Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego ogłasza przetarg
- Adres: 85-008 Bydgoszcz, ul. Słowackiego 7
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3211142 , fax. 052 3212350
- Data zamieszczenia: 2011-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego
ul. Słowackiego 7 7
85-008 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3211142, fax. 052 3212350
REGON: 00084239000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.bydgoszcz.pl zakładka zamówienia publiczne
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn. Roboty odtworzeniowo-konserwatorskie zabytkowej sali koncertowej oraz elewacji zabytkowego budynku z przywróceniem jej XIX-wiecznego stanu zgodnie z zatwierdzonym projektem - część 2; Etap III C w ramach inwestycji pn. Modernizacja budynku Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy przy ul. Gdańskiej 20 dla celów dydaktyczno-widowiskowo-koncertowych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1 Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnej oraz elektrycznej i niskoprądowej jako zespół inspektorów nadzoru inwestorskiego (branżowego - instalacje). 1.2 Do zadań inspektorów nadzoru inwestorskiego należy: 1) nadzorowanie robót zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) a w szczególności zgodnie z jej art. 25 i art. 26 ; 2) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z umową, projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej (sztuki budowlanej) ; 3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 4) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, rozruchach technologicznych urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych lub ich części i przekazywanie ich do użytkowania; 5) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia ich wad, a także, na żądanie Zamawiającego, kontrolowanie rozliczeń budowy w zakresie nadzorowanej (branży) specjalności ; 6) przybycie na każde wezwanie Zamawiającego i wykonawcy robót; 7) udzielanie, na żądanie Zamawiającego, informacji o stanie realizacji robót; 8) udział w konstruowaniu zakresów robót oraz harmonogramów inwestorskich; 9) sprawdzanie przedmiarów i obmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich i powykonawczych; 10) dokonywanie odbioru robót w trybie przewidzianym umową o roboty budowlane oraz wg procedur opisanych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych przez dokonanie wpisu do dziennika budowy; 11) uczestniczenie w odbiorze końcowym zadania inwestycyjnego i całego budynku; 12) wykonywanie innych czynności związanych z pełnionym nadzorem inwestorskim w trybie i na warunkach uzgodnionych z Zamawiającym; 1.3 Inspektorzy mają prawo: 1) wydawać polecenia kierownikowi budowy lub kierownikowi robót, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych oraz instalacyjnych, wymagać dostarczenia dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń; 2) żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; 3) zlecić wykonawcy, przez dokonanie wpisu do dziennika budowy, wykonanie robót niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo obiektu lub zabezpieczenia przed awarią, o czym natychmiast powiadomią Kierownika Projektu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.bydgoszcz.pl zakładka zamówienia publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Brzozie
Dodano: 2016-06-02 - Zarządzanie i nadzór inwestorski nad robotami realizowanymi w ramach zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa ul. Łódzkiej w Toruniu
Dodano: 2016-05-18 - Zarządzanie i nadzór inwestorski nad robotami realizowanymi w ramach zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa ul. Łódzkiej w Toruniu
Dodano: 2016-04-07 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania jakim jest wykonanie odbudowy spichlerza z Wielkiego Zajączkowa i stodoły z Wielkiego Wełcza oraz odbudowy chałupy mieszkalnej dla pracowników rolnych z Mątowskich Pastwisk.
Dodano: 2015-08-10 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami drogowymi prowadzonymi przez Gminę Grudziądz
Dodano: 2015-06-18 - Pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad budową Punktu Obsługi Podróżnych wraz z zagospodarowaniem terenu stacji w Solcu Kujawskim w ramach projektu: Budowa wiaduktów i przystanków kolejowych w bydgosko-toruńskim obszarze metropolitalnym BiT-City-Solec Kujawski
Dodano: 2015-05-18 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania Przebudowa drogi powiatowej Nr 1710 C od miejscowości Wąbrzeźno km 0+ 000 ÷ do miejscowości Sitno km 4 + 300
Dodano: 2015-02-06 - PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ INWESTYCJI pn. PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1608C GRUBNO - WIELKIE CZYSTE ORAZ DROGI POWIATOWEJ NR 1625C JELENIEC - CEPNO
Dodano: 2015-02-03 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania jakim jest odbudowa zagrody z Kaniczek
Dodano: 2015-01-16 - Wybór inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach Projektu Rekultywacja składowisk odpadów w województwie kujawsko-pomorskim na cele przyrodnicze
Dodano: 2014-10-17