Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach realizacji projektu pn.: „Poprawa jakości, funkcjonowania i rozwój oferty systemu transportowego na terenie Gminy Miasto Zgierz”, współfinansowanego z Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020

Gmina Miasto Zgierz ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427162854 w. 200, 7143200 , fax. 427 143 203
  • Data zamieszczenia: 2019-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zgierz
    Plac Jana Pawła II 16
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 427162854 w. 200, 7143200, fax. 427 143 203
    REGON: 47205772100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umz.zgierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach realizacji projektu pn.: „Poprawa jakości, funkcjonowania i rozwój oferty systemu transportowego na terenie Gminy Miasto Zgierz”, współfinansowanego z Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego i konserwatorskiego (ścieżka rowerowa w obrębie ulicy 1-go Maja od skrzyżowania z ul. Łąkową do skrzyżowania z ul. Łódzką, jeden z parkingów park & ride oraz bike & ride – zlokalizowane na tym obszarze) nad realizacją inwestycji w trybie „zaprojektuj i wybuduj” polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowej i robót budowlano – montażowych w ramach projektu pn.: „Poprawa jakości, funkcjonowania i rozwój oferty systemu transportowego na terenie Miasta Zgierz”, współfinansowanego z Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020”. Inwestycja będąca przedmiotem nadzoru inwestorskiego obejmuje następujące zadania: 1. Przebudowa układu torowego linii tramwajowej na terenie miasta Zgierza, wraz z siecią trakcyjną. 2. Budowa systemów dla rowerów („Bike & Ride”) przy węzłach przesiadkowych komunikacji zbiorowej wraz z towarzyszącą infrastrukturą służącą obsłudze pasażerów. 3. Budowa systemów parkingów dla samochodów („Park & Ride”) przy krańcowych przystankach lub węzłach przesiadkowych komunikacji zbiorowej wraz z towarzyszącą infrastrukturą służącą obsłudze pasażerów. 4. Budowa drogi dla rowerów w celu poprawy komunikacji na terenie Zgierza – jako element uzupełniający projektu. Uszczegółowienie opisu ww. zadań znajduje się w programie funkcjonalno-użytkowym - Załączniku nr 1 do przedmiotowego Opisu Przedmiotu Zamówienia. Nadzór inwestorski będzie realizowany przez inspektorów posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach adekwatnych do realizacji przedmiotowego przedsięwzięcia inwestycyjnego tj. m.in. posiadający uprawnienia w specjalnościach: a) Inspektor ds. nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych – koordynator. Kwalifikacje: posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Minimum 3 lat praktyki zawodowej w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia, b) Inspektor ds. nadzoru robót drogowych i torowych. Kwalifikacje: posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń. Minimum 3 lat doświadczenia na stanowisku inspektora nadzoru ds. nadzoru robót drogowych, w kierowaniu robotami budowlanymi lub w nadzorach inwestorskich budowy bądź przebudowy torowisk tramwajowych, c) Inspektor nadzoru ds. robót konserwatorskich z doświadczeniem podczas realizacji prac budowlanych przy zabytkach nieruchomych z co najmniej roczną praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych oraz z minimum 3 letnią praktyką zawodową na stanowisku inspektora nadzoru przy robotach budowlanych na obiektach zabytkowych wpisanych obszarowo do rejestru zabytków, d) Inspektor ds. sieci trakcyjnej i robót elektrycznych: kwalifikacje: posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru bez ograniczeń. Minimum 3 lata doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi lub w nadzorach inwestorskich budowy bądź przebudowy sieci trakcyjnej, tramwajowej lub kolejowej, e) Inspektor ds. robót instalacyjnych w zakresie sieci i instalacji wod.-kan., sieci deszczowej, c.o. kwalifikacje: posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń. Minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku inspektora nadzoru ds. robót instalacyjnych w zakresie sieci i instalacji wod.-kan., sieci deszczowej, c.o. f) Inspektor nadzoru ds. robót mostowych: kwalifikacje: posiadający uprawnienia budowlane w specjalności mostowej bez ograniczeń. Minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku inspektora nadzoru w specjalności mostowej. Osoby, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia muszą legitymować się doświadczeniem zawodowym i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji. Wyżej wymieniony Zespół Inspektorów nie wyczerpuje wymagań dla rzetelnego wypełnienia zobowiązań i stanowi jedynie minimalne wymagania Zamawiającego. Każdy z członków Zespołu Inspektorów będzie dostępny na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy Robót. Na czele Zespołu Inspektorów będzie stał Koordynator inspektorów nadzoru. Wymaga się, aby koordynator inspektorów nadzoru pełnił swoje obowiązki na placu budowy codziennie od poniedziałku od soboty. Natomiast pozostali poszczególni inspektorzy branżowi muszą być na terenie budowy w miarę potrzeb, w zależności od rodzaju wykonywanych prac. Koordynator Inspektorów organizuje pracę pozostałych inspektorów wchodzących w skład Zespołu Inspektorów. Oprócz podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego wynikających z art. 25 i 26 ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. 2018 poz. 1202, 1276, 1669, 352) do obowiązków inspektorów należeć będą również obowiązki wymienione w Załączniku nr 2 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. Inspektor nadzoru będzie uczestniczył na etapie przygotowania, analizy projektów budowlanych i wykonawczych. Inspektor nadzoru ma obowiązek zaopiniowania i przyjęcia dokumentacji do realizacji. W czasie realizacji prac należy zapewnić niezakłócone funkcjonowanie innych nieruchomości położonych w bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji. Inspektor nadzoru budowlanego zobowiązany jest do nadzoru nad właściwą realizacją prac, w tym m.in. zgodną: a) z SIWZ, Programem Funkcjonalno-Użytkowym, projektem, b) ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi, c) z właściwą kolejnością i terminowością ich wykonania, d) ze sztuką budowlaną, e) z przepisami BHP i ochrony ppoż., f) z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków, g) z innymi dokumentami regulującymi poprawność procesu budowlanego w tym pracy nad obiektami zabytkowymi, h) z wytycznymi RPO WŁ w zakresie realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE. Planowany okres realizacji inwestycji: od dnia podpisania umowy do 30.09.2020 r. ZAŁĄCZNIKI: 1) Program funkcjonalno – użytkowy 2) Obowiązki inspektora nadzoru prowadzonego w ramach projektu „Poprawa jakości, funkcjonowania i rozwój oferty systemu transportowego na terenie Miasta Zgierz”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 2.000,00 PLN. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zgierzu 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie, pokój nr 014, Urząd Miasta Zgierza, plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; - PEŁNOMOCNICTWO do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w szczególności – do podpisania oferty wraz z załącznikami – o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. - DOWÓD, w szczególności ZOBOWIĄZANIE Innych Podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeśli Wykonawca polega na tych zasobach, winno być składane w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach