przygotowanie i składanie do zakładu ENERGA wniosków o warunki przyłączeniowe i dokumentów wymaganych do zawarcia umowy na dostawę energii do budynku lub lokalu mieszkalnego. 3) Dział Nadzoru Właścicielskiego [NW] – zadanie 3: a) udział w organizowanych przez zarządców wspólnot mieszkaniowych odbiorach remontów nieruchomości wspólnych oraz przeprowadzanie okresowych kontroli prawidłowego wykonania remontów nieruchomości wspólnot mieszkaniowych, w których Gmina Miasta Gdańska jest członkiem. b) opiniowanie uchwał wspólnot mieszkaniowych w zakresie celowości i zasadności planów remontowych. c) sprawdzenie zasadności kosztów remontu na podstawie kosztorysu, kompletowanie dokumentów i opisywanie rachunków wystawionych przez zarządcę wspólnoty na Gminę, d) wykonanie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z zagospodarowaniem podwórzy: • nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi, • uczestnictwo w analizie dokumentacji projektowej i w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, • kontrola w ramach okresu trwania gwarancji, stanu podwórek zrealizowanych w ubiegłych latach. • wykonywanie ekspertyz geologicznych. e) analiza i opiniowanie dokumentacji technicznej wspólnot mieszkaniowych, w których Gmina Miasta Gdańska posiada swoje udziały. f) analiza i opiniowanie dokumentacji związanych z Budżetem Obywatelskim (w tym nadzór nad realizacją) 4) Dział Utrzymania Technicznego i Remontów [TR] – zadanie 4. a) sprawdzenie zasadności kosztów remontu na podstawie kosztorysów ofertowych, b) komisyjne wprowadzanie wykonawcy na budowę ze wskazaniem zakresu prac ogólnobudowlanych do wykonania, c) nadzór nad zgodnością ze stanem faktycznym, kontrola zużycia materiałów wbudowanych, w tym materiałów z odzysku, d) kontrola przestrzegania przez wykonawcę postanowień umownych, e) komisyjny odbiór robót w zakresie robót ogólnobudowlanych, sporządzanie protokołu odbioru oraz wykazu stwierdzonych usterek, naliczanie kar umownych z tytułu nie dotrzymania warunków umownych, egzekwowanie od wykonawcy robót usunięcia usterek, w tym stwierdzonych w czasie przeglądów pogwarancyjnych, f) sprawdzenie kosztorysów ofertowych dotyczących robót budowlanych pod względem poprawności merytorycznej i rachunkowej, g) sporządzanie aneksów wraz z uzasadnieniem do nadzorowanych umów, h) weryfikacja i potwierdzenie zgodności faktur wystawionych przez wykonawców robót remontowych i modernizacyjnych, i) nadzorowanie prac konserwacyjnych i dekarskich realizowanych przez firmy zewnętrzne. 3. Warunki realizacji zamówienia: a) Wykonawca będzie wykonywał umowę w siedzibie Zamawiającego oraz na terenie miasta Gdańska stosując metody i zasady postępowania określone przez Zamawiającego, b) potwierdzeniem czasu wykonywania czynności będzie ewidencja godzin obejmująca okres miesiąca kalendarzowego (akceptowana przez Zamawiającego), w którym czynności były wykonywane, 4. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego. 2. Do oferty Wykonawca musi załączyć aktualny na dzień złożenia wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnego za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. „Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy:  Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.  Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–22 i ust. 5 pkt 2-4. 3. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście. 4. Podać w druku „zdolność zawodowa – wykaz osób” doświadczenie inspektora nadzoru z uprawnieniami budowlanymi upoważniającymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (dotyczy zadania 1 i 4). 5. Podać w druku „zdolność zawodowa – wykaz osób” doświadczenie inspektora nadzoru z uprawnieniami budowlanymi upoważniającymi do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (dotyczy zadania 3). 6. Podać w druku „zdolność zawodowa – wykaz osób” doświadczenie osoby posiadającej kwalifikacje w zakresie dozoru geologicznego nad pracami geologicznymi (dotyczy zadania 3). 7. Podać w druku „zdolność zawodowa – wykaz osób” doświadczenie osoby z uprawnieniami budowlanymi upoważniającymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (dotyczy zadania 2). 8. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach