Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru robót budowalnych, instalacji sanitarnej wod-kan, gaz co oraz instalacji elektrycznych w ramach inwestycji - remont instalacji wewnętrznych: wentylacji, klimatyzacji, gazów medycznych, energetycznej, wod-kan, co. na rzecz Oddziału Kardiologii – Pododdział Kardiologii „F” i Oddziału Kardiochirurgii,

Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-848 Poznań, ul. Długa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 549 121, , fax. 618 529 472
  • Data zamieszczenia: 2020-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
    ul. Długa 42371
    61-848 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 549 121, , fax. 618 529 472
    REGON: 28882800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.skpp.edu.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru robót budowalnych, instalacji sanitarnej wod-kan, gaz co oraz instalacji elektrycznych w ramach inwestycji - remont instalacji wewnętrznych: wentylacji, klimatyzacji, gazów medycznych, energetycznej, wod-kan, co. na rzecz Oddziału Kardiologii – Pododdział Kardiologii „F” i Oddziału Kardiochirurgii,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych, nad realizacją inwestycji remont instalacji wewnętrznych: wentylacji, klimatyzacji, gazów medycznych, energetycznej, wod-kan, co. na rzecz Oddziału Kardiologii – Pododdział Kardiologii „F” i Oddziału Kardiochirurgii, Obiekt Zamawiającego przy ul. Długiej ½ w Poznaniu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; - Wykonawca spełni warunek w tym zakresie, jeżeli wykażę, że posiada stosowne kwalifikacje zawodowe i wykształcenie do przedmiotu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Na ofertę składa się: 1) wypełniony „Formularz ofertowy”, zgodny z wzorem, załącznik nr 2 i wykaz przedmiotu zamówienia, zgodnie z wzorem opisu przedmiotu zamówienie zawartym w załączniku nr 1. Wykonawca w formularzu ofertowym (zał. Nr 2) uwzględni wszystkie elementy wymienione przez Zamawiającego. 2) oświadczenie, z którego wynikało będzie jaką część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i poda firmy podwykonawców, w związku z pkt 1.3. 3) W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwa powinny zostać złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 4) Pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - w przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Pełnomocnictwa powinny zostać złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. W sytuacji, gdy oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy zobowiązani są do przedłożenia Zamawiającemu umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowę należy przedłożyć do dnia podpisania umowy. Wykonawca dołączy do oferty: oświadczenia, zgodnie z załącznikiem nr 3 i 4, w tym oświadczenie RODO (załącznik nr 8) oraz informacje o wielkości przedsiębiorstwa Wykonawcy, zgodnie z załącznikiem nr 5 oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r., o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019r., poz. 369, 1571 i 1667); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca dostarczy zgodnie z pkt 1.6 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach