Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy wykonywaniu boisk sportowych przy ul. Lubawskiej w Kamiennej Górze w ramach budowy kompleksu Moje boisko - ORLIK 2012

Gmina Miejska Kamienna Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, Plac Grunwaldzki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6455124
  • Data zamieszczenia: 2010-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kamienna Góra
    Plac Grunwaldzki 1 1
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6455124
    REGON: 00052497300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiennagora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy wykonywaniu boisk sportowych przy ul. Lubawskiej w Kamiennej Górze w ramach budowy kompleksu Moje boisko - ORLIK 2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy wykonywaniu boisk sportowych przy ul. Lubawskiej w Kamiennej Górze w ramach budowy kompleksu Moje boisko -ORLIK 2012. Roboty budowlane, nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski, obejmują swoim zakresem wykonanie następujących elementów: 1. boiska do piłki nożnej o nawierzchni syntetycznej sztuczna trawa o wymiarach 30,0 m × 62,0 m (pole do gry 25,0 m × 56,0 m) - powierzchnia 1 860 m2, 2. boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej o wymiarach 19,1 m × 32,1 m (pole do gry 15,1 m × 28,1 m) - powierzchnia 613,11 m2, 3. budowę budynku zaplecza boisk, 4. budowę ciągu komunikacyjnego, 5. budowę oświetlenia terenu, 6. budowę ogrodzenia terenu, 7. budowę infrastruktury technicznej podziemnej. Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru należeć będzie: 1. reprezentowanie Zamawiającego na terenie budowy przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem budowlanym, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, Polskimi Normami, przepisami prawa polskiego, zasadami wiedzy technicznej oraz umową z wykonawcą robót budowlanych; 2. sprawdzanie jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych wyrobów budowlanych; 3. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego; 4. uczestnictwo w przekazaniu terenu budowy; 5. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; 6. sprawdzanie i aprobowanie wystawianych przez wykonawcę robót budowlanych faktur i załączników do niej; 7. wydawanie kierownikowi budowy poleceń (potwierdzonych wpisem do dziennika budowy) dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót; 8. informowanie na piśmie Zamawiającego o zagrożeniach w terminowej realizacji robót budowlanych w odniesieniu do zawartych umów; 9. żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja stanowi zagrożenie bądź może spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową; 10. zgłaszanie Zamawiającemu zastrzeżeń do projektu i dokonywanie stosownych uzgodnień lub wyjaśnień z Projektantem oraz typowanie ewentualnych robót dodatkowych; 11. kontrola oznakowania miejsca robót; 12. potwierdzanie wykonania robót przez wykonawcę robót budowlanych. Potwierdzenie winno odzwierciedlać wartość oraz zakres wykonanych robót stosownie do harmonogramu rzeczowo - finansowego; 13. uczestnictwo w odbiorze końcowym robót budowlanych; 14. uczestniczenie na wezwanie Zamawiającego w minimum 3 przeglądach gwarancyjnych w ciągu 36 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót budowlanych; 15. zarządzenie nadzoru i przeprowadzenie kontroli wszystkiego co jest przygotowywane lub wytwarzane w celu dostawy na potrzeby realizacji robót. W tym celu Wykonawca może domagać się od wykonawcy robót budowlanych przeprowadzenia takich testów, jakie uzna za konieczne, które przewidziane są w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 125 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamiennagora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach