Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w czasie realizacji zadania: Zagospodarowanie przyzamcza w Olsztynku na Park Sportu, Kultury i Rozrywki

Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka ogłasza przetarg

  • Adres: 11-015 Olsztynek, ul. Ratusz 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5192799, 5192705
  • Data zamieszczenia: 2013-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
    ul. Ratusz 1 1
    11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5192799, 5192705
    REGON: 00052933800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztynek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w czasie realizacji zadania: Zagospodarowanie przyzamcza w Olsztynku na Park Sportu, Kultury i Rozrywki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji Inspektora nadzoru w trakcie prowadzenia prac projektowych i robót budowlanych przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Zagospodarowanie przyzamcza w Olsztynku na Park Sportu, Kultury i Rozrywki. Inwestycja realizowania jest w trybie zaprojektuj i wybuduj. 2) Wykonawca oraz osoby zespół osobowy za pomocą, którego będzie wykonywał przedmiot umowy zobowiązani są do działania w interesie i na rzecz Zamawiającego. 3) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących obowiązków: a) W zakresie wykonania projektu budowlanego: - doradzanie Zamawiającemu przy ocenie doboru rozwiązań technicznych i materiałowych zaproponowanych przez Wykonawcę projektu budowlanego, - uczestnictwa we wszelkiego rodzaju naradach i spotkaniach koordynacyjnych w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i Wykonawcami projektu, - oceny poprawności i kompletności przedstawionego Zamawiającemu projektu budowlanego, - złożenia Zamawiającemu oświadczenia o dokonaniu weryfikacji i oceny przedstawionego Zamawiającemu projektu budowlanego wraz z informacją o jego poprawności i kompletności, - kwalifikowania zasadności wykonania ewentualnych projektów dodatkowych w uzgodnieniu z Zamawiającym, b) W zakresie wykonawstwa robót: - przygotowanie niezbędnych dokumentów do przekazania placu budowy oraz dokonania czynności przekazania placu budowy przy udziale Zamawiającego, - kontrola procesu budowlanego oraz zapisów w dzienniku budowy, ich zgodności z dokumentacją projektową, techniczną, warunkami technicznymi wykonania robót, obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną, prawem budowlanym oraz umową realizacji inwestycji z Wykonawcą robót budowlanych, - kontrola terminowości wykonywania prac zgodnie z umową zawartą z wykonawca robot budowlanych i prac projektowych oraz przedstawionego przez niego harmonogramu rzeczowo - finansowego oraz jego ewentualnych poprawek i modyfikacji, - sprawdzanie jakości wykonywanych robót i jakości wbudowywanych materiałów, - nadzorowanie przestrzegania przez Wykonawcę robot budowlanych zasad bhp, ustaleń planu BIOZ; - zawiadomienie odpowiednich organów o wypadkach naruszania prawa budowlanego stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa budowy - udział w odbiorach robót zanikających i ulegających zakryciu, w tym sporządzanie dokumentacji fotograficznej, - sprawdzanie protokołów elementów robót i akceptowanie ich w zakresie rzeczowym i rachunkowym, - kwalifikowanie zasadności wykonania ewentualnych robót dodatkowych w uzgodnieniu z Zamawiającym, - sprawdzenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej przedłożonej przez Wykonawcę robót, - uczestnictwo we wszelkiego rodzaju naradach i spotkaniach koordynacyjnych w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i Wykonawcami robót, - wstrzymywanie robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, bądź ich elementów podlegających odbiorowi częściowemu, przygotowanie dokumentów do odbioru częściowego i końcowego, - doprowadzenie do odbioru końcowego inwestycji, udział w komisjach odbiorowych i przekazanie inwestycji do eksploatacji przy założeniu, że odbierającym jest Zamawiający, - pomoc w przygotowaniu dokumentów oraz wniosku o pozwolenie na użytkowanie lub zgłoszenie o zakończeniu budowy zgodnie z ustawą - Prawo Budowlane, oraz pomoc w uzyskaniu pozwolenie na użytkowanie, oraz nadzór nad przekazaniem obiektu do użytkowania, - egzekwowanie usunięcia przez Wykonawcę robót usterek oraz wad stwierdzonych komisyjnie w trakcie odbiorów częściowych i odbioru końcowego, - obecności na terenie budowy w miarę zaistniałych potrzeb podczas procesów technologicznych, jednak nie rzadziej niż raz w tygodniu. - weryfikacja ubezpieczenia budowy posiadanego przez Wykonawcę robót budowlanych - zapewnienie we własnym zakresie transportu w celu dotarcia na place budowy. c) W zakresie rozliczeń finansowych. - kontrola prawidłowości wystawiania faktur, zakresów prac i kwot w zakresie zgodności z umową zawartą z Wykonawcą projektu budowlanego i robót budowlanych, - sprawdzanie faktur częściowych i końcowych przedkładanych przez Wykonawcę projektu i robót, kwalifikowanie ich do zapłaty, - sprawdzanie pod względem rachunkowym i merytorycznym kosztorysów robót, - pomoc w przygotowaniu dokumentów dla Zamawiającego w zakresie rozliczenia dofinansowania udzielonego przez Samorząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego na realizację inwestycji. 4) Szczegółowe warunki wykonywania przedmiotu zamówienia opisano w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 5) Szczegółowy opis zadania inwestycyjnego pn. Zagospodarowanie przyzamcza w Olsztynku na Park Sportu, Kultury i Rozrywki opisano w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr 9 Do SIWZ. 6) Wartość na jaką Zamawiający zawarł umowę z wykonawcą dokumentacji projektowej i robót budowlanych: ok. 4 000 000,00 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztynek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach