Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót branży drogowej i sanitarnej dla zadania pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 2621g Łąg – Złe Mięso”

Powiat Chojnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, 31 Stycznia
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3966501 , fax. 52 3966503
  • Data zamieszczenia: 2020-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Chojnicki
    31 Stycznia 56
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 52 3966501, fax. 52 3966503
    REGON: 09235123900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót branży drogowej i sanitarnej dla zadania pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 2621g Łąg – Złe Mięso”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót branży drogowej i sanitarnej dla zadania pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 2621g Łąg – Złe Mięso” ZADANIE REALIZOWANE W RAMACH FUNDUSZU DRÓG SAMORZĄDOWYCH. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Dziale B SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia, Załączniku do SIWZ - Istotne postanowienia do umowy oraz dokumentacji projektowej. Dokumentacja stanowi załącznik do Siwz. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót branży drogowej i sanitarnej dla zadania pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 2621g Łąg – Złe Mięso” Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w niniejszej SIWZ, dokumentacji projektowej oraz Istotnych postanowieniach do umowy stanowiących załącznik do SIWZ. Początek przebudowywanego odcinka drogi powiatowej nr 2621G zlokalizowano w km 0+000,00 w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową nr 2609G Łąg - Lipki - Kęsza - (Szlachta), gdzie następuje dowiązanie się do stanu istniejącego i istniejącej szerokości drogi. Droga w stanie obecnym ma jezdnię szerokości zmiennej (4,8m do 5,0m), a w związku z zaplanowaną rozbudową następuje jej poszerzenie do min. 6,0m. W ramach rozbudowy drogi wykonane zostaną również pozostałe elementy infrastruktury jak np. zjazdy, ciąg pieszo-rowerowy, wyniesione przejście. Koniec projektowanej rozbudowy drogi 2621G planuje się w miejscowości Złe Mięso w km 2+417. Konstrukcje nawierzchni; 1. konstrukcja nawierzchni jezdni:  warstwa ścieralna z SMA 8 grub. 4cm,  warstwa wiążąca z BA AC16W grub. 8cm,  podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego grub. 20cm C 90/3,  podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej cementem C3/4 gr. 15 cm 2. konstrukcja nawierzchni na zjazdach z BA:  warstwa ścieralna z BA AC 11S grub. 4cm,  warstwa wiążąca z BA AC16W grub. 8cm,  podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego grub. 20cm,  podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej cementem C3/4 gr. 15 cm 3. konstrukcja nawierzchni zjazdu z kostki betonowej:  kostka betonowa grub. 8cm,  podsypka cementowo-piaskowa grub. 3cm,  kruszywo naturalne łamane 0÷31,5mm grub. 20cm,  podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej cementem C3/4 gr. 15 cm 4. ciąg pieszo-rowerowy z kostki betonowej:  kostka betonowa wibroprasowana, niefazowana koloru szarego, grub. 8cm,  podsypka cemeontow-piaskowa1:4, grub. 3cm,  podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego grub. 10cm C 90/3, Projektowana kanalizacja deszczowa będzie odprowadzała wody opadowe i roztopowe poprzez podział na 5 zlewni i zrzut do istniejących odbiorników. Zakres prac obejmuje wykonanie:  sieci kanalizacji deszczowej z rur PCV SN8 Ø315mm,  przykanalików łączących studnie wpustowe uliczne z siecią kanalizacji deszczowej z rur PCV SN8 Ø200mm,  studni kanalizacyjnych z kręgów betonowych Ø1000mm i Ø1200mm,  studzienek ulicznych wpustowych Ø500mm z osadnikami H=1,0m – wpust przykrawężnikowy lub krawężnikowy,  liniowych korytek odwadniających ze skrzynką i rusztem D400,  wylotów kanalizacji do odbiorników w ilości 5,  regulacji pionowa wszystkich urządzeń infrastruktury podziemnej, Zakres przebudowy kolidujące sieci elektroenergetycznej:  przebudowa kolidującej sieci nn-0,4kV (demontaż i montaż w nowej lokalizacji ZK1x1P nr 0013619),  przebudowa kolidującej sieci nn-0,4kV (demontaż i montaż w nowej lokalizacji ZK 1b/R+1TL nr 205/1),  przebudowa kolidującej sieci nn-0,4kV (demontaż ist. ZK1-1P i montaż w nowej lokalizacji proj. ZK1x1P nr 203/1),  przebudowa kolidującej sieci nn-0,4kV (demontaż i montaż w nowej lokalizacji ZK 1b/R+2TL nr 402/1),  przebudowa kolidującej sieci nn-0,4kV (kabel YAKXS 4x120mm2, relacji: ST 15/0,4kV nr 33595↔ZK1x1P nr 501),  przebudowa kolidującej sieci nn-0,4kV (przeniesienie stanowiska słupa nn-0,4kV nr 206, zasilany z ST nr 33595),  przebudowa kolidującej sieci nn-0,4kV (kabel YAKY 4x120mm2, relacji: ST 15/0,4kV nr 33595↔ZK nr 301),  przebudowa kolidującej sieci nn-0,4kV (kabel YAKY 4x120mm2, relacji: ST 15/0,4kV nr 33555↔ZK nr 301-302),  układanie kabla, Odtworzenie oraz wykonanie ogrodzeń posesji – 3 sztuki Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub źródła a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 1. Obowiązki ogólne Inspektora: 1) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami branży drogowej i sanitarnej w pełnym zakresie obowiązków wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.), 2) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3) zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego, 4) przygotowywanie i sporządzanie dokumentów, raportów, sprawozdań z realizacji zadania, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i zaleceniami instytucji finansujących przedmiotową inwestycję oraz wszelkich informacji na wniosek Zamawiającego związanych z prowadzoną inwestycją, 5) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi przez osoby wskazane w ofercie, tj. inspektora nadzoru robót drogowych i sanitarnych, i zapewnienia ich obecności na terenie budowy co najmniej 2 razy w tygodniu (obecność należy potwierdzić ustnym sprawozdaniem w siedzibie Zamawiającego w godzinach urzędowania) w trakcie wykonywania robót danej branży oraz na każde wezwanie Zamawiającego (pobyt na budowie w terminie do 24h od powiadomienia przez Zamawiającego). 2. Obowiązki – Etap Budowy: 1) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie, 2) nadzorowanie i kontrolowanie prawidłowego prowadzenia dziennika budowy, 3) nadzorowanie i kontrolowanie wykonywania postanowień umowy z Wykonawcą robót budowlanych w stosunku do realizacji elementów zadania oraz do przepisów Prawa Budowlanego i przepisami z nim związanymi, 4) nadzorowanie i kontrolowanie zgodności działań Wykonawcy robót budowlanych z sporządzonym przez niego i zatwierdzonym: a) Planem Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (Plan BIOZ), b) dokumentacją projektową oraz harmonogramem rzeczowo – finansowym zadania, 5) czuwanie nad prawidłową organizacją i zabezpieczeniem robót, zaplecza i terenu budowy, utrzymywaniem przez Wykonawcę robót budowlanych porządku na terenie budowy, 6) podpisywanie protokołów odbioru elementów robót, 7) opiniowania harmonogramu rzeczowo – finansowego przedstawionego przez Wykonawcę robót budowlanych, 8) informowania Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenia kosztów oraz proponowanie sposobów ich zapobiegania, 9) wnioskowanie do Zamawiającego wraz z Kierownikiem budowy o konieczności dokonania zmian jakości, ilości lub technologii robót lub ich części oraz na wykonanie robót zamiennych które uzna za niezbędne dla uzyskania celu oznaczonego w umowie z Wykonawcą robót budowlanych. Przedmiotowy wniosek należy przedstawić Zamawiającemu do zaakceptowania, 10) wnioskowanie do Zamawiającego wraz z kierownikiem budowy o konieczności wykonania, zamówień dodatkowych nie określonych w dokumentacji projektowej w formie protokołów konieczności do zaakceptowania Zamawiającemu, 11) sprawdzanie i odbieranie wykonanych robót budowlano - instalacyjnych w tym kontrola i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających poprzez przystąpienie do odbioru tych robót w terminie nie dłuższym niż trzy dni od daty zgłoszenia ich odbioru z potwierdzonym wpisem Wykonawcy robót budowlanych do dziennika budowy, 12) przygotowanie i potwierdzanie gotowości robót do odbiorów częściowych, odbioru końcowego oraz udział w czynnościach tych odbiorów, 13) potwierdzanie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorach częściowych i odbiorze końcowym, 14) uczestniczenie w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego i w naradach koordynacyjnych, 15) prowadzenie, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją zadania, rozliczeniami i czynnościami wykonywanymi w ramach niniejszej umowy, 16) udział w protokolarnym przekazaniu przez Wykonawcę robót budowlanych znajdujących się na terenie budowy materiałów, wyrobów budowlanych i wykonanych robót oraz w inwentaryzacji wykonanych robót, w razie odstąpienia od umowy z Wykonawcą robót budowlanych przez którąkolwiek ze stron, wg stanu na dzień odstąpienia, 17) uzyskanie zatwierdzenia przez Zamawiającego wszelkich zmian skutkujących wzrostem ceny kontraktowej lub wydłużeniem terminu zakończenia robót budowlanych, 18) sprawdzanie kompletu dokumentów do dokonania odbioru końcowego robót (projektów z naniesionymi w trakcie realizacji zmianami, protokołów prób i odbiorów, certyfikatów, świadectw zgodności, atestów, itp.). Zamawiający nie określa obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje jedynie czynności wykonywane przez inspektorów nadzoru tj. osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.) nie polegają na wykonaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy. Osoby wykonujące te czynności są samodzielnymi uczestnikami procesu budowlanego i działają samodzielnie, także w tym rozumieniu, że same wyznaczają sobie zadania i same te zadania realizują.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Dziale D Siwz –załączniki, załącznik nr 4. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 11. OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ: 1) Wypełniony formularz druk „OFERTA” wg załącznika Dział. C do Siwz. 2) Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XI ust.1 Siwz - propozycje treści oświadczeń zostały zamieszczone w Dziale D Siwz - Załączniki: załącznik nr 1. i 2. 3) INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW: a) dokumenty, o których mowa w rozdziale IX, ust. 2 i 4 SIWZ ( Zobowiązanie o współpracy zgodnie z treścią załącznika nr 3 w Dziale D Siwz - jeżeli dotyczy), b) pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z treścią załącznika nr 6 w Dziale D Siwz - jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach