Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Biblioteki Głównej w Krzeszowicach”

Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna im. Kazimierza Wyki ogłasza przetarg

  • Adres: 32-065 Krzeszowice, pl. Fr. Kulczyckiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122821513, 122821513
  • Data zamieszczenia: 2019-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna im. Kazimierza Wyki
    pl. Fr. Kulczyckiego 1
    32-065 Krzeszowice, woj. małopolskie
    tel. 122821513, 122821513
    REGON: 35075918800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/mbpwkrzeszowicach/Article/id,12544.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Biblioteki Głównej w Krzeszowicach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wraz ze sprawowaniem kontroli nad postępem prac projektowych oraz kontrolowaniem rozliczeń budowy przy realizacji zadania obejmującego budowę budynku Biblioteki Głównej w Krzeszowicach. 2) Zadanie realizowane jest ze środków Unii Europejskiej, dofinansowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś 11 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, Działanie 11.1 Rewitalizacja miast, Poddziałanie 11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych. 3) W ramach świadczonej usługi należy zapewnić kompleksowy nadzór branżowy w zakresie konstrukcyjno- budowlanym, robót elektrycznych, instalacji sanitarnych i teletechnicznych na etapie wykonywania robot budowlanych oraz w okresie gwarancyjnym, w zakresie obejmującym nadzorowanie usunięcia przez Wykonawcę wad i usterek oraz protokolarne potwierdzenie ich usunięcia. 4) Inspektor Nadzoru będzie dodatkowo koordynował, nadzorował, kontrolował i rozliczał realizację zadania w zakresie: sporządzenia projektów (budowlanego, wykonawczego) oraz uzyskania wszystkich wymaganych przepisami prawa uzgodnień i zatwierdzeń opracowanego projektu budowlanego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu. 5) Szczegółowy zakres obowiązków Inspektora Nadzoru wskazano w załączniku nr 7 – Opis Przedmiotu zamówienia. 6) Szczegółowy zakres usługi oraz sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 7) Szczegółowy zakres inwestycji, terminy i warunki realizacji, określają SIWZ, wzór umowy, PFU wraz z koncepcją architektoniczną oraz inne dane dotyczące zamówienia na roboty budowlane zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/mbpwkrzeszowicach/Article/id,12544.html. 8) Zamawiający jest zainteresowany wyłącznie kompleksowym wykonaniem usługi, zgodnie z SIWZ oraz załącznikami do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, składając ofertę przedłoży następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ; 2. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 9 niniejszej SIWZ – sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ:  W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.  Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu jw., na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w pkt. 10 niniejszej SIWZ - sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ:  W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.  Zamawiający dopuszcza złożenie jednego oświadczenia sporządzonego według załącznika nr 3 do SIWZ jedynie w przypadku podpisania go przez Pełnomocnika wyznaczonego do reprezentowania Wykonawców jeżeli z treści oświadczenia bezsprzecznie wynika, że oświadczenie woli dotyczy wszystkich członków konsorcjum.  Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wskazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu jw., na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego/jeśli dotyczy/; 5. Pełnomocnictwo umocowujące do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej./jeśli dotyczy/ 6. PISEMNE zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, w odniesieniu do określonych warunków udziału w postępowaniu /jeżeli dotyczy/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach