Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji zadania pn. „Zagospodarowanie terenu przy Publicznym Przedszkolu Nr 3 obejmujące budowę nowego ogrodzenia oraz przebudowę ogrodu przedszkolnego”.

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
  • Data zamieszczenia: 2020-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
    REGON: 57079116400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji zadania pn. „Zagospodarowanie terenu przy Publicznym Przedszkolu Nr 3 obejmujące budowę nowego ogrodzenia oraz przebudowę ogrodu przedszkolnego”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji zadania pn. „Zagospodarowanie terenu przy Publicznym Przedszkolu Nr 3 obejmujące budowę nowego ogrodzenia oraz przebudowę ogrodu przedszkolnego”. 2. Pełna dokumentacja przetargowa dotycząca robót budowlanych podlegających nadzorowi tj. specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) wraz z załącznikami, dokumentacja techniczna robót budowlanych oraz pozostałe dokumenty znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: www.bip.pila.pl w zakładce Zamówienia publiczne/ zamówienia udzielane w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych/ numer postępowania BZP 271.11. 2020. 3. Zakres robót budowlanych podlegających nadzorowi obejmuje: a) wykonanie placu zabaw na działce nr 28/19 obręb Piła 0018, zgodnie z dokumentacją techniczną; b) przebudowę placu zabaw na działce nr 29/4 obręb Piła 0018, zgodnie z dokumentacją techniczną; c) wykonanie ogrodzenia, polegające na rozbiórce starego ogrodzenia oraz zamontowanie nowego na granicy działek należących do przedszkola zgodnie z dokumentacją techniczną. 4. W zakres obowiązków i czynności Wykonawcy wchodzi m.in.: 1) zapoznanie się z SIWZ oraz wszystkimi dokumentami dotyczącymi zamówienia; 2) zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami; 3) pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującym polskim Prawem budowlanym i obowiązkami nałożonymi w uzyskanych dla przedmiotowej inwestycji decyzjach; 4) analizowanie i sugerowanie wszelkich zmian w projektach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane w trakcie lub po wykonaniu prac budowlanych; 5) reprezentowanie interesów Zamawiającego w miejscu prowadzenia robót w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, Prawa budowlanego, umowy na realizację inwestycji z wykonawcą robót oraz prawidłowego rozliczania robót budowlanych; 6) czynne wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją przedsięwzięcia; 7) monitorowanie postępu prac, 8) zapewnienie codziennej dyspozycyjności osób nadzoru na placu robót; 9) współpraca z nadzorem autorskim; 10) zapewnienie zgodności wykonanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót; 11) nadzór i akceptacja przeprowadzonych badań i sprawdzeń, testów technologicznych oraz rozruchów; 12) rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania; 13) rzeczowe i finansowe rozliczenie robót budowlanych; 14) zachowanie poufności informacji; 15) utrzymywanie na bieżąco łączności i sprawozdawczości między wszystkimi uczestnikami inwestycji; 16) kontrola i nadzór nad zgodnością realizacji robót z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, bezpieczeństwa przeciwpożarowego, przepisów związanych z ochroną środowiska; 17) zatwierdzanie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną; 18) zatwierdzanie proponowanych metod i technologii wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe, zaproponowane przez Wykonawcę robót; 19) kontrolowanie zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową i umową; 20) sprawdzanie przed wbudowaniem stosowanych urządzeń i materiałów w zakresie dopuszczenia do stosowania zgodnie z wymogami określonymi w Prawie budowlanym oraz innych przepisach; 21) szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych, zamiennych zaproponowanych przez Wykonawcę robót; 22) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót; 23) weryfikacja, sprawdzenie, wykonanie i rekomendowanie Zamawiającemu protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie konieczności wykonywania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie; 24) sprawdzanie ilości i jakości wykonywanych robót, dokonywanie odbiorów częściowych, dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu; 25) organizowanie minimum raz w miesiącu (lub jeśli zaistnieje potrzeba częściej) rad budowy dotyczących postępu robót z ewentualnym udziałem przedstawicieli Zamawiającego, Wykonawcy robót oraz sporządzanie protokołów dla zainteresowanych stron; 26) weryfikacja rysunków powykonawczych dostarczonych przez wykonawcę robót; 27) organizacja oraz przeprowadzanie odbiorów częściowych, końcowych i gwarancyjnych, tj. podjęcie wszelkich niezbędnych czynności dla prawidłowego przeprowadzenia odbiorów, łącznie z przygotowaniem protokołów odbioru w porozumieniu z Zamawiającym, a dla odbiorów gwarancyjnych również w porozumieniu z Użytkownikiem; 28) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, odbiorowych oraz innych, mogących powstać w okresie udzielonej przez wykonawcę robót rękojmi i gwarancji, sporządzanie i dystrybucję protokołów z tych przeglądów dla zainteresowanych stron; 29) każdorazowe uczestnictwo w przeglądach w przypadku pojawienia się wad, zgłaszanych wykonawcy robót, okresowej inspekcji wad usuwanych przez wykonawcę robót; 30) uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów wynikłych na tle realizacji umowy o roboty budowlane w okresie gwarancyjnym; 31) wydawanie wykonawcy, kierownikowi budowy/robót poleceń dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń; 32) przeprowadzenie inspekcji końcowej i sporządzenie ewentualnej listy usterek lub dokumentów stanowiących ich odpowiedniki, związanych z warunkami umów na roboty budowlane z wykonawcą robót; 33) wykonywanie innych czynności koniecznych do prawidłowego przebiegu procesu budowlanego, realizacji umów na roboty budowlane, zgodnie z obowiązującym prawem; 34) weryfikacja kompletnej dokumentacji powykonawczej. 5. Wszelkie decyzje Inspektora Nadzoru, dotyczące zmiany przedmiotu umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą robót budowlanych a Zamawiającym, zawieszenia wykonania robót, wymagają zatwierdzenia Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 wypełniony formularz ofertowy przygotowany wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2 pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 3 dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 4 zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach