Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. : Czas na Lubartów - kompleksowe przygotowanie terenów pod inwestycje

Miasto Lubartów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Jana Pawła II 12
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8552273 , fax. 081 8552016
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Lubartów
    ul. Jana Pawła II 12 12
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 8552273, fax. 081 8552016
    REGON: 43101938800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubartow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. : Czas na Lubartów - kompleksowe przygotowanie terenów pod inwestycje
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego w specjalności sanitarnej, drogowej i elektrycznej dla inwestycji pn.: Czas na Lubartów - kompleksowe przygotowanie terenów pod inwestycje dofinansowanej w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 Osi Priorytetowej I Nowoczesna Gospodarka Działania I.3 Wspieranie innowacji, tj : 1. pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego o specjalności sanitarnej nad robotami budowlanymi polegającymi na : - budowie sieci kanalizacji ściekowej ? 0,20 m o długości ogółem 1188 m w projektowanych drogach oraz pompowni ścieków z przewodem tłocznym DN 100 długości 18,0 m, budowie sieci kanalizacji deszczowej o długości ogółem 2423,5 m o średnicach od ? 0,30m do ? 0,60m, 81 szt. wpustów ściekowych oraz budowie przykanalików od wpustów ściekowych ? 0,20 m o długości 359,5 m w projektowanych drogach oraz w ul. Gazowej, budowie sieci wodociągowej DN 200 o łącznej długości 1411,5 m w projektowanych drogach, budowie sieci kanalizacji światłowodowej (bez kabli światłowodowych i studzienek połączeniowych) o łącznej długości 1399,0 m w projektowanych drogach. Wartość szacunkowa robót budowlanych branży sanitarnej wynosi 3 232 854 PLN, 2. pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego o specjalności drogowej nad robotami budowlanymi polegającymi na : - przebudowie ulicy Gazowej klasy L po istniejącym przebiegu o długości 1,169 km, budowie ulicy klasy L (078 KDL) łączącej ulicę Nowodworską z ulicą 077KDL o długości 0,94 km oraz budowie ulicy klasy D (077 KDD) łączącej ulicę Gazową z ulicą 078 KDL o długości 0,4954 km. Wartość szacunkowa robót budowlanych branży drogowej wynosi 2 852 072 PLN 3. pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego o specjalności elektrycznej nad robotami budowlanymi polegającymi na: - budowie przyłącza elektroenergetycznego SN i nn wraz budową stacji transformatorowej do pompowni ścieków, usunięciu kolizji linii kablowych SN-15kV oraz usunięciu kolizji linii napowietrznej WN-110kV. Wartość szacunkowa robót budowlanych branży elektrycznej wynosi 556 211 PLN. Szczegółowe obowiązki inspektorów nadzoru inwestorskiego określone są w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ww. ustawy, którzy: 1. zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia rozumie się pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi : 1.1. branży sanitarnej polegającymi na budowie sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej grawitacyjnej o długości co najmniej 1500 mb w odniesieniu do I części zamówienia, 1.2. branży drogowej polegającymi na budowie ulicy lub ulic o nawierzchni asfaltowej o długości co najmniej 1500 mb w odniesieniu do II części zamówienia 1.3. branży elektrycznej polegającymi na budowie lub przebudowie linii elektroenergetycznej WN-110 kV, w odniesieniu do III części zamówienia; 2. dysponują osobami odpowiednio wykwalifikowanymi dla obsadzenia niżej wymienionych stanowisk lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób spełniających takie warunki: 2.1. w zakresie części I zamówienia : Inspektor nadzoru o specjalności sanitarnej posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - 1 osoba, 2.2. w zakresie części II zamówienia : Inspektor nadzoru o specjalności drogowej posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - 1 osoba, 2.3. w zakresie części III zamówienia : Inspektor nadzoru o specjalności elektrycznej posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - 1 osoba. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ww. ustawy muszą być spełnione odrębnie przez każdego z wykonawców występujących wspólnie, natomiast w przypadku pozostałych warunków szczegółowych wykonawcy występujący wspólnie muszą wykazać, że łącznie spełniają te warunki. Ocena spełniania warunków zostanie przeprowadzona na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumentywymienione poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków do oferty należy dołączyć: 1. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane przez prawo budowlane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. : 4.1. decyzje o nadaniu uprawnień budowlanych oraz 4.2. aktualne zaświadczenia o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego, 5. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; 6. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 7. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów (referencji lub innych) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubartow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach