Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót branży drogowej i sanitarnej dla zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2644G Chojnice – Duża Cerkwica na odcinku Chojnice – Ogorzeliny.” ZADANIE REALIZOWANE W RAMACH FUNDUSZU DRÓG SAMORZĄDOWYCH

Powiat Chojnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, 31 Stycznia
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3966501 , fax. 52 3966503
  • Data zamieszczenia: 2020-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Chojnicki
    31 Stycznia 56
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 52 3966501, fax. 52 3966503
    REGON: 09235123900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót branży drogowej i sanitarnej dla zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2644G Chojnice – Duża Cerkwica na odcinku Chojnice – Ogorzeliny.” ZADANIE REALIZOWANE W RAMACH FUNDUSZU DRÓG SAMORZĄDOWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót branży drogowej i sanitarnej dla zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2644G Chojnice – Duża Cerkwica na odcinku Chojnice – Ogorzeliny.” Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Dziale B SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia, Załączniku do SIWZ - Istotne postanowienia do umowy oraz projekcie budowlano- wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumencie pomocniczym tj. przedmiarach robót. Dokumentacja stanowi załącznik do Siwz. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót branży drogowej i sanitarnej dla zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2644G Chojnice – Duża Cerkwica na odcinku Chojnice – Ogorzeliny.” 1. Zakres prac branży drogowej i sanitarnej objętych nadzorem inwestorskim przedstawia się następująco: Początek przebudowywanego odcinka drogi powiatowej nr 2644G zlokalizowano w km 0+000,00 w obrębie wiaduktu kolejowego na granicy z gminą Miejską Chojnice, gdzie następuje dowiązanie się do stanu istniejącego i istniejącej szerokości drogi pod wiaduktem kolejowym, który pozostaje w stanie niezmienionym. Droga w stanie obecnym ma jezdnię szerokości zmiennej (średnio ok. 5,0 m), a w związku z zaplanowaną przebudową następuje jej poszerzenie do min. 6,0m. W ciągu przebudowanej drogi min. wartość promienia luku poziomego wynosi 100,00m (Jest to jedynie miejsce, gdzie wartość promienia łuku poziomego – w km 3+073,06 – nie spełnia wymogu dla prędkości projektowej 60 km/h, wobec czego konieczne jest lokalne obniżenie tego parametru do 50 km/h). W ramach przebudowy drogi przebudowane zostaną również pozostałe elementy infrastruktury jak np. zjazdy, ewentualne chodniki, zatoki itp. Przy drodze wyprofilowane zostaną pobocza o szerokości min. 0,75m, a także następuje dowiązanie się do istniejącego systemu rowów przydrożnych. W miejscach tego wymagających wykonane zostaną nowe rowy przydrożne jako rowy samo odparowujące. W ciągu drogi znajdują się wsie Angowice, Nowy Dwór, dla których planowana jest budowa kanalizacji deszczowej. W ciągu projektowej trasy uwzględniono również konieczność dowiązania się i ewentualną korektę sytuacyjno-wysokościową istniejącej ścieżki rowerowej. W miejscowości Ogorzeliny istniejąca szerokość drogi oscyluje już w granicach 6,4 – 7,0m i tutaj również następuje jej uporządkowanie do min. 6,0m konsekwentnie jak dla reszty przebudowywanego odcinka. Koniec projektowanej przebudowy drogi 2644G planuje się w Miejscowości Ogorzeliny w km 8+065. Na przewidzianym do realizacji odcinku występują skrzyżowania z drogami bocznymi:  Skrzyżowanie drogi powiatowej nr 2644G (ul. Angowicka) z nowo projektowaną obwodnicą wsi Chojnaty w km 0+791,08  Skrzyżowanie przebudowanej drogi powiatowej nr 2644G z drogą powiatową nr 2649G (droga Cołdanki-Nowy Dwór) we wsi Nowy Dwór w km 6+245,59  Skrzyżowanie drogi powiatowej nr 2644G (ul. Angowicka) z drogą gminną nr 239008G (droga klasy D) w kierunku Lichnowy w km 1+767,84  Skrzyżowanie drogi powiatowej nr 2644G (ul. Angowicka) z drogą gminną nr 239008G (droga klasy D) we wsi Angowice w kierunku Nieżychowic w km 2+535,07 Konstrukcje nawierzchni: 1. konstrukcja poszerzenia  warstwa ścieralna, mastyks grysowy SMA 8, grubość 3cm  warstwa wiążąca beton asfaltowy AC16W, grubość 4cm  wzmocnienie, kompozyt, na całej szerokości jezdni  warstwa wyrównawcza, beton asfaltowy AC 11W, grubość 6cm  podbudowa zasadnicza, mieszanka niezwiązana 0/31,5 C90/3, grubość 20cm  podbudowa pomocnicza, mieszanka związana C3/4, grubość 18cm 2. konstrukcja wzmocnienia  warstwa ścieralna, mastyks grysowy SMA 8, grubość 3cm  warstwa wiążąca beton asfaltowy AC16W, grubość 4cm  wzmocnienie, kompozyt, na całej szerokości jezdni  warstwa wyrównawcza, beton asfaltowy AC 11W, grubość minimum 3cm 3. konstrukcja nowej nawierzchni  warstwa ścieralna, mastyks grysowy SMA 8, grubość 3cm  warstwa wiążąca, beton asfaltowy AC 16W, grubość 4cm  podbudowa, beton asfaltowy AC16P, grubość 6cm  podbudowa zasadnicza, mieszanka niewiążąca 0/31,5 C90/3, grubość 20cm  podbudowa pomocnicza, mieszanka związana C3/4, grubość 18cm UWAGA: konstrukcje opisane w pkt 1-2-3 należy wykonać według opracowania Tebodin Poland Sp. z o.o., Warszawa, Biuro w Poznaniu wraz z projektem zamiennym opracowanym przez Pracownie Projektową „S KONCEPT” Karol Seroka, Bytów. 4. konstrukcja ścieżki rowerowej asfaltowej  warstwa ścieralna, mastyks grysowy SMA 5 50/70, grubość 3cm  podbudowa, mieszanka niezwiązana 0/31,5 C90/3, grubość 10cm  ulepszenie podłoża, mieszanka związana C1,5/2, grubość 20cm 5. konstrukcja ścieżki rowerowej z kostki betonowej  kostka betonowa wibroprasowana, niefazowana koloru szarego, grubość 8cm  podsypka cementowo – piaskowa 1:4, grubość 3cm  ulepszenie podłoża, mieszanka związana C1,5/2, grubość 20cm 6. chodnik z kostki betonowej  kostka betonowa wibroprasowana, niefazowana koloru szarego, grubość 8cm  podsypka cementowo – piaskowa 1:4, grubość 3cm  ulepszenie podłoża, mieszanka związana C1,5/2, grubość 20cm 7. pachwiny najazdowe z kostki kamiennej  kostka kamienna 16/18, grubość 16cm  podsypka cementowo - piaskowa 1:4, grubość 5cm  podbudowa, mieszanka związana C12/15, grubość 20cm  ulepszenie podłoża, mieszanka związana C1,5/2, grubość 20cm 8. zatoka autobusowa z kostki kamiennej  kostka kamienna 16/18, grubość 16cm  podsypka cementowo - piaskowa 1:4, grubość 5cm  podbudowa, mieszanka związana C12/15, grubość 20cm  ulepszenie podłoża, mieszanka związana C1,5/2, grubość 20cm 9. zjazdy na pola, nawierzchnia asfaltowa  warstwa ścieralna, mastyks grysowy SMA 5 50/70, grubość 3cm  warstwa wiążąca, AC16 W 50/70, grubość 5cm  podbudowa, mieszanka niezwiązana 0/31,5 C90/3, grubość 15cm  ulepszenie podłoża, mieszania związana C1,5/2, grubość 20cm 10. zjazdy indywidualne z kostki betonowej  kostka betonowa wibroprasowana, niefazowana koloru grafitowego, grubość 8cm  podsypka cementowo – piaskowa 1:4, grubość 3cm  podbudowa, mieszanka niezwiązana 0/31,5 C90/3, grubość 15cm  ulepszenie podłoża, mieszania związana C1,5/2, grubość 20cm 11. zjazdy publiczne, nawierzchnia asfaltowa  warstwa ścieralna, mastyks grysowy SMA 8, grubość 3cm  warstwa wiążąca beton asfaltowy AC16W, grubość 4cm  warstwa wyrównawcza, beton asfaltowy AC 11W, grubość minimum 3cm  podbudowa zasadnicza, mieszanka niezwiązana 0/31,5 C90/3, grubość 20cm  podbudowa pomocnicza, mieszanka związana C1,5/2, grubość 20cm 12. zjazdy publiczne z kostki betonowej  kostka betonowa wibroprasowana, niefazowana koloru grafitowego, grubość 8cm  podsypka cementowo – piaskowa 1:4, grubość 3cm  podbudowa, mieszanka niezwiązana 0/31,5 C90/3, grubość 15cm  ulepszenie podłoża, mieszania związana C1,5/2, grubość 20cm Na terenach zabudowanych wsi Angowice, Nowy Dwór projektuje się kanalizację deszczową z odprowadzeniem wód opadowych do istniejących zbiorników wodnych/rowów melioracyjnych. 1. Miejscowość Angowice  kanalizacja deszczowa z rur PVC litych, klasy SN8 oraz SN16 średnicy 315mm, długość 374,90 mb  przykanaliki z rur PVC litych, klasy SN8 o średnicy 160,200 mm  uliczne betonowe wpusty deszczowe z osadnikami oraz odwodnieniem liniowym,  studnie betonowe,  zabudowa separatora substancji ropopochodnych zintegrowanym z osadnikiem zawiesiny mineralnej,  przebudowę istniejącego wylotu do zbiornika,  regulację istniejących studni kanalizacji sanitarnej oraz armatury wodociągowej,  udrożnienia rowów łączących 4 zbiorniki na długości ok. 110m oraz udrożnienie odpływu odprowadzającego wody z ostatniego zbiornika, 2. Miejscowość Nowy Dwór  kanalizacja deszczowa z rur PVC litych, klasy SN8 oraz SN16 średnicach 160 do 400mm, długość 1657,50 mb  przykanaliki z rur PVC litych, klasy SN8 oraz SN16 o średnicy 160,200 mm  uliczne betonowe wpusty deszczowe z osadnikami oraz odwodnieniem liniowym,  studnie betonowe,  zabudowa separatora substancji ropopochodnych zintegrowanym z osadnikiem zawiesiny mineralnej,  wykonanie wylotu do rowu,  regulację istniejących studni kanalizacji sanitarnej oraz armatury wodociągowej,  udrożnienie rowu, do którego zaplanowano zrzut zebranych wód opadowych, Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub źródła a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 1. Obowiązki ogólne Inspektora: 1) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami branży drogowej i sanitarnej w pełnym zakresie obowiązków wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.), 2) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3) zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego, 4) przygotowywanie i sporządzanie dokumentów, raportów, sprawozdań z realizacji zadania, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i zaleceniami instytucji finansujących przedmiotową inwestycję oraz wszelkich informacji na wniosek Zamawiającego związanych z prowadzoną inwestycją, 5) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi przez osoby wskazane w ofercie, tj. inspektora nadzoru robót drogowych i sanitarnych, i zapewnienia ich obecności na terenie budowy co najmniej 2 razy w tygodniu (obecność należy potwierdzić ustnym sprawozdaniem w siedzibie Zamawiającego w godzinach urzędowania) w trakcie wykonywania robót danej branży oraz na każde wezwanie Zamawiającego (pobyt na budowie w terminie do 24h od powiadomienia przez Zamawiającego). 2. Obowiązki – Etap Budowy: 1) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie, 2) nadzorowanie i kontrolowanie prawidłowego prowadzenia dziennika budowy, 3) nadzorowanie i kontrolowanie wykonywania postanowień umowy z Wykonawcą robót budowlanych w stosunku do realizacji elementów zadania oraz do przepisów Prawa Budowlanego i przepisami z nim związanymi, 4) nadzorowanie i kontrolowanie zgodności działań Wykonawcy robót budowlanych z sporządzonym przez niego i zatwierdzonym: a) Planem Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (Plan BIOZ), b) dokumentacją projektową oraz harmonogramem rzeczowo – finansowym zadania, 5) czuwanie nad prawidłową organizacją i zabezpieczeniem robót, zaplecza i terenu budowy, utrzymywaniem przez Wykonawcę robót budowlanych porządku na terenie budowy, 6) podpisywanie protokołów odbioru elementów robót, 7) opiniowania harmonogramu rzeczowo – finansowego przedstawionego przez Wykonawcę robót budowlanych, 8) informowania Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenia kosztów oraz proponowanie sposobów ich zapobiegania, 9) wnioskowanie do Zamawiającego wraz z Kierownikiem budowy o konieczności dokonania zmian jakości, ilości lub technologii robót lub ich części oraz na wykonanie robót zamiennych które uzna za niezbędne dla uzyskania celu oznaczonego w umowie z Wykonawcą robót budowlanych. Przedmiotowy wniosek należy przedstawić Zamawiającemu do zaakceptowania, 10) wnioskowanie do Zamawiającego wraz z kierownikiem budowy o konieczności wykonania, zamówień dodatkowych nie określonych w dokumentacji projektowej w formie protokołów konieczności do zaakceptowania Zamawiającemu, 11) sprawdzanie i odbieranie wykonanych robót budowlano - instalacyjnych w tym kontrola i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających poprzez przystąpienie do odbioru tych robót w terminie nie dłuższym niż trzy dni od daty zgłoszenia ich odbioru z potwierdzonym wpisem Wykonawcy robót budowlanych do dziennika budowy, 12) przygotowanie i potwierdzanie gotowości robót do odbiorów częściowych, odbioru końcowego oraz udział w czynnościach tych odbiorów, 13) potwierdzanie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorach częściowych i odbiorze końcowym, 14) uczestniczenie w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego i w naradach koordynacyjnych, 15) prowadzenie, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją zadania, rozliczeniami i czynnościami wykonywanymi w ramach niniejszej umowy, 16) udział w protokolarnym przekazaniu przez Wykonawcę robót budowlanych znajdujących się na terenie budowy materiałów, wyrobów budowlanych i wykonanych robót oraz w inwentaryzacji wykonanych robót, w razie odstąpienia od umowy z Wykonawcą robót budowlanych przez którąkolwiek ze stron, wg stanu na dzień odstąpienia, 17) uzyskanie zatwierdzenia przez Zamawiającego wszelkich zmian skutkujących wzrostem ceny kontraktowej lub wydłużeniem terminu zakończenia robót budowlanych, 18) sprawdzanie kompletu dokumentów do dokonania odbioru końcowego robót (projektów z naniesionymi w trakcie realizacji zmianami, protokołów prób i odbiorów, certyfikatów, świadectw zgodności, atestów, itp.). Zamawiający nie określa obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje jedynie czynności wykonywane przez inspektorów nadzoru tj. osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.) nie polegają na wykonaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy. Osoby wykonujące te czynności są samodzielnymi uczestnikami procesu budowlanego i działają samodzielnie, także w tym rozumieniu, że same wyznaczają sobie zadania i same te zadania realizują.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11. OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ: 1) Wypełniony formularz druk „OFERTA” wg załącznika Dział. C do Siwz. 2) Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XI ust.1 Siwz - propozycje treści oświadczeń zostały zamieszczone w Dziale D Siwz - Załączniki: załącznik nr 1. i 2. 3) INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW: a) dokumenty, o których mowa w rozdziale IX, ust. 2 i 4 SIWZ ( Zobowiązanie o współpracy zgodnie z treścią załącznika nr 3 w Dziale D Siwz - jeżeli dotyczy), b) pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z treścią załącznika nr 6 w Dziale D Siwz - jeżeli dotyczy. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Dziale D Siwz –załączniki, załącznik nr 4. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach