Przetargi.pl
1. Utrzymanie czystości w Gimnazjum w Telatynie w okresie (01.09.2009r. -30.06.2010r) 2.Przygotowanie posiłków oraz eksploatacja kuchni i stołówki w SP i Gimnazjum Telatyn w okresie (01.09.2009r. -30.06.2010r. )

Urząd Gminy Telatyn ogłasza przetarg

  • Adres: 22-652 Telatyn, Telatyn 71
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6613110 , fax. 084 6613110
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Telatyn
    Telatyn 71 71
    22-652 Telatyn, woj. lubelskie
    tel. 084 6613110, fax. 084 6613110
    REGON: 00055019500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://telatyngm.ovh.org
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Utrzymanie czystości w Gimnazjum w Telatynie w okresie (01.09.2009r. -30.06.2010r) 2.Przygotowanie posiłków oraz eksploatacja kuchni i stołówki w SP i Gimnazjum Telatyn w okresie (01.09.2009r. -30.06.2010r. )
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: 1. Utrzymanie czystości w Gimnazjum w Telatynie w okresie (01.09.2009r. -30.06.2010r) Szczegółowy zakres prac i obowiązków : 1. Sprzątanie codzienne za wyjątkiem dni wolnych od nauki obejmować będzie: 1/ sale szkolne (910 m2) 2/ toalety / mycie ścian i posadzek/ ( 70 m2) 3/ korytarze, klatki schodowe, schody zewnętrzne i inne pomieszczenia szkolne (475 m2) 4/ teren przylegający / boisko / ( 5000 m2) 2. Mycie okien - 4 razy w roku w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w należytym stanie sanitarno - porządkowym powierzchni poziomych i pionowych z uwzględnieniem iż w salach szkolnych występują wykładziny, parkiet, płytki PCV, glazura i terakota. W toaletach występuje terakota lub lastriko: 3. Zakres prac związanych z utrzymaniem porządku przy sprzątaniu obejmuje : 1/ odkurzanie 2/ czyszczenie powierzchni podłogowych 3/ czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni ławek, biurek, szaf, szafek, parapetów, pulpitów, listew ściennych, drzwi itp. 4/ porządkowanie i dezynfekcja toalet, czyszczenie glazury łazienkowej, armatury luster wiszących, zabezpieczenie toalet w papier toaletowy i mydło w płynie oraz środki dezynfekujące i zapachowe. Po zakończeniu usługi Wykonawca maluje we własnym zakresie łazienki, ubikacje i pomieszczenia gospodarcze. 5/ opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci 6/ mycie otworów okiennych / szyb i ram okiennych od wewnątrz i z zewnątrz / polegające na tym, że technika mycia powinna być dostosowana do rodzaju okien 7/ okresowe / w terminach ustalonych przez Dyrektora Gimnazjum / pranie firan, zasłon nie mniej niż dwa razy w roku 8/ sprzątanie boiska oraz terenu przyległego do szkoły i koszenie trawy(dotyczy także terenu pomiędzy ogrodzeniem Gimnazjum a drogą publiczną ) - wysokość porostu traw nie może przekraczać - 10 cm . 9/ podlewanie kwiatów w klasach i na korytarzach - w tym, w okresie ferii i dbałość o ogródek przyszkolny, 10/ zabezpieczyć wykonanie usługi w trakcie zajęć pozalekcyjnych i uroczystości szkolnych - w terminach uzgodnionych z Dyrektorem Gimnazjum w tym, w dni wolne od pracy 4. Sprzątanie należy prowadzić w godzinach od 7.00 do 17.00 lub innych godzinach po uzgodnieniu z Zamawiającym i zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 5. Należy zabezpieczyć co najmniej jednego pracownika zobowiązanego do stałego przebywania na terenie szkoły w godzinach jej pracy (wymagane uzgodnienie z Dyrektorem Gimnazjum), do którego obowiązków należeć będzie: a) bieżące sprzątanie obiektu b) dzwonienie na lekcje i przerwy c) odśnieżanie , posypywanie ciągów komunikacyjnych środkami zapobiegającymi oblodzeniu (dotyczy również chodnika przy drodze publicznej przyległego do terenu Gimnazjum) d) nadzór nad szatniami e)pilnowanie aby osoby postronne nie przebywały na terenie szkoły. f) otwiera i zamyka budynek Gimnazjum oraz ponosi pełną odpowiedzialność za jego zabezpieczenie podczas zajęć lekcyjnych i podczas wykonywania usługi. 6. Czynności porządkowe należy wykonywać po zajęciach lekcyjnych. 7. Środki czystości i sprzęt niezbędny do wykonania usługi zabezpiecza wykonawca 8. Wykonuje drobne naprawy sprzętu szkolnego np. zamki, spłuczki itp. - zlecone przez Dyrektora Gimnazjum. 9. Z własnych środków wyposaża szkołę w środki czyszczące, piorące, dezynfekujące, ścierki, ręczniki, ręczniki jednorazowe, papier toaletowy, mydło oraz ubrania ochronne. 10. Wykonywanie niezbędnych prac porządkowych w szkole i jej otoczeniu w okresie ferii zimowych i letnich (podlewanie kwiatów) w 2009r do 31.07.2010r oraz prac mających na celu przygotowanie obiektu do rozpoczęcia roku szkolnego w 2009/10r oraz innych prac zleconych przez Dyrektora Gimnazjum a dotyczących utrzymania porządku w Gimnazjum i obejściu (koszenie trawy). 2. Przygotowanie posiłków oraz eksploatacja kuchni i stołówki w SP i Gimnazjum Telatyn w okresie (01.09.2009r. -30.06.2010r. ) Szczegółowy zakres prac i obowiązków : 1.Przygotowywanie i podawanie posiłków oraz obsługa i eksploatacja kuchni wraz ze stołówką codziennie za wyjątkiem dni wolnych od nauki obejmować będzie: 1/ zbieranie pieniędzy od dzieci na zakup produktów żywnościowych na potrzeby stołówki z zastosowaniem przepisów ustawy o zamówieniach publicznych (Dz.U. z 2004 Nr 19 poz. 177 z późniejszymi zmianami) . Do przygotowywania posiłków celem obniżenia ich ceny używać należy produktów przekazanych przez rodziców. Zbiórkę produktów żywnościowych (ziemniaki, warzywa, owoce) organizować w porozumieniu z Dyrektorem Gimnazjum i przedstawicielem Rady Rodziców 2/ opracowywanie tygodniowych jadłospisów z wyliczeniem wartości kalorycznych i podaniem gramatury posiłków . Uwaga! Odrębnie dla Gimnazjum i Szkoły Podstawowej 3/ gotowanie posiłków zgodnie z tygodniowymi jadłospisami - zatwierdzonymi przez Dyrektora Gimnazjum oraz przedstawiciela Rady Rodziców. 4/ podawanie posiłków w godzinach i ilości ustalonej przez Dyrektora Gimnazjum 5/ sprzątanie i mycie naczyń 6/ utrzymywanie w należytym stanie technicznym i sanitarnym pomieszczenia kuchni, stołówki oraz wyposażenia 2. Posiłki przygotowywać zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarno - epidemiologicznymi i standardami żywieniowymi dotyczącymi dzieci i młodzieży szkolnej 3. Przy zakupie produktów żywnościowych stosować przepisy ustawy o zamówieniach publicznych. 4. . Każdego miesiąca rozliczać koszty posiłków - informacje przedkładać Dyrektorowi Gimnazjum, Radzie Rodziców oraz Zamawiającemu. Dyrektor Gimnazjum, przedstawiciele Rady Rodziców oraz osoby upoważnione przez Zamawiającego mają prawo kontroli dokumentacji Wykonawcy w zakresie wykonywanej usługi, zaś w przypadku nie udostępnienia dokumentacji lub niezgodnego jej prowadzenia z niniejszą umową z Wykonawcą zostanie rozwiązana umowa o usługę z jego winy. 5. . Wykonawca zobowiązany jest zapewnić do obsługi osoby posiadające stosowne i aktualne badania lekarskie. Ponosi całkowitą odpowiedzialność za stan sanitarny kuchni i stołówki, w tym realizuje postanowienia i decyzje dotyczące funkcjonowania i obsługi kuchni oraz stołówki szkolnej. Zapewnić uczniom terminowe wydawanie posiłków. 6. . Zakres prac obejmuje ponadto następujące czynności: 1)Porządkowanie i dezynfekcja urządzeń kuchennych i naczyń 2)Mycie otworów okiennych w pomieszczeniach kuchni, stołówki oraz pomieszczeń pomocniczych. 3) Dbałość o czystość ścian i powierzchni podłogowych - w miarę potrzeby wykonuje malowanie ścian. 7. Zamawiający zabezpiecza dostawy energii elektrycznej do urządzeń zainstalowanych w kuchni na własny koszt. 8. Wykonawca: 1)Odpowiada za należyty stan urządzeń kuchennych i naczyń. Remonty bieżące i uzupełnianie stanu naczyń wykonuje na bieżąco i we własnym zakresie 2)W przypadku awarii urządzeń technicznych powierzonych wykonawcy spowodowanych jego winą - remontu dokonuje we własnym zakresie 3) Wykonawca na własny koszt wyposaża kuchnię w niezbędne urządzenia techniczne dostosowane do własnych źródeł zasilania. 4)Wykonawca z własnych środków zakupuje gaz . 5)Ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów BHP i przeciw pożarowych - odpowiada przed jednostkami kontrolującymi 6)Z własnych środków wyposaża kuchnię i stołówkę w środki czyszczące, piorące, dezynfekujące, ścierki, ręczniki oraz ubrania ochronne dla pracujących osób 7)W przypadku przygotowania posiłków dla osób nie będących uczniami klas 0 - VI Szkoły Podstawowej lub I-III Gimnazjum pobiera za nie pełną odpłatność z uwzględnieniem kosztów lokalowych, amortyzacji, energii i obsługi. ? pobranej kwoty za posiłki z tytułu eksploatacji kuchni, ceny energii, należy przekazać na konto Urzędu Gminy w rozliczeniu miesięcznym w terminie 7 dni. 8)Wykonawca zobowiązany jest w uzgodnieniu z Dyrektorem Gimnazjum obsłużyć uroczystości i zajęcia szkolne w dniach wolnych od pracy w tym, w okresie ferii oraz wykonywać inne prace zlecone przez Dyrektora Gimnazjum a związane z prowadzeniem i obsługą kuchni oraz stołówki. 9)W przypadku zmniejszenia liczby osób korzystających z posiłków w okresie obowiązywania umowy kwota ustalona w przetargu zostanie pomniejszona o odpowiedni %. Liczba dzieci korzystająca ze stołówki ( dwa dania) - ok. 350 uczniów. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych :
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 747600004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium przetargowe w wysokości : Zadanie pierwsze -150zł. Zadanie drugie -300 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pz p. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu . 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, wykonawca zobowiązany jest złożyć , w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert str.5 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - druk nr 1 w załączeniu 3) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 1.Pozostałe dokumenty : 4) formularz ofertowy zgodny ze wzorem. 4) ilość oraz wykaz proponowanych do zatrudnienia osób i liczbę pełnych etatów. Ilość zatrudnionych osób i liczba pełnych etatów w trakcie realizacji zamówienia nie morze ulec zmianie -druk w załączeniu. 6) zaakceptowany projekt umowy 7) dokument potwierdzający wpłatę wadium w wysokości określonej w pkt. VIII 8) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłatami podatków ,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) dokumentów stwierdzających, że osoby , które będą wykonywać zamówienie ,posiadają wymagane uprawnienia ,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 10) wykaz usług wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat(druk nr5 w załączeniu ) wraz z referencjami tego typu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://telatyngm.ovh.org
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach